Zpět

Elektronická úřední deska města Valtice

Registrační číslo: CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016844

Primárním cílem projektu je zefektivnit a modernizovat komunikaci města Valtice s veřejností, tak aby bylo město maximálně přívětivou a otevřenou veřejnou institucí pro své občany. Cíle bude dosaženo prostřednictvím koncepčního uchopení otázky komunikace, pořízením moderního nástroje eGovernmentu - elektronické úřední desky s realizací doprovodné vzdělávací aktivity se zaměřením na tyto nástroje.

Kdy, kde, pro koho

  • Termín realizace: 1. 3. 2021 - 28. 2. 2023
  • Místo realizace: Jihomoravský kraj
  • Místo dopadu: Jihomoravský kraj
  • Cílová skupina: Obce a kraje a jejich zaměstnanci, Veřejnost, Volení zástupci

Příjemce

  • Město Valtice
  • IČ: 00283665
  • Sídlo:
    • Ulice: nám. Svobody
    • Číslo popisné: 21
    • Městská část: Valtice
    • Město: Valtice
    • Kraj: Jihomoravský kraj
    • PSČ: 69142

Financování (v Kč)

  • Příspěvek Unie: 1 085 769,82
  • Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 191 606,46

Operační program Zaměstnanost

  • Prioritní osa 4 - Efektivní veřejná správa
  • Investiční priorita: 4.1 Efektivní veřejná správa; 4.1 Efektivní veřejná správa
  • Specifický cíl: Profesionalizovat veřejnou správu zejména prostřednictvím zvyšování znalostí a dovedností jejích pracovníků, rozvoje politik a strategií v oblasti lidských zdrojů a implementace služebního zákona; Optimalizovat procesy a postupy ve veřejné správě zejména prostřednictvím posílení strategického řízení organizací, zvýšení kvality jejich fungování a snížení administrativní zátěže
  • Výzva: Výzva pro územní samosprávné celky (obce, kraje a sdružení a asociace ÚSC)

Více informací o projektu


 
8. 11. 2021