Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

MOBILNÍ A WEBOVÁ APLIKACE-HRANICKO_II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14117

Název zakázky: MOBILNÍ A WEBOVÁ APLIKACE-HRANICKO_II

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 10. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko

Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Šindler – Předseda svazku
  • Telefon: +420602514400
  • E-mail: starosta@partutovice.cz

IČ zadavatele: 70961051

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Křeháček
  • Telefon: +420730126732
  • E-mail: zakazky@kmadmin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka mobilní a webové aplikace pro vybrané obce Mikroregionu Hranicko dle technické specifikace. Bližší informace o předmětu plnění jsou uvedeny v přílohách této výzvy k podání nabídek.

V případě, že zadávací podmínky, zejména technické podmínky obsahují požadavky nebo odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky, umožňuje zadavatel pro plnění veřejné zakázky použití i jiných, kvalitativně a technicky srovnatelných řešení.

Dodavatelé mohou nabídnout předmět zakázky, který bude disponovat lepšími parametry a vlastnostmi než je požadováno zadavatelem.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 471900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodávka mobilní a webová aplikace (systém, modul) – nejpozději do 10 dní od podpisu smlouvy Dílčí termín: Síť pro zabezpečený přenos dat včetně senzorů – nejpozději do 31.12.2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Vybrané obce mikroregionu Hranicko – Bělotín, Klokočí, Střítež nad Ludinou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Blíže viz příloha

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Blíže viz příloha

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz příloha

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Blíže viz příloha

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz příloha

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sencito.com, s.r.o.č.p. 350, 739 53 TřanoviceIČO: 10801987

    Datum podpisu smlouvy: 8. 11. 2022

Datum ukončení: 8. 11. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 10. 2022
 
Aktualizováno: 19. 5. 2023