Zpět

Vzdělávací aktivita Montér strojů a zařízení

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12405

Název zakázky: Vzdělávací aktivita Montér strojů a zařízení

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 7. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: SAMPLEWORLD s.r.o.

Sídlo zadavatele: Zruč nad Sázavou, Okružní 600, okres Kutná Hora, PSČ 28522

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Vladimír Vobecký
  • Telefon: +420327585972
  • E-mail: vobecky@sampleworld.cz

IČ zadavatele: 26202344

DIČ zadavatele: CZ26202344

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martina Čechová
  • Telefon: +420327532012
  • E-mail: cechova@sampleworld.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2018 14:00

Místo pro podání nabídek:
SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou, k rukám Martiny Čechové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je příprava a realizace vzdělávacího programu – rekvalifikačního kurzu „Montér strojů a zařízení“ dle níže uvedených bodů.

Školení zaměřené na zvýšení kvalifikace zaměstnanců firmy pracujících na pozicích Tiskař a Pracovník ve výrobě vzorkovnic s cílem zajištění běžné údržby, seřízení a drobných oprav strojů kmenovými pracovníky firmy.

Tematické okruhy:

  • Specifika výroby
  • Zásady údržby strojového parku
  • Práce s technickou dokumentací a manuály
  • Profil pracovníka údržby
  • Způsoby komunikace a předávání si informací mezi středisky ve výrobě
  • Techniky organizace práce
  • Typy strojů s ohledem na výrobní náplň provozovny
  • Diagnostika poruch strojů
  • Druhy revizí a frekvence oprav jednotlivých technologií
  • Tvorba plánu a údržby pomocí tabulkového procesoru a další výpočetní techniky
  • Typy výrobních linek a jejich konstrukcí
  • Udržování bezpečnosti při manipulaci se stroji a zařízením
  • Závěrečné ověření znalostí

Je vyžadována akreditace vzdělávací aktivity u MŠMT (akreditovaný kurz).

Je vyžadováno zajištění závěrečné zkoušky u příslušné autorizované osoby.

Počet účastníků vzdělávací aktivity: 12 v 1 běhu.

Rozsah vzdělávací aktivity: Min. 260 VH , z toho

  • 250 VH výuka, z toho 101 VH teorie (13 dnů) a 149 H praxe (19 dnů)
  • 10 H zkouška
  • Vysvětlivky: VH - vyučovací hodina (45 minut), H – hodina (60 minut).

Plánovaný termín realizace: Září 2018 – Leden 2019

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 320000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Září 2018 - Leden 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
SAMPLEWORLD s.r.o., Okružní 600, 285 22 Zruč nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena – jediné hodnotící kritérium:
  • Bude vybrána nabídka s nejnižší cenou, která splní všechny požadavky dle dokumentace nabídky této Výzvy. Rozhoduje cena bez DPH (u dodavatelů – plátců DPH), resp. cena s DPH (u dodavatelů – neplátců DPH)
  • Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy za vzdělávací aktivitu pro 12 účastníků v rozsahu min. 260 VH celkem
  • Nabídková cena bude obsahovat: Všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování lektorů, přípravy podkladů pro realizaci vzdělávací aktivity, zajištění povinné publicity dané projektem, přípravy a dodání výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Kopie výpisu z Obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán
  • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis z živnostenského rejstříku)
  • Kopie rozhodnutí o udělení Akreditace MŠMT, platná v době podání, nabídky a v době trvání zakázky, tedy platná minimálně do 31. 1. 2019
  • Doložení alespoň 3 referencí – realizace zakázky obdobného charakteru (v oblasti technického vzdělávání) s minimálním objemem 150.000 Kč bez DPH a s termínem realizace v posledních 5 letech ode dne podání nabídky
  • Doložení kvalifikace – odbornosti školitelů formou jejich profesního CV v nabídce, dokladu o formálním vzdělání související s oborem plnění zakázky
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být zhotovena v jazyce českém a dodána zadavateli zakázky písemně ve dvou vyhotoveních
Každé vyhotovení nabídky musí mít číslované listy a musí být provázáno tak, aby byla znemožněna nekontrolovaná manipulace s nabídkou

Součástí nabídky musí být i návrh Smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem s uvedením platebních podmínek: Platba na základě vystavené faktury, splatnost minimálně 21 dnů.

Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).

Další nezbytné součásti nabídky:

  • Návrh osnovy vzdělávací aktivity
  • Ukázkový manuál pro účastníky pro alespoň jeden tematický okruh
  • Složení lektorského týmu vč. profesních CV a dokladů o vzdělání jednotlivých lektorů
  • Jméno autorizované osoby pro realizaci závěrečné zkoušku

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Cena je uvedena jako cena za kompletní plnění, tedy vzdělávací aktivitu pro 12 účastníků v rozsahu min. 260 hodin celkem.

Nabídková cena obsahuje všechny náklady uchazeče na provedení vzdělávací aktivity v plném rozsahu v místě plnění zakázky, tedy areálu společnosti SAMPLEWORLD, s.r.o., vč. cestovného, nákladů na ubytování, přípravy vzdělávací aktivity, přípravy výukových materiálů, realizaci závěrečné zkoušky autorizovanou osobou a vydání osvědčení účastníkům.

Cena bude uvedena jako konečná v členění cena bez DPH / cena vč. DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 306000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): K.I.S.S. vzdělávání s.r.o.U Staré elektrárny 1881/4, 710 00 Ostrava - Slezská OstravaIČ28562267

    Datum podpisu smlouvy: 13. 8. 2018

Datum ukončení: 13. 8. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 7. 2018
 
Aktualizováno: 11. 10. 2018