Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zavedení EnMS v MČ Praha 12, část B: „Certifikace dle normy ISO 50001“

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14112

Název zakázky: Zavedení EnMS v MČ Praha 12, část B: „Certifikace dle normy ISO 50001“

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 9. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: městská část Praha 12

Sídlo zadavatele: Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4

IČ zadavatele: 00231151

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Alena Lysoňková
  • Telefon: +420775260006
  • E-mail: lysonkova@lawya.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.praha12.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí služeb - souboru činností dle normy ČSN EN ISO 50001:2019 - potřebných k posouzení souladu systému managementu hospodaření s energií (EnMS) zavedeného u zadavatele s předmětnou normou, včetně následné kontroly (dále jen „certifikace“). 

Proces certifikace bude zahrnovat:

předcertifikační audit - posouzení dokumentace k EnMS a její shody s realitou, včetně zhodnocení praktické implementace EnMS, ověření pravdivosti získávaných údajů a prováděných záznamů, včetně pohovorů se zaměstnanci zadavatele a zástupci zadavatelem zřizovaných příspěvkových organizací;
certifikační audit – vyhodnocení, zda EnMS splňuje normu ISO 50001;
zpracování seznamu nápravných opatření k odstranění nedostatků v EnMS;
projednání výsledku certifikačního auditu a seznamu nápravných opatření se zástupci vedení městské části Praha 12;
kontrolní audit – zahrnuje dva dozorové audity realizované vždy do jednoho kalendářního roku od certifikace/předchozího kontrolního auditu;
vypracování písemných zpráv o výsledcích jednotlivých auditů;
dodávky, služby a práce výše nespecifikované, které jsou nezbytné k certifikaci, o kterých poskytovatel vzhledem ke své kvalifikaci, postavení a zkušenostem věděl, vědět měl či vědět mohl.

Recertifikační audit není součástí procesu certifikace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 180000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.11.2024

Místo dodání / převzetí plnění:
Generála Šišky 2375/6, 143 00 Praha 4

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti.
Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny.
Nabídky budou hodnoceny podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH.
Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše celkových nabídkových cen v Kč bez DPH, přičemž nabídky budou seřazeny podle výše celkové nabídkové ceny s tím, že nejvýhodnější bude nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH.
V případě shody nabídkových cen u nejvýhodnějších nabídek rozhodne o pořadí nabídek los. Na losování budou pozváni zástupci dotčených účastníků alespoň 3 pracovní dny dopředu. K losování nemusí dojít v případě, kdy se nebude rozhodovat o pořadí nejlépe hodnocené nabídky (o výběru dodavatele).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Způsobilým není dodavatel, který:

byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle odstavce výše splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle odstavce výše splňovat:

tato právnická osoba,
každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu

zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 7.1.1. splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,
české právnické osoby, musí podmínku podle odstavce 7.1.1. splňovat osoby uvedené v odstavci 6.1.2. a vedoucí pobočky závodu.

Základní způsobilost se prokazuje čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou zastupovat účastníka. Účastník může využít vzor čestného prohlášení z přílohy této zadávací dokumentace.

Profesní způsobilost

profesní způsobilosti prokáže dodavatel ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.
Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokladu osvědčujícího, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Zadavatel požaduje k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu, aby účastník doložil živnostenské oprávnění, licenci či jiné oprávnění k podnikání pro předmět činnosti relevantní s předmětem tohoto výběrového řízení, případně výpis ze živnostenského rejstříku, z kterého toto oprávnění vyplývá. Relevantním oprávněním k podnikání se má na mysli zejména:

Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Splnění profesní způsobilosti se prokazuje předložením příslušných dokladů.
Technická kvalifikace

Splnění technické kvalifikace prokáže dodavatel předložením seznamu významných služeb poskytnutých za poslední 4 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

Požadovaná minimální úroveň:

Realizace alespoň dvou (2) zakázek obdobného charakteru. Zakázkami obdobného charakteru se rozumí zakázky spočívající v certifikaci dle ČSN ISO 50001:2019. Není podmínkou, aby zadavatelem byl veřejný zadavatel ve smyslu zákona

Způsob prokázání:

Seznam významných služeb včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele.

Splnění technické specifikace prokáže dodavatel předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným pracím, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou práce poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím zaměstnancům.

Požadovaná minimální úroveň:

Funkce Certifikační specialista

Praxe v délce minimálně 5 let;
Spolupráce na realizaci alespoň dvou (2) zakázek obdobného charakteru v posledních 4 letech před datem zveřejnění této výzvy. Zakázkami obdobného charakteru se rozumí zakázky spočívající v certifikaci dle ČSN ISO 50001:2019. Není podmínkou, aby zadavatelem byl veřejný zadavatel ve smyslu zákona.

Způsob prokázání:

Strukturovaný životopis podepsaný dotyčnou osobou deklarující splnění požadavku na délku praxe a zkušenost s certifikací.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Obecné požadavky

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Pod pojmem nabídka se rozumí údaje nebo doklady, které dodavatel podá písemně zadavateli na základě zadávacích podmínek (tj. zejména návrh smlouvy předložený účastníkem včetně dokumentů a dokladů požadovaných zákonem nebo zadavatelem v zadávacích podmínkách, doklady o kvalifikaci). Nabídka a veškeré ostatní doklady a údaje budou v českém jazyce (listiny v jiném než českém jazyce budou doplněny překladem do českého jazyka; povinnost připojit k dokladům překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady prokazující kvalifikaci ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce) v písemné formě v elektronické podobě.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Tato kontaktní osoba bude uvedena v krycím listu dle závazného vzoru. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související s výběrovým řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či dokladů, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).
Podání nabídky a elektronická komunikace

Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje dostupného na https://zakazky.praha12.cz/.

Účastník je povinen řídit se pravidly a pokyny stanovenými provozovatelem elektronického nástroje.
Zadavatel upozorňuje, že pro vložení nabídky musí být dodavatel v elektronickém nástroji řádně registrován, přičemž proces registrace může trvat i několik dní.
Za okamžik doručení se v případě elektronického doručování považuje den a hodina doručení elektronické zprávy.
Struktura nabídky

Zadavatel doporučuje dodavatelům strukturovat nabídku následujícím způsobem:

Krycí list nabídky
Obsah nabídky
Doklady k prokázání splnění kvalifikace
Doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, zastupovat dodavatele (pokud nelze vyčíst z výpisu v obchodním rejstříku)
Návrh smlouvy včetně příloh
Seznam poddodavatelů nebo prohlášení, že zakázka nebude plněna prostřednictvím poddodavatelů

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky absolutní částkou v Kč bez DPH, DPH a cenu včetně DPH.
Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto zadávací dokumentací a jejími přílohami v závazném návrhu smlouvy, který bude součástí nabídky.
Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit, pokud to výslovně neupravuje tato zadávací dokumentace.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady dodavatele nutné k řádné a včasné realizaci příslušné části zakázky. Nabídková cena bude obsahovat předpokládaný vývoj cen až do konce platnosti smlouvy, rovněž bude obsahovat i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám až do konce její platnosti.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje dostupného na https://zakazky.praha12.cz/.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 149700.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EURO CERT CZ, a.s., se sídlem: Lidická 2370, 252 63 Roztoky, IČO: 26699117

    Datum podpisu smlouvy: 25. 10. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 9. 2022
 
Aktualizováno: 22. 2. 2023