Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Výzkum kvality života a potřeb pražských rodin

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14160

Název zakázky: Výzkum kvality života a potřeb pražských rodin

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 3. 2023

Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Alice Mezková, MPA
  • Telefon: +420236002340
  • E-mail: alice.mezkova@praha.eu

IČ zadavatele: 00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Alexandra Semancová
  • Telefon: +420236004405
  • E-mail: Alexandra.Semancova@praha.eu

Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2023 09:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00 Otevíraní podaných nabídek proběhne neprodleně po lhůtě pro podání.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Výchozí situace:

Předmětem veřejné zakázky je výzkum pražských rodin – jejich potřeb a spokojenosti se životem v Praze.

Hlavní město Praha (dále zkr. HMP) a jeho městské části (dále zkr. MČ) si plně uvědomuje důležitou úlohu rodiny ve fungování města a kraje. Vzhledem k narůstajícím tlakům na rodiny s dětmi, by HMP chtělo hlouběji identifikovat potřeby rodin s dětmi a možnosti jejich naplnění, a to v zejména oblasti, ve kterých by jim mohlo pomoci.

Magistrát hlavního města Prahy (dále zkr. MHMP) a úřady městských částí (dále zkr. ÚMČ), které zabezpečují výkon agendy rodinné politiky, by rádi podpořily rodiny a soustředily se v rodinné politice na řešení potřeb rodin a tím předcházely možným dysfunkcím v rodinách. Za hlavní roli rodinné politiky považuje MHMP prevenci a případně rychlou pomoc ohroženým rodinám.

MHMP plní také metodickou a koordinační roli ve vztahu k ÚMČ. Tuto roli by MHMP rád podpořil nastavením měření jednotného indikátoru spokojenosti rodin s dětmi s činností ÚMČ a MHMP.

Vysvětlení:

Magistrát hlavního města Prahy (zkr. MHMP):

je fakticky obecním a krajským úřadem hlavního města Prahy. Jeho působnost je vymezena zákonem o hlavním městě Praze a městskou vyhláškou o Statutu HMP, činnost a organizační uspořádání magistrátu upravuje jeho organizační řád, který byl vydán usnesením Rady hlavního města Prahy. Magistrát plní úkoly uložené zastupitelstvem nebo radou města a vykonává přenesenou působnost hlavního města. Některé samostatné i přenesené působnosti hlavního města Prahy deleguje statut města na úřady městských částí, při výkonu přenesené působnosti je magistrát úřadům městských částí nadřízen, řídí výkon jejich působnosti a přezkoumává jejich rozhodnutí.

Městské části (zkr. MČ):

HMP je územně členěno na 22 městských částí v roli „obce s rozšířenou působností“ (dále zkr. ORP), 57 MČ tzv. jedničkových obcí (včetně 22 ORP) a 112 katastrálních území.

 

Rodinná politika:

Rodinná politika je souhrnem aktivit podporujících rodinu. Jedná se o politiku zahrnující mnohé společenské oblasti. Můžeme mezi ně zařadit např. bydlení, školství, zdravotnictví, trh práce či infrastrukturu, kulturu atd. Rodinná politika se proto zaměřuje na podporu přirozených funkcí rodiny. Rodinnou politiku řeší zejména sociální odbor. Specialistu pro rodinou politiku najdeme na MHMP a také v některých ÚMČ.   

     

Cíle výzkumu:

  • Zmapovat kvalitu života pražských rodin (celková spokojenost, dílčí spokojenost, životní styl)
  • Identifikovat klíčové problémy, se kterými se pražské rodin potýkají (prioritizace)
  • Zjistit míru znalosti, povědomí o aktivitách MHMP a jeho ÚMČ v oblasti rodinné politiky
  • Analyzovat potřeby rodin v oblasti rodinné politiky
  • Zmapovat:
    • oblasti služeb pro rodiny (péče o děti, bydlení) využívání rodinných, komunitních, rodinných a mateřských center, poraden
    • oblasti podpory trhu práce a slaďování rodinného a pracovního života
    • oblasti prostoru přátelského rodinám
    • oblasti péče o rodiny v rámci „neformálního pečujícího“ nebo i péče o rodiny pečující o osobu se zdravotním postižením;
    • oblasti využití volnočasových aktivit; podporu a rozvoj rodičovských kompetencí; péče o zdraví (např. práce s dětmi s psychickými potížemi, včetně závislostí; podpora duševního zdraví
    • oblasti komunikace a spolupráce rodin a MHMP a jeho ÚMČ
  • Vytvořit typologii a životní styl pražských rodin (případně nastínit možné profily)

 

Součástí zpracování výzkumu bude i nastavení „Indikátoru spokojenosti“, který bude pomáhat MHMP a ÚMČ v oblasti rodinné politiky a podpory a odborům MHMP k identifikaci problémů a měření průběhu jejich plnění.

Základní východiska:

  • Rodiny, které nejsou ohrožené sociálním vyloučením ani sociálně vyloučené: Pražské rodiny jsou celkově vysoce spokojené v Praze. I přes deklarativní vysokou spokojenost existují dílčí oblasti, ve kterých může MHMP a jeho ÚMČ pomoci rodinám s dětmi.    
  • Rodiny potenciálně znevýhodněné: Tento segment rodin očekává výrazně vyšší pomoc ze strany MHMP a jeho ÚMČ.
  • Rodina sociálně vyloučené/ohrožené sociálním vyloučením: Tento segment rodin primárně řeší sociální politika na MHMP a ÚMČ, i přesto by se měl zmapovat z důvodu navržení preventivních opatření. 

Cílová skupina:

  • Zástupci rodin žijících v Praze (pobyt v Praze min. 12 měsíců), rodina má alespoň jedno dítě ekonomicky neaktivní (0 - 26let)
  • Věk zástupce rodiny: 18-65 let

Výzkum bude realizován v dále uvedených fázích:

1. Přípravná fáze

  • Setkání s odborníky/metodiky na rodinnou politiku a podporu rodin
  • Cílem přípravné fáze je vytvoření klíčových hypotéz, které budou výzkumem ověřeny a doplněny

 

  • 2. Realizační fáze:

A1. Kvalitativní část –Diskusní skupiny:

  • Počet: min. 2x ohniskových skupin FGD (zk. Focus group discussion) – 3-5 osob/ 1 skupinu
  • 3 podskupiny:
    1. „Rodiny, které nejsou ohrožené sociálním vyloučením ani sociálně vyloučené“ – úplná/neúplná rodina, která není ohrožena materiální nouzí a chudobou
    2. „Rodiny potenciálně znevýhodněné“- úplná/neúplná rodina, která je ohrožena materiální nouzí a chudobou – zejména nízkopříjmové rodiny
    3. „Sociálně vyloučená rodina/ ohrožená sociálním vyloučením“- úplná/neúplná rodina, která je v materiální nouzi a postižena chudobou – osoby vyčleněné nebo ohrožené vyčleněním mimo běžný život společnosti, které se do něj v důsledku nepříznivé sociální situace nemohou zapojit. Jedná se o osoby definované zákonem 108/2006 Sb., o sociálních službách anebo zákonem č. 111/2006 Sb., o hmotné nouzi, ve znění pozdějších předpisů, nebo zákonem č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů.

 

  • Předpokládaná délka jedné diskusní skupiny: 90-120 minut
  • Zadavatel výzkumu si vyhrazuje právo v případě zájmu být přítomen na ohniskových skupinách nebo mít přístup k nahrávkám, záznamům a zápisům
  • Cílem této fáze je identifikování šíře potřeb rodin s dětmi

 

A2. Kvalitativní část – Hloubkové rozhovory s experty v oblasti rodinné politiky

  • Počet: 2x hloubkových polostrukturovaných rozhovorů s experty/metodiky v oblasti rodinné politiky
  • Expertní setkání s odborníky/metodiky na rodinnou politiku a podporu rodin
  • Cílem této fáze je navrhnout možné řešení identifikovaných potřeb, případně doplnění dalších problematických bodů.
  • Návrhy řešení potřeb by bylo také možno otestovat v kvantitativní části.
  • Zadavatel poskytne součinnost s výběrem expertů v oblasti rodinné politiky (neziskový sektor, zástupci městských částí, zástupci MHMP) v případě žádosti od dodavatele
  • Scénář rozhovoru bude vždy schválen zadavatelem výzkumu

 

Po ukončení této částí fáze a před přípravou dotazníku:

Výstup: stručná zpráva v podobě 5 stran, klíčový bude výstup v podobě identifikování potřeb a možných návrhů řešení ze stran expertů

 

B. Kvantitativní část – reprezentativní šetření mezi zástupci pražských rodin

 

  • Velikost vzorku: min. 600-800 respondentů, Věk zástupce: 18 až 65 let, bydliště v Praze (min. 12 měsíců), alespoň 1 ekonomicky neaktivní dítě (0-26 let)
  • Složení: reprezentativní výzkum pražských rodin (dle kvótních výběrů např. věk, počet členů v domácnosti, ekonomicko-sociální status, rovnoměrné zastoupení dle jednotlivých pražských částí Praha 1- Praha 22). V závěrečném tříděním dat se také zaměřit na jednotlivé městské části.
  • Předpokládaná délka dotazníku: 20-40 minut
  • Sběr dat bude probíhat kombinací metod:
  • Online dotazování – CAWI (zk. metoda sběru dat prostřednictvím on-line dotazníku)
  • Osobní dotazování – F2F (zk. Face-to-face) a to zejména vzhledem k nutnosti zahrnout znevýhodněné (např. sociálně slabé rodiny apod.)
  • Dotazník bude vždy schválen zadavatelem výzkumu

 

Všechny předpokládané metody a techniky výběru cílové skupiny a sběru dat je dodavatel povinen zpracovat do podané nabídky. 

  • 3. Závěrečná fáze
  • Požadované výstupy – po ukončení kvantitativní fáze:
  • Stručné vyhodnocení – rozsah 10-15 stran
  • Detailní zpráva z kvalitativního fáze – rozsah 15-30 stran
  • Detailní zpráva z kvantitativní fáze – rozsah 40-80 stran
  • Shrnující zpráva s doporučením a manažerským shrnutím – rozsah 15-30 stran
  • Popis metodiky výpočtu indikátoru spokojenosti – rozsah 3 strany

 

  • Tabulky se základním sociodemografickým tříděním, tříděním přes městské části – formát: excel
  • Prezentace výstupů – závěrečná osobní/online prezentace hlavních zjištění  
  • Formát výstupů: tištěné podoba – 1 originál ve formě pdf., ppt
  •                         elektronická podoba – open source ppt., word, excel, na CD/flashdisk

 

Výzkumná zpráva bude zpracována v písemné formě v sounáležitosti s vizuálními prvky projektů EU. Zadavatel zašle přesnou specifikaci vizuálního stylu vybranému dodavateli.

 

Jiné požadavky na plnění veřejné zakázky:

Kodex ICC/ESOMAR

Při plnění veřejné zakázky je nutné dodržovat mezinárodní ICC/ESOMAR kodex pro výzkum trhu, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a datovou analytiku a garance min. 30 % kontroly práce tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti.

Účastník proto do nabídky doloží potvrzení o členství v SIMAR či ESOMAR (Sdružení agentur výzkumu trhu a veřejného mínění) prokazující, že jeho činnost je plně v souladu se standardy kvality výzkumu a sběru dat a zároveň čestné prohlášení (viz příloha) o garanci 20 % kontroly práce tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti. V případě nečlenství musí účastník nabídky doložit čestné prohlášení (viz příloha) o tom, že bude dodržovat mezinárodní ICC/ESOMAR kodex pro výzkum, výzkum veřejného mínění, sociologický výzkum a datovou analytiku též garance min. 20 % kontroly tazatelů samotným zadavatelem na základě jeho žádosti.    

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen řádně dílo dokončit a předat zadavateli nejpozději dle časového harmonogramu, který je součástí smlouvy. Předpokládaný termín zahájení: ode dne účinnosti smlouvy, resp. od zveřejnění v registru smluv. Požadovaný termín zaslání výstupů: 15.6.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní město Praha, Magistrát hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

 

Nabídková cena bez DPH – váha: 100 %

 

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídnutou cenu za předmět plnění zakázky částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Popis způsobu hodnocení:

  • Hodnotící komise seřadí nabídky podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nabídky s nejnižší celkovou nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší celkovou nabídkovou cenou a jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.
  • V případě, že se hodnocené skutečnosti budou v rámci jedné nabídky rozcházet, bude nabídka vyloučena.
  • V případě, že zadavatel obdrží nabídky se stejnou nejnižší nabídkovou cenou bude výběr proveden losem.
  • Losování proběhne v souladu se zásadami zadávání veřejných zakázek dle ustanovení § 6 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Losování se mají právo účastnit ti dodavatelé, kterých se bude losování týkat a kteří budou zadavatelem písemně vyrozuměni a vyzvání k účasti na losování, a to nejméně 2 pracovní dny před termínem konání losování.

 

 

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 15).

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Účastník je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem uzavření smlouvy.

Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii, a to i zadavatelem vyžadovaná čestná prohlášení, jež musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka, v případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace.

 

Doklady prokazující zadání způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

 Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:

1.        splní základní způsobilost

2.        splní profesní způsobilost

3.        splní technickou kvalifikaci

 

  1. Základní způsobilost
  • Způsobilým je dodavatel, který:
  1. nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele; podává-li nabídku pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu; podává-li nabídku pobočka závodu české právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a vedoucí pobočky závodu; tuto podmínku musí splňovat také osoby, které mají v rámci struktury dodavatele práva spojená se zastupováním/rozhodováním/kontrolou dodavatele;
  2. nemá v České republice ani v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
  3. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
  4. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  5. není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

  • Způsob prokázání plnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu. K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č. 2 této výzvy.

 

  1. Profesní způsobilost
  • Zadavatel požaduje: předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
  • Doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

 

  • Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence.

 

  1. Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje:

  • Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 4 roky před zahájením zadávacího řízení včetně stručného popisu, uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele (viz vzor příloha).
  • Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 4 roky před zahájením výběrového řízení provedl řádně alespoň 2 služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky (výzkum zaměřený na výzkum spokojenosti a výzkum veřejného sektoru) v min. finančním rozsahu 100 000 Kč bez DPH.
  • Zadavatel požaduje, aby veškeré doklady prokazující kvalifikaci účastníka, byly součástí nabídky. Lhůta je shodná se lhůtou pro podání nabídek.
  • Body podle odstavce a) se považují za splněné, pokud byla služba uvedená v příslušném seznamu v průběhu této doby dokončena.
  • Dodavatel k prokázání splnění kritéria kvalifikace podle odstavce a) použít služby, které poskytl
  1. Společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo 
  2. jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

 

  1. realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet:
  • Základní požadavky na realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet
  • Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
  • Složení realizačního týmu: minimální počet členů musí být minimálně 3, kteří budou splňovat následující požadavky:
  • Tým dodavatele musí obsahovat následující pozice:
  1. Vedoucího týmu (odborného garanta):

Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • sociální antropologie,
  • sociální politika,
  • demografie,
  • sociální geografie,
  • ekonomie,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

 

  1. Odborníka kvalitativní části – moderátora skupinových diskusí/hloubkových rozhovorů:

Požadavky na odborníka kvalitativní části – moderátora skupinových diskusí/hloubkových rozhovorů:

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • Vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • sociální antropologie,
  • sociální politika,
  • demografie,
  • sociální geografie,
  • ekonomie,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

 

  1. Odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování výzkumu:

Požadavky na odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování výzkumu:

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • statistika,
  • ekonomie,
  • výpočetní technika,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti analýz a statistických metod.

 

 

  • Přílohou seznamu členů realizačního týmu budou vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:
  • jméno a příjmení,
  • nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),
  • doložení zkušeností dle výše uvedených požadavků,
  • přehled profesní praxe se zaměřením na předmět zakázky.
  • role člena týmu

 

  • Členové realizačního týmu uvedení v nabídce dodavatele se musí aktivně podílet na plnění této veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce dodavatele je tato možná pouze se souhlasem zadavatele. Zadavatel tento souhlas neudělí v případě, že by po takové změně tým kumulativně nesplňoval veškeré uvedené požadavky zadavatele na tým dle této výzvy.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

V nabídce požadujeme:

  • Krycí list nabídky podepsaný osobou oprávněnou jednat za účastníka (viz příloha č. 5)
  • Závazný návrh vzorové smlouvy na realizaci zakázky (uvedené v příloze č. 1 této výzvy). Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat za dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele). Dodavatel je povinen doplnit příslušné údaje z nabídky do návrhu smlouvy, přičemž není oprávněn činit jiné změny či doplnění textu návrhu smlouvy s výjimkou údajů výslovně vyhrazených pro doplnění ze strany dodavatele. Dodavatel je dále povinen doplnit do návrhu smlouvy v části identifikující smluvní strany své identifikační údaje. Identifikační údaje musí být vyplněny v souladu se skutečným stavem a vymezení dodavatele musí být dostatečně určité. 
  • Potvrzení o členství v SIMAR či ESOMAR (Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění) vč. čestného prohlášení o požadované garanci (viz příloha č.8 ) nebo v případě nečlenství čestné prohlášené o požadované garanci  nebo v případě nečlenství čestné prohlášení o dodržování kodexu a požadované garanci ( viz příloha)
  • Uvést způsob realizace
  • Harmonogram plnění zakázky zahrnující popis a termíny

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH (a cena bez DPH za měsíc), samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky.

 

Nabídková cena musí být v souladu s uznatelností nákladů Obecné části pravidel pro žadatele o příjemce v rámci OPZ (verze 15) a Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (verze 11) a musí zahrnovat strukturovaný popis činností vedoucích k naplnění předmětu zakázky.   

 

Struktura nabídkové ceny bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 1 této výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena identifikace uchazeče (jméno, IČO, kontaktní adresa uchazeče). Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.)Rovněž důrazně doporučujeme, aby byla úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD nebo USB v rámci jednoho dokumentu formátu PDF. Dále důrazně doporučujeme, aby všechny listy originálu nabídky by měly být ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele, •Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele přiložené formou prosté kopie,•Specifikace předmětu nabídky (dle podmínek výzvy a požadavků na zpracování nabídky),•Návrh smlouvy obsahující požadované údaje z výzvy.•Zpracovaná nabídková cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny,•Čestné prohlášení o zajištění společensky odpovědného plnění,•Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů nebo situaci podle § 4b zákona o střetu zájmů•Potvrzení o členství v SIMAR či ESOMAR (sdružení agentur na výzkum trhu a veřejného mínění) vč. čestného prohlášení o požadované garanci (viz příloha) nebo v případě nečlenství čestné prohlášení o dodržování kodexu a požadované garanci (viz příloha)•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

V rámci předcházení střetu zájmů a situace podle § 4b zákona o střetu zájmů požaduje zadavatel

po dodavateli v rámci nabídky předložení čestného prohlášení, že není ve střetu zájmů ve smyslu zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.

Vzor čestného prohlášení dodavatele k neexistenci střetu zájmů nebo situace podle § 4b zákona o střetu zájmů je přílohou č. 7 této výzvy.

 

Platební a obchodní podmínky:

Viz návrh smlouvy o dílo, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP schválená usnesením Rady hlavního města Prahy č. 301 ze dne 22. 2. 2021.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 22. 3. 2023
 
Aktualizováno: 24. 5. 2023