Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj III.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12135
Název zakázky: Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj III.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000006 Záruky pro mladé v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000035 Šance pro padesátníky v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_010/0000036 Rodina i práce v Plzeňském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha
- Jméno: Ing. Zdeněk Novotný
- Telefon: +420950148301
- E-mail: zdenek.novotny@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Mgr. Lucie Kopecká
- Telefon: +420950148414
- E-mail: lucie.kopecka@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 3. 2018 08:30
Místo pro podání nabídek: elektronicky prostřednictvím Národního elektronického nástroje
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je komplexní organizace a zajištění poradenského programu Práce má smysl a Bilanční diagnostiky pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání za účelem zjišťování osobnostních a kvalifikačních předpokladů těchto osob pro volbu povolání, pro zprostředkování vhodného zaměstnání, pro volbu přípravy k práci osob se zdravotním postižením a při výběru vhodných nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v rámci Úřadu práce ČR - Krajské pobočky v Plzni (v Plzeňském kraji) dle § 105 odst. 2 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů a § 21 až 23 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: cca 1. 7. 2018 - 30. 6. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Plzeňský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz Zadávací dokumentace.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz Zadávací dokumentace.
Požadavek na jednu nabídku: Viz Zadávací dokumentace.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz Zadávací dokumentace.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Zadávací dokumentace.
Zadávací řízení se řídí: zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace - Poradenské činnosti pro Plzeňský kraj III.pdf (23. 2. 2018 08:42)
- Přílohy.zip (23. 2. 2018 08:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Grafia, společnost s ručením omezeným, sídlo: Budilova 1511/4, Plzeň, IČO: 47714620
Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ERUDICO s.r.o., sídlo: Kněžskodvorská 2296/8a, České Budějovice, IČO: 26108381
Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.