- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výzkum kvality života a potřeb pražských rodin
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14160
Název zakázky: Výzkum kvality života a potřeb pražských rodin
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 3. 2023
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha
Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1
- Jméno: Ing. Alice Mezková, MPA
- Telefon: +420236002340
- E-mail: alice.mezkova@praha.eu
IČ zadavatele: 00064581
- Jméno: Bc. Alexandra Semancová
- Telefon: +420236004405
- E-mail: Alexandra.Semancova@praha.eu
Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2023 09:00
Místo pro podání nabídek: Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00 Otevíraní podaných nabídek proběhne neprodleně po lhůtě pro podání.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výchozí situace: Předmětem veřejné zakázky je výzkum pražských rodin – jejich potřeb a spokojenosti se životem v Praze. Hlavní město Praha (dále zkr. HMP) a jeho městské části (dále zkr. MČ) si plně uvědomuje důležitou úlohu rodiny ve fungování města a kraje. Vzhledem k narůstajícím tlakům na rodiny s dětmi, by HMP chtělo hlouběji identifikovat potřeby rodin s dětmi a možnosti jejich naplnění, a to v zejména oblasti, ve kterých by jim mohlo pomoci. Magistrát hlavního města Prahy (dále zkr. MHMP) a úřady městských částí (dále zkr. ÚMČ), které zabezpečují výkon agendy rodinné politiky, by rádi podpořily rodiny a soustředily se v rodinné politice na řešení potřeb rodin a tím předcházely možným dysfunkcím v rodinách. Za hlavní roli rodinné politiky považuje MHMP prevenci a případně rychlou pomoc ohroženým rodinám. MHMP plní také metodickou a koordinační roli ve vztahu k ÚMČ. Tuto roli by MHMP rád podpořil nastavením měření jednotného indikátoru spokojenosti rodin s dětmi s činností ÚMČ a MHMP. Vysvětlení: Magistrát hlavního města Prahy (zkr. MHMP): je fakticky obecním a krajským úřadem hlavního města Prahy. Jeho působnost je vymezena zákonem o hlavním městě Praze a městskou vyhláškou o Statutu HMP, činnost a organizační uspořádání magistrátu upravuje jeho organizační řád, který byl vydán usnesením Rady hlavního města Prahy. Magistrát plní úkoly uložené zastupitelstvem nebo radou města a vykonává přenesenou působnost hlavního města. Některé samostatné i přenesené působnosti hlavního města Prahy deleguje statut města na úřady městských částí, při výkonu přenesené působnosti je magistrát úřadům městských částí nadřízen, řídí výkon jejich působnosti a přezkoumává jejich rozhodnutí. Městské části (zkr. MČ): HMP je územně členěno na 22 městských částí v roli „obce s rozšířenou působností“ (dále zkr. ORP), 57 MČ tzv. jedničkových obcí (včetně 22 ORP) a 112 katastrálních území.
Rodinná politika: Rodinná politika je souhrnem aktivit podporujících rodinu. Jedná se o politiku zahrnující mnohé společenské oblasti. Můžeme mezi ně zařadit např. bydlení, školství, zdravotnictví, trh práce či infrastrukturu, kulturu atd. Rodinná politika se proto zaměřuje na podporu přirozených funkcí rodiny. Rodinnou politiku řeší zejména sociální odbor. Specialistu pro rodinou politiku najdeme na MHMP a také v některých ÚMČ.
Cíle výzkumu:
Součástí zpracování výzkumu bude i nastavení „Indikátoru spokojenosti“, který bude pomáhat MHMP a ÚMČ v oblasti rodinné politiky a podpory a odborům MHMP k identifikaci problémů a měření průběhu jejich plnění. Základní východiska:
Cílová skupina:
Výzkum bude realizován v dále uvedených fázích: 1. Přípravná fáze
A1. Kvalitativní část –Diskusní skupiny:
A2. Kvalitativní část – Hloubkové rozhovory s experty v oblasti rodinné politiky
Po ukončení této částí fáze a před přípravou dotazníku: Výstup: stručná zpráva v podobě 5 stran, klíčový bude výstup v podobě identifikování potřeb a možných návrhů řešení ze stran expertů
B. Kvantitativní část – reprezentativní šetření mezi zástupci pražských rodin
Všechny předpokládané metody a techniky výběru cílové skupiny a sběru dat je dodavatel povinen zpracovat do podané nabídky.
Výzkumná zpráva bude zpracována v písemné formě v sounáležitosti s vizuálními prvky projektů EU. Zadavatel zašle přesnou specifikaci vizuálního stylu vybranému dodavateli.
Jiné požadavky na plnění veřejné zakázky: Kodex ICC/ESOMAR Při plnění veřejné zakázky je nutné dodržovat mezinárodní ICC/ESOMAR kodex pro výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a datovou analytiku a garance min. 30 % kontroly práce tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti. Účastník proto do nabídky doloží potvrzení o členství v SIMAR či ESOMAR (Sdružení agentur výzkumu trhu a veřejného mínění) prokazující, že jeho činnost je plně v souladu se standardy kvality výzkumu a sběru dat a zároveň čestné prohlášení (viz příloha) o garanci 20 % kontroly práce tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti. V případě nečlenství musí účastník nabídky doložit čestné prohlášení (viz příloha) o tom, že bude dodržovat mezinárodní ICC/ESOMAR kodex pro výzkum, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a datovou analytiku též garance min. 20 % kontroly tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti.
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodavatel je povinen řádně dílo dokončit a předat zadavateli nejpozději dle časového harmonogramu, který je součástí smlouvy. Předpokládaný termín zahájení: ode dne účinnosti smlouvy, resp. od zveřejnění v registru smluv. Požadovaný termín zaslání výstupů: 15.6.2023
Místo dodání / převzetí plnění: Hlavní město Praha, Magistrát hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – váha: 100 %
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídnutou cenu za předmět plnění zakázky částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.
Popis způsobu hodnocení:
Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 15).
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Účastník je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem uzavření smlouvy. Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii, a to i zadavatelem vyžadovaná čestná prohlášení, jež musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka, v případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace.
Doklady prokazující zadání způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který: 1. splní základní způsobilost 2. splní profesní způsobilost 3. splní technickou kvalifikaci
Zadavatel požaduje:
Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):
Požadavky na odborníka kvalitativní části – moderátora skupinových diskusí/hloubkových rozhovorů:
Požadavky na odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování výzkumu:
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. V nabídce požadujeme:
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH (a cena bez DPH za měsíc), samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky.
Nabídková cena musí být v souladu s uznatelností nákladů Obecné části pravidel pro žadatele o příjemce v rámci OPZ (verze 15) a Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (verze 11) a musí zahrnovat strukturovaný popis činností vedoucích k naplnění předmětu zakázky.
Struktura nabídkové ceny bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 1 této výzvy). |
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena identifikace uchazeče (jméno, IČO, kontaktní adresa uchazeče). Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.)Rovněž důrazně doporučujeme, aby byla úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD nebo USB v rámci jednoho dokumentu formátu PDF. Dále důrazně doporučujeme, aby všechny listy originálu nabídky by měly být ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele, •Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele přiložené formou prosté kopie,•Specifikace předmětu nabídky (dle podmínek výzvy a požadavků na zpracování nabídky),•Návrh smlouvy obsahující požadované údaje z výzvy.•Zpracovaná nabídková cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny,•Čestné prohlášení o zajištění společensky odpovědného plnění,•Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů nebo situaci podle § 4b zákona o střetu zájmů•Potvrzení o členství v SIMAR či ESOMAR (sdružení agentur na výzkum trhu a veřejného mínění) vč. čestného prohlášení o požadované garanci (viz příloha) nebo v případě nečlenství čestné prohlášení o dodržování kodexu a požadované garanci (viz příloha)•Případné přílohy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.
Další požadavky na zpracování nabídky:
V rámci předcházení střetu zájmů a situace podle § 4b zákona o střetu zájmů požaduje zadavatel po dodavateli v rámci nabídky předložení čestného prohlášení, že není ve střetu zájmů ve smyslu zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů. Vzor čestného prohlášení dodavatele k neexistenci střetu zájmů nebo situace podle § 4b zákona o střetu zájmů je přílohou č. 7 této výzvy.
Platební a obchodní podmínky: Viz návrh smlouvy o dílo, která je přílohou č. 1 této výzvy. |
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP schválená usnesením Rady hlavního města Prahy č. 301 ze dne 22. 2. 2021.
Soubory ke stažení:
- 2_čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (22. 3. 2023 15:51)
- 3_seznam významných služeb.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 4_seznam poddodavatelů.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 5_krycí list.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 6_čestné prohlášení ke společensky odpovědnému plnění VZ.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 7_Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 8_Čestné prohlášení o dodržování mezinárodního ICC_ESOMAR kodexu a požadované garance.docx (22. 3. 2023 15:52)
- 1_smlouva o dílo_výzkum pražských rodin.docx (22. 3. 2023 15:52)
- výzva k podání nabídek_výzkum.pdf (22. 3. 2023 15:53)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (2. 5. 2023 09:27)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (24. 5. 2023 16:51)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.