Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12256
Název zakázky: Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005509 Vzdělávání měkkých dovedností pro management společnosti SSI příjemce: Special Service International, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Special Service International, spol. s r.o.,
Sídlo zadavatele: Letohradská 711/10, Holešovice, 170 00 Praha 7
- Jméno: Elman Václav
- Telefon: +420222722590
- E-mail: vaclav.elman@ssi.cz
IČ zadavatele: 26116570
DIČ zadavatele: CZ26116570
- Jméno: Radoslav Kavulič
- Telefon: +420222722590
- E-mail: radoslav.kavulic@ssi.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: recepce společnosti Special Service International, spol. s r.o, - 6.patro, Na Žertvách 29, Praha 8
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících vzdělávacích aktivit:
Typy kurzů:
- Efektivní a hladký průběh změn ve firmě
- Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení
- Zvyšování výkonnosti firmy
- Zvyšování efektivity procesů
- Vedení a motivace zaměstnanců
- Motivace lidí v praxi
- Principy prozákazníckého chování a komunikace se zákazníkem
Efektivní a hladký průběh změn ve firmě
Obsah vzdělávacího kurzu:
- změny v managementu (jak reagovat na změny ve firmě)
- teorie managementu změn obecně
- práce ve skupině (co je žádoucí změna a co naopak není)
- využití změn v praxi - workshop
Pro min 60 osob – min. 5 běhů; cílová skupina - Top Management, Liniový management, Nejnižší management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení:
Obsah vzdělávacího kurzu:
- principy strategického myšlení
- analýza vnitřní x vnější
- firemní hodnoty a firemní kultura
- strategické vize a cíle
- model přípravy a plánovací strategie
- principy manažerské komunikace
pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Zvyšování výkonnosti firmy
Obsah vzdělávacího kurzu:
- vize, poslání a strategie - jejich význam pro výkonnost firmy obecně
- zvyšování výkonnosti díky změně myšlení lidí
- profilace klíčových manažerských kompetencí
- efektivita manažera a její vliv na zaměstnance
- výkonnost, její sledování, měření
- diskuse příkladů z praxe – pozitivních i negativních
pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)
Zvyšování efektivity procesů
Obsah vzdělávacího kurzu:
- efektivní procesy a jejich sledování
- přínosy, měření a optimalizace
- správa a sjednocení procesů
- standardy u opakovaných aktivit; flexibilita u nestandardních situací a vzájemné sdílení
- rozbor a zpětná vazba
Pro min. 45 osob – min. 4 běhy; cílová skupina -, Liniový management, Nejnižší management; délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)
Vedení a motivace zaměstnanců
Obsah vzdělávacího kurzu:
- pochopení role leadershipu
- schopnost vytvářet loajalitu a vysoký výkon na základě motivačních nástrojů leadershipu
- důležité vlastnosti vůdčí osobnosti
- přístupy k vedení lidí
- základy motivačních teorií
- profilace manažerských kompetencí
pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Motivace lidí v praxi
Obsah vzdělávacího kurzu:
- základy motivace
- profilace manažerských kompetencí
- sebemotivace, teorie- individuální a skupinová práce
- motivace okolí, teorie a skupinová práce
- motivační instrumenty,
- diskuse příkladů z praxe
Pro min 25 osob – min. 2 běhy; cílová skupina- Liniový management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Principy prozákaznického chování a komunikace se zákazníkem
Obsah vzdělávacího kurzu:
- základní principy komunikace se zákazníkem
- rozdělení zákazníků dle skupin (potencionální, stávající, nový)
- versatilní komunikace v obchodním jednání
- praktické tipy a nácviky komunikace se zákazníkem
Pro min 20 osob – min. 2 běhy; cílová skupina - Nejnižší management,; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1565520,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 14.2.2018 - 31.3.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský, Jihomoravský a Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kritérii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu.
Poř. č.1.
Kritérium Výše nabídkové ceny bez DPH
Váha 50%
Poř.č.2.
Kritérium: Hodnocení úrovně zajištění kurzů
Váha: 50%
Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.
Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě nabídky.
Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.
1. Výše nabídkové ceny (50%)
Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH
2. Hodnocení úrovně zajištění kurzů (50%)
V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny 3 subkritéria:
- Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)
- Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)
- Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy zadavatele (váha 50%)
- Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)
Uchazeč uvede zda je schopen realizovat výuku také v čase odpolední směny tj.od 14 do 22 hodin a o víkendech či státních svátcích (tedy ANO/NE)
- Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)
Uchazeč uvede minimální počet účastníků v jedné skupině, za kterého je schopen realizovat výuku v dané kvalitě a nabídnuté ceně
- Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy zadavatele (váha 50%)
Uchazeč uvede minimální počet pracovních dnů, které potřebuje k tomu, aby od okamžiku výzvy zahájil realizaci výuky v dané kvalitě a nabídnuté ceně. Toto se vztahuje i na případy změny harmonogramu v průběhu vzdělávací aktivity
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
K prokázání způsobilosti v rámci tohoto řízení požaduje zadavatel předložit následující dokumenty:
Základní způsobilost:
• Dodavatel musí prokázat, že není dodavatelem ve smyslu § 74 zákona o veřejných zakázkách
• Dodavatel předloží následující dokumenty analogicky ve vztahu k jednotlivým bodům § 74 zákona o veřejných zakázkách, dle § 75 zákona.
Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:
a) výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,
c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74
odst. 1 písm. b),
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
e) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
f) výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného
prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74odst. 1 písm. e)
Profesní způsobilost:
• Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.
Technická kvalifikace:
· Pojistné krytí odpovědnosti za škody způsobené dodavatelem třetí osobě min. ve výši 5.000.000,- Kč, přičemž toto pojištění bude dodavatel povinen udržovat po celou dobu realizace zakázky. K prokázání tohoto předpokladu předloží dodavatel platnou pojistnou smlouvu nebo pojistný certifikát, jejichž předmětem je pojištění výše uvedených pojistných rizik a to min. v požadované výši pojistného krytí, případně doplněný o příslib navýšení pojistné částky vystavený příslušnou pojišťovnou, ze kterého vyplývá, že v případě získání zakázky uchazečem bude pojistná smlouva do požadované výše pojistného krytí navýšena. Z předložených dokladů musí být zřejmý rozsah pojištění a výše pojistného krytí a doba platnosti pojištění.
• Seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v oblasti dodávek vzdělávacích aktivit na základě jedné smlouvy či objednávky. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění, název a kontakt na objednavatele. Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který předloží seznam alespoň 2 obdobných zakázek, s finančním objemem min. 1 ve výši 900 000 Kč a každé další min. 500 000 Kč bez DPH.
• SPOLEČNÉ PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE:
· Veškeré požadované doklady, osvědčení o prohlášení mohou být doloženy v prosté kopii, není-li u jednotlivých bodů uvedeno jinak. Nejsou-li doklady vydány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka.
· Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 90 kalendářních dnů.
· Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě musí předložit smlouvu uzavřenou se poddodavatelem, z níž vyplývá závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění příslušné části veřejné zakázky či k poskytnutí věci či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základní kvalifikace.
· Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí každý z nich prokázat splnění základní kvalifikace a výpis z obchodního rejstříku v plném rozsahu. Další kvalifikační předpoklady musí prokázat všichni dodavatelé společně.
· V případě že má být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí zároveň v nabídce předložit originál nebo úředně ověřenou kopii smlouvy, z níž vyplývá závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplívajících z veřejné zakázky. Příslušná smlouva musí rovněž zřetelně vymezovat, který z dodavatelů je oprávněn jednat za ostatní účastníky ve věcech spojených s poskytováním plnění veřejné zakázky či její určité části, a kterou konkrétní část plnění bude fakticky poskytovat každý z dodavatelů.
· Zadavatel si vyhrazuje právo uchazeče, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo uvede neúplné či nepravdivé informace z části v poptávkovém řízení vyloučit.
· Dokumenty mohou být předloženy v prosté kopii, zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených dokumentů doložených v nabídce před podpisem smlouvy. V případě nedoložení dokladů bude toto hodnoceno jako nesplnění resp. porušení podmínek zadávacího řízení a zadavatel uchazeče vyloučí.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Lhůta pro podání nabídek byla stanovena min. na 10 dnů a končí dnem 2.5.2018 do 10:00 hod.
Místem pro podání nabídky je kancelář v provozovně zadavatele, recepce společnosti Special Service International, spol. s.r.o,-6.patro, Na Žertvách 29, Praha 8. Nabídky je možno podat osobně- v pracovní dny, po-pá od 9:00 do 14:00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu pověřené osoby tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají.
Zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění:
A. Krycí list nabídky, obsahující identifikační údaje o uchazeči, celkovou nabídkovou cenu v členění bez a včetně DPH a vázanosti celým obsahem nabídky.
B. Doklady k prokázání kvalifikace
C. Kritéria pro hodnocení nabídek
D. Přílohy ( nepovinné )
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
1. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přístupnou celkovou cenu vymezenou předmětem veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v české měně v členění:
- nabídková cena celkem za všechny kurzy a běhy bez DPH
- Jednotková cena za každý typ kurzů za 1 běh, bez DPH
2. Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Musí zahrnovat veškeré náklady(včetně pronájmu prostor, případně občerstvení apod. ) související se splněním předmětu veřejné zakázky včetně všech předvídatelných rizik a vlivů.
3. Podmínky pro překročení této nabídkové ceny
Cena musí být platná a závazná po celou dobu plnění zakázky, cenová nabídka nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jiným faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny, na základě kterého má být stanovena nabídková cena.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: 1. Ostatní ujednání:-,,Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících splněním zakázky.“-,,Dodavatel se zavazuje řádně uchovávat originály účetních záznamů (účetní doklady, účetní knihy, odpisované plány, účtový rozvrh, inventurní soupisy a záznamy dokladující formu vedení účetnictví) po dobu stanovenou podmínkami pro archivaci v rámci OPZ, tj. min. do konce roku 2026.“-,,Zadavatel (objednatel) má právo na odstoupení od smlouvy v případě prodlení dodavatele se sjednanými termíny o více jak 5 dní.- Uchazeč může použít při realizaci předmětu zakázky poddodavatele, lektoři i osoby podílející se na realizaci nemusí být v pracovně právním vztahu k dodavateli po celou dobu realizace zakázky. Uchazeč je povinen v nabídce identifikovat poddodavatele, a určit rozsah jeho plnění.- Dodavatel je povinen vést a zpracovávat veškerou dokumentaci v rozsahu, formě a náležitostech daných Metodickými pokyny ESF, sledovat změny dokumentace a okamžitě změny zapracovat a upozornit zadavatele.- Dodavatel je povinen v případě nesplnění výše uvedených podmínek nahradit zadavateli přiměřené náklady na opravy či nápravy a uhradit případnou škodu.- Dodavatel je povinen se ve své nabídce zavázat ke všem povinnostem uvedeným v této Výzvě.- Místo realizace v jednotlivých regionech navrhuje dodavatel, zadavatel si vyhrazuje právo odmítnou, či změnit místo konání. - případné dotazy či požadavky na doplnění zasílat v pís. podobě na email radoslav.kavulic@ssi.cz v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6),
Další požadavky na zpracování nabídky:
* Cenu není možno navyšovat z žádného důvodu, mimo důvodu zákonné změny výše DPH.
* Nabídka musí být předložena písemně a to 1x originál a 1x kopie
* Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Zadavaci dokumentace.pdf (17. 4. 2018 13:32)
- Oznámení o upřesnění výzvy k podání nabídek 19042018.pdf (19. 4. 2018 10:57)
- vysvětlení+zadpodminek25042018.pdf (27. 4. 2018 09:51)
- SSI-2018-05-zrusenizakazky.pdf (30. 5. 2018 12:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby ve výzvě a zadávací dokumentaci.
Datum ukončení: 29. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.