Zpět

Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12256

Název zakázky: Vzdělávání měkkých dovedností pro společnost SSI

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2018

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Special Service International, spol. s r.o.,

Sídlo zadavatele: Letohradská 711/10, Holešovice, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Elman Václav
  • Telefon: +420222722590
  • E-mail: vaclav.elman@ssi.cz

IČ zadavatele: 26116570

DIČ zadavatele: CZ26116570

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radoslav Kavulič
  • Telefon: +420222722590
  • E-mail: radoslav.kavulic@ssi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
recepce společnosti Special Service International, spol. s r.o, - 6.patro, Na Žertvách 29, Praha 8

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka následujících vzdělávacích aktivit:

 

Typy kurzů:

- Efektivní a hladký průběh změn ve firmě

- Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení

- Zvyšování výkonnosti firmy

- Zvyšování efektivity procesů

- Vedení a motivace zaměstnanců

- Motivace lidí v praxi

- Principy prozákazníckého chování a komunikace se zákazníkem

 

 

Efektivní a hladký průběh změn ve firmě

Obsah vzdělávacího kurzu:

 

- změny v managementu (jak reagovat na změny ve firmě)

- teorie managementu změn obecně

- práce ve skupině (co je žádoucí změna a co naopak není)

- využití změn v praxi - workshop

Pro min 60 osob – min. 5 běhů; cílová skupina - Top Management, Liniový management, Nejnižší management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)

 

Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení:

Obsah vzdělávacího kurzu:

 

- principy strategického myšlení

- analýza vnitřní x vnější

- firemní hodnoty a firemní kultura

- strategické vize a cíle

- model přípravy a plánovací strategie

- principy manažerské komunikace

 

pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)

 

Zvyšování výkonnosti firmy

Obsah vzdělávacího kurzu:

- vize, poslání a strategie - jejich význam pro výkonnost firmy obecně

- zvyšování výkonnosti díky změně myšlení lidí

- profilace klíčových manažerských kompetencí

- efektivita manažera a její vliv na zaměstnance

- výkonnost, její sledování, měření

- diskuse příkladů z praxe – pozitivních i negativních

 

pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)

 

Zvyšování efektivity procesů

Obsah vzdělávacího kurzu:

- efektivní procesy a jejich sledování

- přínosy, měření a optimalizace

- správa a sjednocení procesů

- standardy u opakovaných aktivit; flexibilita u nestandardních situací a vzájemné sdílení

- rozbor a zpětná vazba

Pro min. 45 osob – min. 4 běhy; cílová skupina -, Liniový management, Nejnižší management; délka 1 běhu: 1 den (8 hodin)

 

 

 

 

 

 

Vedení a motivace zaměstnanců

Obsah vzdělávacího kurzu:

- pochopení role leadershipu

- schopnost vytvářet loajalitu a vysoký výkon na základě motivačních nástrojů leadershipu

- důležité vlastnosti vůdčí osobnosti

- přístupy k vedení lidí

- základy motivačních teorií

- profilace manažerských kompetencí

 

pro min 15 osob – min. 1 běh; cílová skupina - Top Management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)

 

Motivace lidí v praxi

Obsah vzdělávacího kurzu:

- základy motivace

- profilace manažerských kompetencí

- sebemotivace, teorie- individuální a skupinová práce

- motivace okolí, teorie a skupinová práce

- motivační instrumenty,

- diskuse příkladů z praxe

Pro min 25 osob – min. 2 běhy; cílová skupina- Liniový management; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)

 

Principy prozákaznického chování a komunikace se zákazníkem

Obsah vzdělávacího kurzu:

- základní principy komunikace se zákazníkem

- rozdělení zákazníků dle skupin (potencionální, stávající, nový)

- versatilní komunikace v obchodním jednání

- praktické tipy a nácviky komunikace se zákazníkem

Pro min 20 osob – min. 2 běhy; cílová skupina - Nejnižší management,; délka 1 běhu: 2 dny (16 hodin)

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1565520,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
14.2.2018 - 31.3.2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Středočeský, Jihomoravský a Moravskoslezský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti bodovací metodou, v souladu s níže uvedenými dílčími kritérii hodnocení seřazenými v sestupném pořadí podle jejich významu.

 

 

Poř. č.1.

Kritérium Výše nabídkové ceny bez DPH

Váha 50%

Poř.č.2.

Kritérium: Hodnocení úrovně zajištění kurzů

Váha: 50%

 

Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria.

 

Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě nabídky.

 

Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.

 

1.        Výše nabídkové ceny (50%)

Bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH

 

2.        Hodnocení úrovně zajištění kurzů (50%)

V rámci tohoto dílčího kritéria budou hodnoceny 3 subkritéria:

-               Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)

-               Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)

-               Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy   zadavatele (váha 50%)

 

-               Možnost výuky dle směnnosti (váha 30%)

            Uchazeč uvede zda je schopen realizovat výuku také v čase odpolední směny tj.od 14 do 22 hodin a o víkendech či státních svátcích (tedy ANO/NE)

-               Minimální počet účastníků v učební skupině (váha 20%)

           Uchazeč uvede minimální počet účastníků v jedné skupině, za kterého je schopen realizovat výuku v dané kvalitě a nabídnuté ceně

-               Minimální počet pracovních dnů, které potřebuje uchazeč pro zahájení výuky od výzvy zadavatele (váha 50%)

        Uchazeč uvede minimální počet pracovních dnů, které potřebuje k tomu, aby od okamžiku výzvy zahájil realizaci výuky v dané kvalitě a nabídnuté ceně. Toto se vztahuje i na případy změny harmonogramu v průběhu vzdělávací aktivity

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

K prokázání způsobilosti v rámci tohoto řízení požaduje zadavatel předložit následující dokumenty:

 

Základní způsobilost:

• Dodavatel musí prokázat, že  není dodavatelem ve smyslu § 74 zákona o veřejných zakázkách

• Dodavatel předloží následující dokumenty analogicky ve vztahu k jednotlivým bodům § 74 zákona o veřejných zakázkách, dle § 75 zákona.

 

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením:

 

a) výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74

odst. 1 písm. b),

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

e) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

f) výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného

prohlášení v případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74odst. 1 písm. e)

Profesní způsobilost:

• Oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů (živnostenský zákon apod.) v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky.

 

 

Technická kvalifikace:

·         Pojistné krytí odpovědnosti za škody způsobené dodavatelem třetí osobě min. ve  výši 5.000.000,-  Kč, přičemž toto pojištění bude dodavatel povinen udržovat po celou dobu realizace zakázky. K prokázání tohoto předpokladu předloží dodavatel platnou pojistnou smlouvu nebo pojistný certifikát, jejichž předmětem je pojištění výše uvedených pojistných rizik a to min. v požadované výši pojistného krytí, případně doplněný o příslib navýšení pojistné částky vystavený příslušnou pojišťovnou, ze kterého vyplývá, že v případě získání zakázky uchazečem bude pojistná smlouva do požadované výše pojistného krytí navýšena. Z předložených dokladů musí být zřejmý rozsah pojištění a výše pojistného krytí a doba platnosti pojištění.

 

• Seznam významných obdobných zakázek realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v oblasti dodávek vzdělávacích aktivit na základě jedné smlouvy či objednávky. V seznamu bude uveden název a popis předmětu zakázky, její finanční objem, doba plnění, název a kontakt na objednavatele. Tento kvalifikační předpoklad splní dodavatel, který předloží seznam alespoň 2 obdobných zakázek, s finančním objemem min. 1 ve výši 900 000 Kč a každé další min. 500 000 Kč bez DPH.

  

 

• SPOLEČNÉ PODMÍNKY PROKAZOVÁNÍ KVALIFIKACE:

 

·         Veškeré požadované doklady, osvědčení o prohlášení mohou být doloženy v prosté kopii, není-li u jednotlivých bodů uvedeno jinak. Nejsou-li doklady vydány v českém jazyce, musí být přiložen jejich úředně ověřený překlad do českého jazyka.

 

·         Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší než 90 kalendářních dnů.

 

 

·         Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím poddodavatele. V takovém případě musí předložit smlouvu uzavřenou se poddodavatelem, z níž vyplývá závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění příslušné části veřejné zakázky či k poskytnutí věci či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal splnění kvalifikace. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím poddodavatele prokázat splnění základní kvalifikace.

 

·         Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí každý z nich prokázat splnění základní kvalifikace a výpis z obchodního rejstříku v plném rozsahu. Další kvalifikační předpoklady musí prokázat všichni dodavatelé společně.

 

·         V případě že má být předmět veřejné zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají společnou nabídku, musí zároveň v nabídce předložit originál nebo úředně ověřenou kopii smlouvy, z níž vyplývá závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a jakýmkoliv třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplívajících z veřejné zakázky. Příslušná smlouva musí rovněž zřetelně vymezovat, který z dodavatelů je oprávněn jednat za ostatní účastníky ve věcech spojených s poskytováním plnění veřejné zakázky či její určité části, a kterou konkrétní část plnění bude fakticky poskytovat každý z dodavatelů.

 

·         Zadavatel si vyhrazuje právo uchazeče, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo uvede neúplné či nepravdivé informace z části v poptávkovém řízení vyloučit.

 

·         Dokumenty mohou být předloženy v prosté kopii, zadavatel si vyhrazuje právo na předložení originálů nebo úředně ověřených dokumentů doložených v nabídce před podpisem smlouvy. V případě nedoložení dokladů bude toto hodnoceno jako nesplnění resp. porušení podmínek zadávacího řízení a zadavatel uchazeče vyloučí.

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

 

Lhůta pro podání nabídek byla stanovena min. na 10 dnů a končí dnem 2.5.2018 do 10:00 hod.

 

Místem pro podání nabídky je kancelář v  provozovně  zadavatele, recepce společnosti Special Service International, spol. s.r.o,-6.patro,  Na Žertvách 29, Praha 8. Nabídky je možno podat osobně- v pracovní dny,  po-pá od 9:00 do 14:00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu pověřené osoby tak, aby nabídky byly na tuto adresu doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. Později doručené nabídky se neotvírají.

 

Zadavatel požaduje předložit nabídky v tomto jednotném členění:

A.  Krycí list nabídky, obsahující identifikační údaje o uchazeči, celkovou nabídkovou cenu v členění bez a včetně DPH a vázanosti celým obsahem nabídky.

B.  Doklady k prokázání kvalifikace

C.  Kritéria pro hodnocení nabídek

D.  Přílohy ( nepovinné )

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

1. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přístupnou celkovou cenu  vymezenou předmětem veřejné zakázky v souladu s touto Výzvou, a to absolutní částkou v české měně v členění:

 

-           nabídková cena celkem za všechny kurzy a běhy bez DPH

-          Jednotková cena za každý typ kurzů za 1 běh, bez DPH

 

 

2. Nabídková cena musí být zpracována jako nejvýše přípustná, platná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Musí zahrnovat veškeré náklady(včetně pronájmu prostor, případně občerstvení apod. ) související se splněním předmětu veřejné zakázky včetně všech předvídatelných rizik a vlivů.

 

3. Podmínky pro překročení této nabídkové ceny

Cena musí být platná a závazná po celou dobu plnění zakázky, cenová nabídka nesmí být měněna v souvislosti s inflací české koruny, hodnotou kurzu české koruny vůči zahraničním měnám či jiným faktory s vlivem na měnový kurs, stabilitou měny, na základě kterého má být stanovena nabídková cena.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
1. Ostatní ujednání:-,,Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících splněním zakázky.“-,,Dodavatel se zavazuje řádně uchovávat originály účetních záznamů (účetní doklady, účetní knihy, odpisované plány, účtový rozvrh, inventurní soupisy a záznamy dokladující formu vedení účetnictví) po dobu stanovenou podmínkami pro archivaci v rámci OPZ, tj. min. do konce roku 2026.“-,,Zadavatel (objednatel) má právo na odstoupení od smlouvy v případě prodlení dodavatele se sjednanými termíny o více jak 5 dní.- Uchazeč může použít při realizaci předmětu zakázky poddodavatele, lektoři i osoby podílející se na realizaci nemusí být v pracovně právním vztahu k dodavateli po celou dobu realizace zakázky. Uchazeč je povinen v nabídce identifikovat poddodavatele, a určit rozsah jeho plnění.- Dodavatel je povinen vést a zpracovávat veškerou dokumentaci v rozsahu, formě a náležitostech daných Metodickými pokyny ESF, sledovat změny dokumentace a okamžitě změny zapracovat a upozornit zadavatele.- Dodavatel je povinen v případě nesplnění výše uvedených podmínek nahradit zadavateli přiměřené náklady na opravy či nápravy a uhradit případnou škodu.- Dodavatel je povinen se ve své nabídce zavázat ke všem povinnostem uvedeným v této Výzvě.- Místo realizace v jednotlivých regionech navrhuje dodavatel, zadavatel si vyhrazuje právo odmítnou, či změnit místo konání. - případné dotazy či požadavky na doplnění zasílat v pís. podobě na email radoslav.kavulic@ssi.cz v souladu s Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6),

Další požadavky na zpracování nabídky:

*         Cenu není možno navyšovat  z žádného důvodu, mimo důvodu  zákonné  změny výše DPH.

*         Nabídka musí být předložena písemně a to 1x originál a 1x kopie

*         Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Byly zjištěny vážné nesrovnalosti a chyby ve výzvě a zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 29. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 4. 2018
 
Aktualizováno: 30. 5. 2018