Zpět

Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj III.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12135

Název zakázky: Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj III.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdeněk Novotný
  • Telefon: +420950148301
  • E-mail: zdenek.novotny@uradprace.cz

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lucie Kopecká
  • Telefon: +420950148414
  • E-mail: lucie.kopecka@uradprace.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2018 08:30

Místo pro podání nabídek:
elektronicky prostřednictvím Národního elektronického nástroje

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní organizace a zajištění poradenského programu Práce má smysl a Bilanční diagnostiky pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání za účelem zjišťování osobnostních a kvalifikačních předpokladů těchto osob pro volbu povolání, pro zprostředkování vhodného zaměstnání, pro volbu přípravy k práci osob se zdravotním postižením a při výběru vhodných nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v rámci Úřadu práce ČR - Krajské pobočky v Plzni (v Plzeňském kraji) dle § 105 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů a § 21 až 23 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
cca 1. 7. 2018 - 30. 6. 2021

Místo dodání / převzetí plnění:
Plzeňský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz Zadávací dokumentace.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz Zadávací dokumentace.

Požadavek na jednu nabídku:
Viz Zadávací dokumentace.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz Zadávací dokumentace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz Zadávací dokumentace.

Zadávací řízení se řídí:
zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Grafia, společnost s ručením omezeným, sídlo: Budilova 1511/4, Plzeň, IČO: 47714620

    Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ERUDICO s.r.o., sídlo: Kněžskodvorská 2296/8a, České Budějovice, IČO: 26108381

    Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 2. 2018
 
Aktualizováno: 11. 9. 2018