Odborné vzdělávání ve společnosti ICZ – Specializované IT kurzy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12351
Název zakázky: Odborné vzdělávání ve společnosti ICZ – Specializované IT kurzy
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2018
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: ICZ a.s.
Sídlo zadavatele: Na hřebenech II 1718/10, Nusle, 140 000 Praha 4
- Jméno: Ing. Bohuslav Cempírek, předseda představenstva
- Telefon: +420222271504
- E-mail: bohuslav.cempirek@i.cz
IČ zadavatele: 25145444
DIČ zadavatele: CZ699000372
- Jméno: Mgr. Olga Marušová
- Telefon: +420775635185
- E-mail: olga.marusova@i.cz
Lhůta pro podání nabídek: 25. 6. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: ICZ a.s. Na hřebenech II 1718/10, Nusle, 140 00 Praha 4 Recepce společnosti v 5. patře je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti Specializovaného IT pro zaměstnance společnosti ICZ a.s. (hlavního příjemce dotace) a jejích partnerů (dceřiných společností – partnerů v rámci dotace).
Specifikace jednotlivých částí zakázky jsou uvedeny dále v Příloze č. 1 této Výzvy.
Realizace kurzů bude probíhat ve školících prostorách zajištěných zadavatelem formou kurzů připravených na míru (část 1 a 2). Náklady na školící místnost, prezentační techniku a občerstvení pro školené osoby nejsou součástí nabídkové ceny. Lokality pro školení jsou následující: školící prostory do 50 km od Prahy a školící prostory v Brně. Součástí nabídkové ceny budou veškeré náklady účastníka výběrového řízení spojené se zajištěním předmětu plnění (odměna lektora, cestovné lektora, ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.).
Dodavatel musí splnit tyto podmínky:
dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály
dodavatel musí být schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavků zadavatele
u kurzů musí být dodrženy počty hodin výuky uvedené ve specifikaci
součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu
výuková hodina = 60 min (u všech plánovaných kurzů)
školící den = 8 hodin školení (bez přestávek), přestávky budou plánované 2 (včetně pauzy na oběd)
maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12 osob
dodavatel je povinen na každý kurz připravit dokumentaci ke vzdělávání, na každý den kurzu připravit a podepsat prezenční listinu požadované dokumentací k projektu
dodavatel se zavazuje poskytnout maximální součinnost při plnění předmětu zakázky
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 527,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.9.2018 - 30.4.2018
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zajištěné zadavatelem max. do 50 km od Prahy a v Brně
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotící kritéria
1.1Podané nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti dle následujících kritérií kvality:
Kritérium
Váha kritéria
Nabídková cena (v Kč bez DPH)
50 %
Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů
30 %
Kvalita nabízených služeb
20 %
1.2Popis kritérií hodnocení
Kritérium „Nabídková cena“
Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena v Kč bez DPH stanovená v souladu se zadávací dokumentací.
Pro kritérium „Nabídková cena“ má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu (tj. nejnižší cena). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:
Počet bodů
hodnocená nabídka
= ---------------------------------- x 100
nejvhodnější nabídka
Kritérium „Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů“
Předmětem hodnocení budou osoby tvořící lektorský tým, který se bude na plnění zakázky podílet.
Dodavatel předloží seznam členů lektorského týmu s uvedením konkrétních kurzů, které budou lektoři školit. Maximální počet členů lektorského týmu jsou čtyři osoby. Předmětem hodnocení budou pouze 4 členové lektorského týmu uvedení v nabídce. Tyto osoby se musí podstatným způsobem podílet na plnění zakázky, tedy osobně školit.
Hodnocení bude provedeno na základě posouzení profesních životopisů, podepsaných členy lektorského týmu.
U každého člena lektorského týmu bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnoceno:
Člen realizačního týmu
Předmět hodnocení
minimální požadavek
počet bodů za jednotku
maximální možný počet bodů
Poznámka
Hlavní školitel
délka praxe
5 let
1 bod za každý rok praxe navíc
10 bodů
Praxe přesahující délku 15 let není bonifikována
počet vedených školení za poslední 2 roky
30 školení
1 bod za každé další školení navíc
10 bodů
Více než 40 školení není bonifikováno
Ostatní školitelé
délka praxe
3 roky
1 bod za každý rok praxe navíc
7 bodů
Praxe přesahující délku 10 let není bonifikována
počet vedených školení za poslední 2 roky
20 školení
1 bod za každé další školení navíc
10 bodů
Více než 30 školení není bonifikováno
Celkový počet bodů v rámci tohoto kritéria je dán součtem bodů všech čtyřech hodnocených členů týmu.
Pro kritérium „Kvalita a kvalifikační předpoklady lektorů“, má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu (tj. nejvyšší počet bodů). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:
Počet bodů
hodnocená nabídka
= ---------------------------------- x 100
nejvhodnější nabídka
Kritérium „Kvalita nabízených služeb“
Předmětem hodnocení budou:
osoby tvořící realizační tým, který se bude na plnění zakázky podílet,
metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, včetně způsobu hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,
způsob zjišťování potřeb zadavatele a úprava konkrétních kurzů na míru zadavateli,
ukázky obsahů k poptávaným kurzům.
Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, která bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu zakázky a požadavkům zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, výstižněji a vhodněji zpracované požadavky dle bodů 1. až 4. tohoto kritéria.
Ad. 1. Dodavatel předloží seznam členů realizačního týmu ve složení vedoucí projektu/zakázky a koordinátor. Maximální počet členů realizačního týmu jsou dvě osoby pro celkovou zakázku. Předmětem hodnocení budou 2 členové realizačního týmu uvedení v nabídce. Tyto osoby budou výhradně řídit a koordinovat plnění zakázky a zajišťovat komunikaci se zadavatelem.
Hodnocení bude provedeno na základě posouzení profesních životopisů, podepsaných členy realizačního týmu.
U každého člena realizačního týmu bude v rámci tohoto dílčího kritéria hodnoceno:
Člen realizačního týmu
Předmět hodnocení
minimální požadavek
počet bodů za jednotku
maximální možný počet bodů
Poznámka
Vedoucí projektu/zakázky
délka praxe
5 let
1 bod za každý rok praxe navíc
10 bodů
Praxe přesahující délku 15 let není bonifikována
počet vedených projektů v rozsahu zakázky za poslední 3 roky
8 projektů
1 bod za každý další projekt navíc
12 bodů
Více než 20 projektů není bonifikováno
Koordinátor
délka praxe
3 roky
1 bod za každý rok praxe navíc
7 bodů
Praxe přesahující délku 10 let není bonifikována
počet projektů v rozsahu zakázky za poslední 2 roky
4 projekty
1 bod za každý další projekt navíc
6 bodů
Více než 10 školení není bonifikováno
Ad. 2. Hlavními aspekty hodnocení dle bodu 2. jsou: návrh metod výuky (kurzů) s ohledem na cílové skupiny zadavatele, návrh forem výuky a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, interaktivní zapojení účastníka kurzu, způsob hodnocení výsledků kurzů, návrh zpětné vazby. Podklady a popis požaduje zadavatel v rozsahu max 5 stran. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 - 20 bodů.
Ad. 3. Hlavními aspekty hodnocení jsou: přesný a stručný popis způsobu a postupu zjišťování potřeb zadavatele a popis následné úpravy kurzů dle konkrétních potřeb zadavatele. Popis požaduje zadavatel v rozsahu max 1 strana. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 - 10 bodů.
Ad. 4. Hlavními aspekty hodnocení jsou: strukturovanost, praktická využitelnost, obsah odpovídající tématu kurzu s ohledem na cílové skupiny, jasně definovaný cíl kurzu. Podklady požaduje zadavatel v rozsahu max 10 stran. Počet bodů udělený v rámci tohoto dílčího kritéria je 0 – 20 bodů.
Celkový počet bodů v rámci kritéria „Kvalita nabízených služeb“ je dán součtem bodů ve všech čtyřech oblastech tohoto kritéria.
Pro kritérium „Kvalita nabízených služeb“, má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu (tj. nejvyšší počet bodů). Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici od 0 do 100 bodů a obodování dílčích hodnotících kritérií provede takto:
Počet bodů
hodnocená nabídka
= ---------------------------------- x 100
nejvhodnější nabídka
Celkové hodnocení je součtem bodových hodnocení dílčích kritérií, která jsou vynásobena vahou daného kritéria. Nejvhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší celkový počet bodů.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
Základní způsobilost
Profesní způsobilost
Technická způsobilost
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
1. Základní způsobilost
2. Profesní způsobilost
3. Technická způsobilost
Ad 1) Základní způsobilost:
Základní způsobilost splňuje uchazeč, který:
nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží1,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Uchazeč prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením dle vzoru, který je přílohou č. 3 této výzvy.
ad 2) Profesní způsobilost:
Profesní způsobilost splňuje uchazeč, který:
předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (výpis nesmí být starší 3 měsíců)
předloží oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky
ad 3) Technická způsobilost
Technickou způsobilost splňuje uchazeč, který předloží:
minimálně jednu významnou službu realizovanou uchazečem v posledních 3 letech v oblasti, která je předmětem této zakázky v minimálním finančním rozsahu jako je hodnota zakázky.
Technickou způsobilost uchazeč prokáže předložením čestného prohlášení o realizaci významné služby (reference).
Uchazeč je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Uchazeč prokáže splnění způsobilosti doklady předloženými v kopiích nebo formou čestného prohlášení.
Zadavatel může před uzavřením smlouvy od vybraného dodavatele požadovat předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí plně respektovat všechny podmínky stanovené touto výzvou a požadavky stanovené relevantními obecně závaznými právními předpisy.
Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v písemné formě v českém jazyce v následující struktuře:
1. Krycí list nabídky
2. Dokumenty, prokazující splnění základní způsobilosti, profesní způsobilosti a technické způsobilosti
3. Popis předmětu plnění zakázky v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky zadavatele
4. Doklady potřebné pro hodnocení nabídky dle hodnotících kritérií
5. Řádně vyplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče
6. Specifikaci cenové nabídky dle Přílohy č. 4 této výzvy
7. Ostatní údaje a dokumenty
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč v nabídce uvede nabídkovou cenu zakázky v souladu s touto výzvou.
Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč přílohu č. 4 této výzvy.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému plnění veřejné zakázky, vyjma nákladů na školící místnost, prezentační techniku a občerstvení pro účastníky kurzů.
Nabídková cena je konečná a nejvýše přípustná a není přípustné je v průběhu realizace zakázky navyšovat. .
Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazby DPH platné v době vzniku zdanitelného plnění.
Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být součástí nabídky plná moc v úředně ověřené kopii. Všechny listy nabídky budou očíslovány a navzájem pevně spojeny, aby nabídka byla zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadavatel si vyhrazuje právo zakázku v jakékoliv fázi zadávacího řízení zrušit.
Obchodní a platební podmínky jsou obsaženy v závazném vzoru smlouvy, který je přílohou č. 5 této výzvy k podání nabídek. Uchazeč není oprávněn znění návrhu smlouvy oproti závaznému vzoru měnit.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 8), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_ICZ_sken.pdf (11. 6. 2018 15:38)
- Příloha č. 1_Specifikace předmětu zakázky.doc (11. 6. 2018 15:38)
- Příloha č.2 Výzvy_Krycí list nabídky.docx (11. 6. 2018 15:38)
- Příloha č.3 Výzvy_Čestné prohlášení.docx (11. 6. 2018 15:38)
- Příloha č. 4 Výzvy_Formulář cenové nabídky.doc (11. 6. 2018 15:38)
- Příloha č. 5 Výzvy_Závazný vzor smlouvy.docx (11. 6. 2018 15:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (17. 12. 2018 11:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 348000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Anywhere s.r.o., Jaselská 275/6, 160 00 Praha 6 - Bubeneč, IČ: 27905047
Datum podpisu smlouvy: 27. 8. 2018
Datum ukončení: 3. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.