Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Dodávka systémů pro otevřený úřad městyse Pozořice

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14050

Název zakázky: Dodávka systémů pro otevřený úřad městyse Pozořice

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 5. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Městys Pozořice

Sídlo zadavatele: Na Městečku 14/1 Pozořice 664 07

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Aleš Krč, starosta
  • Telefon: +420724186156
  • E-mail: starosta@pozorice.cz

IČ zadavatele: 00282375

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jakub Ruml
  • Telefon: +420739548500
  • E-mail: rumljakub@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 31. 5. 2022 10:30

Místo pro podání nabídek:
Městys Pozořice, Na Městečku 14/1, Pozořice 664 07

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem realizace veřejné zakázky je implementace nástrojů otevřeného úřadu do prostředí městyse Pozořice a jeho úřadu. Konkrétně se jedná o implementaci portálu občana, pořízení nových webových stránek městyse a vytvoření nové mobilní aplikace. 

Veřejná zakázka je rozdělena do 3 částí v souladu s § 35 zákona. Zadavatel uzavře smlouvu v každé části veřejné zakázky s jediným dodavatelem, který se na základě hodnocení umístí na 1. místě v pořadí a splní podmínky účasti v zadávacím řízení.

Nabídku je možné podat jak pouze do jedné části, tak i do každé části veřejné zakázky. Nabídka pro každou část však musí být podána jako zcela samostatná. Nabídky podané pro každou část veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiných částech veřejné zakázky.

Předmět plnění veřejné zakázky pro každou část VZ je vymezen vzorem Smlouvy pro každou část veřejné zakázky. Návrhy smluv tvoří přílohy této zadávací dokumentace.

Podrobnější informace o předmětu plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci této výzvy a jejích přílohách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1130000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Stanoveno v zadávací dokumentaci. Ukončení projektu nejpozději k 31.12.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Stanoveno v zadávací dokumentaci.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení   nabídek   bude   provedeno   podle   základního    kritéria   hodnocení, kterým je ekonomická výhodnost nabídky – nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny bez DPH.

Hodnotící komise sestaví pořadí nabídek od prvého k poslednímu s ohledem na výši nabídkové ceny. Jako nejvýhodnější bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikační kritéria jsou stanovena v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou stanoveny v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Zadavatel požaduje zpracování celkové nabídkové ceny za celé plnění předmětu pro každou část veřejné zakázky.

Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou stanoveny v zadávací dokumentaci a ve vzoru Smlouvy.

  • Nabídková cena bude uvedena v CZK,
  • Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH (sazbu DPH ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky uvede účastník zadávacího řízení) a nabídková cena včetně DPH,
  • Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady účastníka zadávacího řízení spojené s plněním předmětu veřejné zakázky,
  • Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celé plnění v každé části veřejné zakázky. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předána zadavateli v jednom originále (označeném „ORIGINÁL) a rovněž v jednom elektronickém vyhotovení.Elektronické vyhotovení nabídky bude obsahovat celou nabídku ve formátu PDF – titulní list nabídky, doklad prokazující způsob podepisování za účastníka, doklady k prokázání kvalifikace (česné prohlášení), návrh smlouvy doplněný o požadované údaje ve formátu DOC. V případě rozporu se má za rozhodující originální vyhotovení nabídky.Všechna vyhotovení nabídky budou zadavateli doručena v jedné uzavřené obálce označené NÁZVEM VEŘEJNÉ ZAKÁZKY a heslem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTEVÍRAT". Na obálce bude rovněž uvedena adresa, na níž je možné zaslat oznámení o pozdním doručení nabídky.Zadavatel preferuje odesílání písemností formou datové zprávy/případně elektronickou komunikací (mimo samotné podání nabídky – viz odstavec výše). Nemá-li účastník zpřístupněnou datovou schránku a požaduje-li účastník, aby mu byly písemnosti dodávány na jinou adresu, než je sídlo uvedené v oprávnění k podnikání nebo obchodním rejstříku, uvede tuto adresu, telefon, fax, kontaktní osoby a další identifikační údaje na „titulním listu" své nabídky. Nebude-li na této adrese doporučená zásilka účastníkem převzata, bude přesto považována za doručenou.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (Příloha č. 1 Krycí list nabídky)

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku do každé části veřejné zakázky.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.


Obchodní podmínky jsou obsaženy v podobě vzoru Smlouvy pro každou část VZ, které tvoří přílohy zadávací dokumentace.

Dodavatel bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že smlouva včetně příloh a případných dodatků bude zveřejněna v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15 ze dne 29. 4. 2022), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 16. 5. 2022
 
Aktualizováno: 21. 7. 2022