- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13885
Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 9. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: MD ELEKTRONIK spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov
- Jméno: Ing. Petr Bakaj, prokurista společnosti
- Telefon: +420377198856
- E-mail: slavena.langova@md-elektronik.cz
IČ zadavatele: 45352585
DIČ zadavatele: CZ45352585
- Jméno: Ing. Slavěna Langová
- Telefon: +420377198856
- E-mail: slavena.langova@md-elektronik.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 9. 2021 12:00
Místo pro podání nabídek: MD ELEKTRONIK spol. s r.o., Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace níže uvedených odborných školení (dále jen vzdělávacích aktivit) pracovníků společnosti MD ELEKTRONIK spol. s r.o. vedoucích k prohloubení jejich kvalifikace v rámci projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II),reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Zakázka je rozdělena na 4 dílčí části specifikované ve Výzvě k podání nabídky. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky, které je schopen realizovat. Jedná se o jednotlivé vzdělávací aktivity, které budou realizovány v rámci projektu POVEZ II, CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Dílčí části zakázky:
1. Programování PLC pro elektropneumatické obvody
10 osob
Výuka: 38 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška 2h (60 min)
2. Elektropneumatika
57 osob
Výuka: 38 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška 2h (60 min)
3. Programování průmyslových robotů
4 osoby
Výuka: 39 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška 1h (60 min)
4. Plasty a vstřikolisy pro seřizovače
13 osob
Výuka: 47 hodin (1h=60min),
Závěrečná zkouška 1h (60 min)
Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1740401,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.10.2021 - 30.6.2022
Místo dodání / převzetí plnění: MD ELEKTRONIK spol. s r.o., Dobřanská 629, 332 14 Chotěšov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena s váhou 40%
Kvalita nabízeného plnění s váhou 60%
Pravidla pro hodnocení nabídek jsou blíže specifikována ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Profesní způsobilost
Údaje o majetkové struktuře
Technická způsobilost
Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Je podrobně uveden ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Bližší informace jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky jsou podrobně uvedeny ve Výzvě k podání nabídek a v Zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_podpis.pdf (6. 9. 2021 10:48)
- Příloha 1 - Zadávací dokumentace_MD ELEKTRONIK.pdf (6. 9. 2021 11:09)
- Příloha 2 - Čestné prohlášení - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx-1 (6. 9. 2021 11:09)
- Příloha 3 - Krycí list - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx-1 (6. 9. 2021 11:09)
- Příloha 4 - Smlouva s dodavatelem - vzor MD ELEKTRONIK spol. s r.o..docx-1 (6. 9. 2021 11:09)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část 1.pdf (22. 10. 2021 13:12)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část 2.pdf (22. 10. 2021 13:12)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru_dílčí část 3.pdf (22. 10. 2021 13:12)
- Oznámení o zrušení výběrového řízení_dílčí část 4.pdf (22. 10. 2021 13:12)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem dílčí část 1.pdf (16. 11. 2021 11:00)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem dílčí část 2.pdf (16. 11. 2021 11:00)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem dílčí část 3.pdf (16. 11. 2021 11:00)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1209645.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: VSK Profi, s.r.o.Hřbitovní 1324/27a31200 PlzeňIČ: 25231359
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: VSK Profi, s.r.o.Hřbitovní 1324/27a31200 PlzeňIČ: 25231359
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3: KUKA CEE GmbH, odštěpný závodPražská 239250 66 ZdibyIČ: 28495527
Datum podpisu smlouvy: 15. 11. 2021
Zrušené části zakázky: Dílčí část 4
Datum ukončení: 16. 11. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.