Zpět
Vzdělávání členů Regionální hospodářské komory Brno
Registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_060/0005942
Hlavním cílem projektu je zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců členských firem RHK Brno a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. Žadatel provedl u svých členských firem průzkum potřebnosti, jehož výstupem je vzdělávací program reagující na aktuální potřeby cílové skupiny, čímž bude podpořena konkurenceschopnost a flexibilita cílové skupiny.
Kdy, kde, pro koho
- Termín realizace: 1. 2. 2017 - 31. 12. 2020
- Místo realizace: Liberecký kraj; Jihomoravský kraj; Olomoucký kraj; Pardubický kraj; Středočeský kraj; Jihočeský kraj; Kraj Vysočina; Královéhradecký kraj; Karlovarský kraj; Ústecký kraj; Zlínský kraj; Plzeňský kraj; Moravskoslezský kraj
- Místo dopadu: Kraj Vysočina; Liberecký kraj; Moravskoslezský kraj; Karlovarský kraj; Ústecký kraj; Olomoucký kraj; Zlínský kraj; Královéhradecký kraj; Středočeský kraj; Pardubický kraj; Plzeňský kraj; Jihomoravský kraj; Jihočeský kraj
- Cílová skupina: Zaměstnanci
Příjemce
- Regionální hospodářská komora Brno
- IČ: 48907723
-
Sídlo:
- Ulice: Výstaviště
- Číslo popisné: 405/1
- Městská část: Pisárky
- Město: Brno
- Kraj: Jihomoravský kraj
- PSČ: 60300
Financování (v Kč)
- Příspěvek Unie: 16 585 546,80
- Finanční prostředky ze státního rozpočtu: 2 926 861,20
Operační program Zaměstnanost
- Prioritní osa 1 - Podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly
- Investiční priorita: 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly; 1.3 Adaptabilita pracovní síly
- Specifický cíl: Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce; Zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce; Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků; Zvýšit adaptabilitu starších pracovníků
- Výzva: Vzdělávání - společná cesta k rozvoji!