Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti GASSPO, spol. s r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12083

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti GASSPO, spol. s r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: GASSPO, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Domažlická 210, 339 01 Klatovy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Libor Honomichl
  • Telefon: +420727918159
  • E-mail: honomichl@gasspo.cz

IČ zadavatele: 45348774

DIČ zadavatele: CZ45348774

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Fraňková
  • Telefon: +420725978477
  • E-mail: frankova@gasspo.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 2. 2018 08:00

Místo pro podání nabídek:
GASSPO, spol. s r.o., Domažlická 210, 339 01 Klatovy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění externího vzdělávání zaměstnanců společnosti GASSPO, spol. s r.o. prostřednictvím projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II. Jedná se o  dodávku vzdělávacích kurzů – Kurzy obnovy a nových zkoušek svářečů.

 

Zakázka je v souladu s bodem 2.3 Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ rozdělena do tří částí:

 

Část 1) Svářeský kurz dle ČSN EN 13067 ( TPG 927 04) C-U/P - 3.4 + 3.5 + 3.6 + 3.7 + 3.8 (nová zkouška svářeče)

Část 2) Svářeský kurz dle ČSN EN 13067 ( TPG 927 04) C-U/P - 3.4 + 3.5 + 3.6 + 3.7 + 3.8 (obnova zkoušky svářeče)

Část 3) Svářečské kurzy dle: - ČSN EN ISO 9606-1 111 T BW FM1 B t6,3 D51,0 PC ss nb

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 + 12732 111 T BW FM1 B t6,3 D51,0 PH ss nb

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 + 12732 111 T/P FW FM1 B t6,3/6,0 D51,0 PH ss ml

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 311 T BW FM1 S t2,5 D17,3 PC ss nb lw

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 + 12732 311 T BW FM1 S t2,5 D17,3 PH ss nb lw

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 311 T BW FM1 S t3,5 D48,0 PC ss nb rw

                                             - ČSN EN ISO 9606-1 + 12732 311 T BW FM1 S t3,5 D48,0 PH ss nb rw

                                                (nová zkouška svářeče)

 

Část 1) - Nová zkouška svářeče

Počet účastníků: 1

Rozsah: 42 hodin (1 vyučující hodina = 60 minut)

Termín realizace: březen 2018 - prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

 

Část 2) - Obnova zkoušky svářeče

Počet účastníků: 2

Rozsah: 18 hodin (1 vyučující hodina = 60 minut)

Termín realizace: březen 2018 - prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

 

Část 3) - Nová zkouška svářeče

Počet účastníků: 1

Rozsah: 48 hodin (1 vyučující hodina = 60 minut)

Termín realizace: březen 2018 - prosinec 2018

Ukončení: Závěrečná zkouška

Místo realizace: prostory dodavatele

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

Realizace školení bude zajištěna kvalifikovanými lektory.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Dodavatel školení poskytne pro každého účastníka kurzu výukové a podpůrné materiály.
U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
Součástí plnění je vystavení certifikátu úspěšným absolventům kurzů.

 

Účastník výběrového řízení je vázán celým svým obsahem své nabídky po dobu 30 dnů od uplynutí lhůty pro podání nabídek. Nabídka může být podána na všechny části zakázky (1,2,3), nebo jen na některé, či jednu z uvedených částí.

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro řádné poskytování zadavatelem poskytovaných služeb.

Kurzy musí být v souladu s pravidly projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)

 

Předpokládaná hodnota zakázky je ve výši

           152 836,- Kč bez DPH 

 

Jednotlivé části – položky / kurzy zakázky:

 

Část 1) Svářečský kurz - Nová zkouška svářeče

                              15 660,- Kč bez DPH

 

Část 2) Svářečský kurz - Obnova zkoušky svářeče

                               31 320,- Kč bez DPH

 

Část 3) Svářečský kurz - Nová zkouška svářeče

                               105 856,- Kč bez DPH

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 152836,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
3/2018 - 12/2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeňský kraj, dle výběru zadavatele, mimo sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena
  • Každá část nabídky bude hodnocena samostatně

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikace v tomto rozsahu:

Základní způsobilost

Profesní způsobilost

Technická způsobilost

 

Základní způsobilost:

Účastník výběrového řízení doloží splnění základní způsobilosti čestným prohlášením – viz Příloha č. 2 této výzvy.

 

Profesní způsobilost:

Profesní způsobilost prokáže účastník výběrového řízení:

Předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis vyžaduje zápis do takové evidence.
Předložením dokladu o oprávnění podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

 

Technická způsobilost:

Uchazeč prokáže splnění technické kvalifikace předložením:

seznamu školitelů a přehledu jejich certifikací,
certifikace / akreditace školícího centra.

 

Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč předkládá prosté kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Všechny informace a údaje uvedené ve Výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené Výzvou a jejími přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

 

Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Uchazeč předloží nabídku v jednom originále v tištěné podobě. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů.

 

Na každou část nabídky (1,2,3) vypracuje uchazeč Smlouvu s dodavatelem (Příloha č.3) samostatně. 

 

Zadavatel doporučuje zpracovat nabídku v následující struktuře:

1. krycí list nabídky (Příloha č. 1) – vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,
2. obsah nabídky,
3. doklady o splnění kvalifikace,
4. návrh smlouvy o poskytování vzdělávacích služeb (Příloha č. 3) – vyplněný a podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele,

Ve smlouvě dodavatel doplní následující informace v souladu s touto výzvou:

  • Identifikační údaje Vzdělávacího zařízení (uchazeče)
  • Uchazeč určí v čl. II, bod 1) o kterou z částí se jedná, zda se jedná o akreditovaný nebo neakreditovaný kurz. V případě přidělené akreditace uvede číslo akreditace a přiloží k nabídce v části Technické způsobilosti.
  • Celkový rozsah vzdělávací aktivity dle členění viz Smlouva čl. II, bod 2) je definován touto výzvou. Uchazeč doplní časový fond pro celkový rozsah výuky (dle vybrané části zakázky), časový fond pro teoretickou a praktickou přípravu a také časový fond pro závěrečné ověření znalostí.
  • Uchazeč doplní v čl. II, bod 3) místo konání vzdělávání.
  • Uchazeč doplní v čl. II, bod 7) počet zaměstnanců, kteří se účastní vzdělávací aktivity, který je specifikován v bodě Popis předmětu zakázky.
  • V čl. II, bod 8) uvede uchazeč náklady na jednoho účastníka i celkové náklady na vzdělávací aktivitu.
  • Datum a místo podpisu.
  • Firmu, jméno oprávněné osoby, funkce, razítko a podpis.
  • Pokud uchazeč podá nabídku na více částí, podá více návrhů smlouvy, které budou adekvátně vyplněné k daným částem zakázky.

5. případné další nepovinné přílohy, které považuje dodavatel za důležité.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č.1) bez DPH pro každou část zakázky, na níž je nabídka podána, samostatně.

 

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady související s realizací zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k zajištění školení, zejména náklady za lektora, výukové materiály, certifikáty apod.

 

Nabídková cena za jednotlivé části zakázky je cenou celkovou a konečnou a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky jakkoliv měnit.

 

Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - veřejná zakázka - Vzdělávání zaměstnanců společnosti GASSPO, spol. s r.o.“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Veškeré součásti nabídky musí být podány v jedné obálce.Listy nabídky musí být zabezpečeny proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy.Doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis účastníka musí být podepsány statutárním zástupcem účastníka oprávněným jednat za účastníka dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za účastníka. Pokud bude účastníka zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce doložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontakt pro zasílání dotazů: frankova@gasspo.cz. Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Nabídky neúplné dle zadávací dokumentace nebo nabídky přijaté po termínu pro přijetí nabídek budou z výběrového řízení vyloučeny.

 

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníkem bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to jen v českém jazyce.

 

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení či neuzavření smlouvy s vybraným účastníkem, nevzniká žádnému z účastníků nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí účastníků v tomto výběrovém řízení.

 

Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 152836.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část zakázky 1,2 a 3 AZ WELD Stuchl s.r.o., Plzeň, Železniční 17, PSČ 326 00,Ing. Vladimír Stuchl

    Datum podpisu smlouvy: 21. 2. 2018

Datum ukončení: 21. 2. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 2. 2018
 
Aktualizováno: 16. 3. 2018