Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11808
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: GRAFFIN s.r.o
Sídlo zadavatele: Hvězdova 870/39, 140 00 Praha 4 - Nusle
- Jméno: JUDr. Ing. Oldřich Jiruš
- Telefon: +420724587987
- E-mail: jjicha@graffin.cz
IČ zadavatele: 26765951
DIČ zadavatele: CZ26765951
- Jméno: Ing. Ladislav Krůtil
- Telefon: +420731659545
- E-mail: ladislav.krutil@eufc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: GRAFFIN s.r.o, Kácov 332, 285 09 Kácov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel vyhlásil zakázku na služby s názvem „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o.“ Zadavatel rozdělil výběrové řízení na 5 částí, přičemž dodavatel může předložit nabídku na jednu část nebo na více částí, popřípadě na všechny části.
Část 1 – Obecné IT kurzy
Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti
Část 3 – Jazykové kurzy
Část 4 - Technické kurzy
Část 5 – Účetní a ekonomické kurzy
Specifikace jednotlivých kurzů, které spadají do výše uvedených částí výběrového řízení, je uvedena v příloze č. 1 Výzvy k podání nabídek. Účastník v nabídce doloží popis a specifikaci plnění zakázky na část, na kterou podává nabídku.
Kurzy musí být realizovány v souladu s dokumentem Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání.
Zadávací podmínky uvedené ve Výzvě k podání nabídek vč. jejich příloh se vztahují na všechny části, není-li dále výslovně uvedeno jinak.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 887000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace zakázky je listopad 2017 – září 2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory na adrese – GRAFFIN s.r.o., Kácov 332, 285 09 Kácov.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem pro zadání Zakázky je v každé části zakázky ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost bude hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny. Hodnocena bude celková nabídková cena v CZK bez DPH uvedená v návrhu Smlouvy. Hodnocení nabídek Zadavatel provede vzestupným seřazením nabídek podle výše nabídkové ceny bez DPH, nabídka s nejnižší nabídkovou cenou je nabídkou nejvýhodnější.
Účastník není oprávněn podmínit jím navrhovaný údaj hodnotícího kritéria (tzn. celkovou nabídkovou cenu v CZK bez DPH), další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot údaje, který je předmětem hodnocení, může být důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení Účastníka z další účasti v zadávacím řízení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce.
Obsah nabídky:
Krycí list nabídky s uvedením údajů dle vzoru viz příloha č. 3 Výzvy. Účastník vyplní část, které se týká podaná nabídka. Ostatní části vymaže.
Doklady k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů (viz bod Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele Výzvy k podání nabídek).
Specifikace nabízeného plnění – účastník předloží dokument – popis, specifikace předmětu zakázky. Z dokumentu bude vyplývat, zda splňuje nabízené plnění či nikoliv.
Podepsaný návrh smlouvy. Účastník závazně použije návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 Výzvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží účastník v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii. Účastník doplní ručně údaje v návrhu smlouvy do míst vyznačených pro doplnění. V případě, že účastník vyplní, změní či jinak upraví návrh smlouvy, než jak je umožněno zadavatelem ve vyznačených místech, může být nabídka účastníka vyřazena a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Návrh Smlouvy, který je přílohou Výzvy k podání nabídek použijí všichni účastníci bez ohledu na to, zda podávají nabídku na část 1, část 2, část 3, část 4 nebo část 5 zakázky.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 1 zakázky, označí tuto skutečnost v článku 2., bod 2.1 Smlouvy a v článku 4. bod 4.1 nacení část 1 - Obecné IT kurzy.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 2 zakázky, označí tuto skutečnost v článku 2., bod 2.1 Smlouvy a v článku 4. bod 4.1 nacení část 2 - Měkké a manažerské dovednosti.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 3 zakázky, označí tuto skutečnost v článku 2., bod 2.1 Smlouvy a v článku 4. bod 4.1 nacení část 3 - Jazykové kurzy.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 4 zakázky, označí tuto skutečnost v článku 2., bod 2.1 Smlouvy a v článku 4. bod 4.1 nacení část 4 - Technické kurzy.
Pokud bude účastník podávat nabídku na část 5 zakázky, označí tuto skutečnost v článku 2., bod 2.1 Smlouvy a v článku 4. bod 4.1 nacení část 5 - Účetní a ekonomické kurzy.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Zadavatel umožňuje dílčí plnění zakázky.
Část 1 – Obecné IT kurzy
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena za část 1 – Obecné IT kurzy v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena za část 1 – Obecné IT kurzy v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky včetně všechny rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek 4., bod 4.1 část 1.
Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena za část 2 – Měkké a manažerské dovednosti v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena za část 2 – Měkké a manažerské dovednosti v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky včetně všechny rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek 4., bod 4.1 část 2.
Část 3 – Jazykové kurzy
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena za část 3 – Jazykové kurzy v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena za část 3 – Jazykové kurzy v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky včetně všechny rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek 4., bod 4.1 část 3.
Část 4 - Technické kurzy
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena za část 4 - Technické kurzy v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena za část 4 - Technické kurzy v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky včetně všechny rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek 4., bod 4.1 část 4.
Část 5 – Účetní a ekonomické kurzy
Nabídková cena bude uvedena v následujícím členění:
Celková nabídková cena za část 5 – Účetní a ekonomické kurzy v Kč bez DPH.
Samostatně DPH.
Celková nabídková cena za část 5 – Účetní a ekonomické kurzy v Kč vč. DPH.
Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky včetně všechny rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Nabídková cena může být nadále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude cena upravena podle sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy – článek 4., bod 4.1 část 5.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky budou zpracovány a předloženy zvlášť pro část 1, zvlášť pro část 2, zvlášť pro část 3, zvlášť pro část 4 a zvlášť pro část 5 tohoto výběrového řízení.Nabídka musí být zadavateli podána písemně v listinné podobě (1 originál + 1 prostá kopie) v souladu s požadavky Zadavatele.V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen CD nosič s elektronickou podobou kompletní nabídky ve formátu pdf.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem neotvírat: -část 1: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 1 – Obecné IT kurzy.“-část 2: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 2 – Měkké a manažerské dovednosti.“-část 3: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 3 – Jazykové kurzy“-část 4: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 4 -Technické kurzy“-část 5: „Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Graffin s.r.o. – NEOTVÍRAT, část 5 – Účetní a ekonomické kurzy“Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží dodavatel v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný ověřovací dokument v kopii.Nabídka bude zabezpečena proti manipulaci s jednolitými listy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.Nevztahuje se na podání nabídky na více částí zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Veškeré smluvní a obchodní podmínky jsou vymezeny v návrhu smlouvy, který je přílohou č. 2 Výzvy. Účastník závazně použije návrh smlouvy, který je přílohou č. 2 této Výzvy. Účastník doplní údaje v návrhu smlouvy do míst vyznačených pro doplnění. Návrh smlouvy musí být ze strany účastníka podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka. V případě podpisu zmocněncem na základě plné moci bude součástí návrhu smlouvy kopie zmocnění této osoby.
Návrh Smlouvy, který je přílohou této Výzvy k podání nabídek použijí všichni účastníci bez ohledu na to, zda podávají nabídku na část 1, část 2, část 3, část 4 zakázky nebo část 5 zakázky.
V případě, že dojde ke změně formálních údajů (např. změna adresy, názvu, apod.) uvedených v nabídce do doby uzavření Smlouvy s vybraným účastníkem, je příslušný účastník povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce účastníka u třetích osob a účastník je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost.
Účastník, jedná se o dodavatele, který podal nabídku v tomto výběrovém řízení. Dodavatel je osoba, která nabízí poskytnutí služeb. Pokud se v některé části Výzvy k podání nabídek používá pojem Účastník nebo dodavatel jedná se o stejnou osobu.
Zadavatel varianty nabídek nepřipouští.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 1 Specifikace předmětu plnění.pdf (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 3 Krycí list nabídky.docx (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 4 Základní způsobilost.docx (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 5 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 1.doc (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 6 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 2.doc (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 7 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 3.doc (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 8 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 4.doc (6. 11. 2017 14:25)
- Příloha č. 9 ČP Seznam vyznamnych sluzeb_cast 5.doc (6. 11. 2017 14:25)
- vysvětlení č.1.pdf (13. 11. 2017 13:32)
- vysvětlení č.2.pdf (15. 11. 2017 10:17)
- Oznameni o doručení nabídky po uplynutí lhůty.pdf (24. 11. 2017 10:45)
- Oznámení o výsledku VŘ_část 4.pdf (6. 12. 2017 09:58)
- Oznameni o vysledku VR_cast 2.pdf (22. 12. 2017 08:57)
- Oznameni o vysledku VR_cast 3.pdf (22. 12. 2017 08:57)
- Oznameni o podpisu smlouvy část 2.pdf (12. 1. 2018 08:15)
- Oznameni o podpisu smlouvy část 3.pdf (12. 1. 2018 08:15)
- Oznameni o podpisu smlouvy část 4.pdf (12. 1. 2018 08:15)
- Oznámení o výsledku hodnocení část 1.pdf (25. 1. 2018 13:02)
- Oznámení o výsledku hodnocení_část 5.pdf (25. 1. 2018 13:02)
- Oznámení o podpisu Smlouvy_část 1.pdf (23. 2. 2018 11:33)
- Oznámení o podpisu Smlouvy_část 5.pdf (23. 2. 2018 11:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 426400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): IVEX, s.r.o., Lohniského 848/17, 152500 Praha 5, IČ 45277460, Osoba oprávněná jednat: Jaroslava Beranová – jednatel, PhDr. Věra Jirásková – jednatel, Linda Jirásková, DiS. – jednatel, část 2 - Měkké a manažerské dovednosti
Datum podpisu smlouvy: 3. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Šárka Jirovská, Tehov 61, 258 01 Vlašim, IČ 73809110, Šárka Jirovská, část 3 - Jazykové kurzy
Datum podpisu smlouvy: 8. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): TNM PRINT s.r.o., Jiráskova 1424/3, 29001 Poděbrady, IČ: 25012746, Osoba oprávněná jednat: Pavel Bažant - jednatel, dr. Miroslav Káninský - jednatel, Ing. Petr Báša – jednatel, část 4 - Technické kurzy
Datum podpisu smlouvy: 5. 1. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Martin Lapeš, Kpt. Stránského 978/13, 19800 Praha - Černý Most, osoba oprávněná jednat Martin Lapeš, část 1 - Obecné IT kurzy
Datum podpisu smlouvy: 16. 2. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Martin Lapeš, Kpt. Stránského 978/13, 19800 Praha - Černý Most, osoba oprávněná jednat Martin Lapeš, část 5 - Účetní a ekonomické kurzy
Datum podpisu smlouvy: 16. 2. 2018
Datum ukončení: 16. 2. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.