Vzdělávací aktivita Montér strojů a zařízení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12405
Název zakázky: Vzdělávací aktivita Montér strojů a zařízení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 7. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: SAMPLEWORLD s.r.o.
Sídlo zadavatele: Zruč nad Sázavou, Okružní 600, okres Kutná Hora, PSČ 28522
- Jméno: Ing. Vladimír Vobecký
- Telefon: +420327585972
- E-mail: vobecky@sampleworld.cz
IČ zadavatele: 26202344
DIČ zadavatele: CZ26202344
- Jméno: Martina Čechová
- Telefon: +420327532012
- E-mail: cechova@sampleworld.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2018 14:00
Místo pro podání nabídek: SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou, k rukám Martiny Čechové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je příprava a realizace vzdělávacího programu – rekvalifikačního kurzu „Montér strojů a zařízení“ dle níže uvedených bodů.
Školení zaměřené na zvýšení kvalifikace zaměstnanců firmy pracujících na pozicích Tiskař a Pracovník ve výrobě vzorkovnic s cílem zajištění běžné údržby, seřízení a drobných oprav strojů kmenovými pracovníky firmy.
Tematické okruhy:
- Specifika výroby
- Zásady údržby strojového parku
- Práce s technickou dokumentací a manuály
- Profil pracovníka údržby
- Způsoby komunikace a předávání si informací mezi středisky ve výrobě
- Techniky organizace práce
- Typy strojů s ohledem na výrobní náplň provozovny
- Diagnostika poruch strojů
- Druhy revizí a frekvence oprav jednotlivých technologií
- Tvorba plánu a údržby pomocí tabulkového procesoru a další výpočetní techniky
- Typy výrobních linek a jejich konstrukcí
- Udržování bezpečnosti při manipulaci se stroji a zařízením
- Závěrečné ověření znalostí
Je vyžadována akreditace vzdělávací aktivity u MŠMT (akreditovaný kurz).
Je vyžadováno zajištění závěrečné zkoušky u příslušné autorizované osoby.
Počet účastníků vzdělávací aktivity: 12 v 1 běhu.
Rozsah vzdělávací aktivity: Min. 260 VH , z toho
- 250 VH výuka, z toho 101 VH teorie (13 dnů) a 149 H praxe (19 dnů)
- 10 H zkouška
- Vysvětlivky: VH - vyučovací hodina (45 minut), H – hodina (60 minut).
Plánovaný termín realizace: Září 2018 – Leden 2019
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září 2018 - Leden 2019
Místo dodání / převzetí plnění: SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – jediné hodnotící kritérium:
- Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH)
- Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu pro 12 účastníků v rozsahu min. 260 VH celkem
- Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
- Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
- Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT, platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 1. 2019
- Doložení alespoň 3 referencí – realizace zakázky obdobného charakteru (v oblasti technického vzdělávání) s minimálním objemem 150.000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
- Doložení kvalifikace – odbornosti školitelů formou jejich profesního CV v nabídce, dokladu o formálním vzdělání související s oborem plnění zakázky
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních
Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou
Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
Další nezbytné součásti nabídky:
- Návrh osnovy vzdělávací aktivity
- Ukázkový manuál pro účastníky pro alespoň jeden tematický okruh
- Složení lektorského týmu vč. profesních CV a dokladů o vzdělání jednotlivých lektorů
- Jméno autorizované osoby pro realizaci závěrečné zkoušku
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 12 účastníků v rozsahu min. 260 hodin celkem.
Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.
Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- SAMPLEWORLD Výzva k podání nabídek 1 Montér final podpis.pdf-1 (20. 7. 2018 10:37)
- SAMPLEWORLD MSZ Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o výsledku hodnocení_výběru new.doc (14. 8. 2018 11:41)
- __SAMPLEWORLD MSZ Výsledek výzvy k podání nabídek_oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (11. 10. 2018 22:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 306000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): K.I.S.S. vzdělávání s.r.o.U Staré elektrárny 1881/4, 710 00 Ostrava - Slezská OstravaIČ28562267
Datum podpisu smlouvy: 13. 8. 2018
Datum ukončení: 13. 8. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.