Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 7023
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 5. 2011
Název/obchodní firma zadavatele: KOVONA SYSTEM, a.s.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 2007
- Jméno: Ing. Jan Hudzieczek (558 764 111, jan.hudzieczek@kovona.cz) Ing. Aleš Nosek (558 764 130, ales.nosek@kovona.cz)
IČ zadavatele: 25855646
DIČ zadavatele: CZ25855646
- Jméno: Mariola Kožusznik
- Telefon: 558 764 136, 606 833 673
- E-mail: mariola.kozusznik@kovona.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 6. 2011 00:00
Místo pro podání nabídek: Český Těšín, Průmyslová 2007, PSČ 737 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je nákup služeb – vzdělávacích programů tematické oblasti Optimalizace procesů rozdělených do:
I. Kurzů specifického vzdělávání:
1. Plánování výroby v KOVONA SYSTEM v procesu technologie, nákupu, logistiky a expedice
2. Mapování a optimalizace toku materiálu v halách H2 - H6
3. Optimalizace normativní základny v KOVONA SYSTEM
II. Aktivit obecného vzdělávání
1. Workshopy na pracovištích k identifikaci úzkých a problémových oblastí s dopadem na efektivitu
2. Workshopy na pracovištích k tvorbě návrhů na systémové změny
3. Workshopy na pracovištích ke zjištění účinnosti zavedených změn
Podrobněji jsou jednotlivá dílčí plnění uvedena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1030000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.7.2011-31.12.2012
Místo dodání / převzetí plnění: Dle dohody s dodavatelem.
Pravidla pro hodnocení nabídek: • nabídková cena – váha 50 % • inovativnost a kvalita nabídky – váha 40 % • řízení a organizační zabezpečení zakázky a součinnost se zadavatelem při administraci zakázky – váha 10 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 dní k datu podání nabídky) · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání (ne starší 90 dní k datu podání nabídky)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk český.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Viz Zadávací dokumentace.
Soubory ke stažení:
- dotazy-optimalizace-procesu.docx (29. 4. 2016 02:47)
- vyzva-k-podavani-nabidek-optimalizace.pdf (29. 4. 2016 02:47)
- zadavaci-dokumentace-optimalizace.pdf (29. 4. 2016 02:47)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: IPA Slovakia, Združenie
IČ: 31687580
DIČ: SK2020485797
Sídlo: Veĺký Diel 3323, 010 08 Žilina, Slovenská republika
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Prof.Ing.Ján Košturiak, PhD. , Ing. Jozef Krišťak, PhD.
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: DC VISION, s.r.o.
IČ: 25366254
DIČ: CZ25366254
Sídlo: Krnovská 58, 746 01 Opava - 3. uchazeč
Název: TEMPO CZ consulting s.r.o.
IČ: 25817663
DIČ: CZ25817663
Sídlo: Komárkova 1294/10, 148 00 Praha - Chodov - 4. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, Hradec Králové 2, 500 02 - 5. uchazeč
Název: API - Akademie produktivity a inovací, s.r.o.
IČ: 27382133
DIČ: CZ27382133
Sídlo: Želevčice 5, 274 01 Slaný - 6. uchazeč
Název: DTO CZ, s.r.o.
IČ: 47666439
DIČ: CZ47666439
Sídlo: Mariánské nám. 480/5, 709 28 Ostrava
Datum ukončení: 13. 6. 2011