Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Dobrý den,
realizovali jsme prezenční kurz online, kdy většina účastníků byla v práci a jeden účastník se připojoval z domova. Kurz začal v 8,00 hod. a skončil ve 12,00 hod. Účastník doma měl technické problémy a připojil se v 8,02 hod. U tohoto účastníka po stáhnutí PL ze systému je zde skutečně uveden čas připojení: 8,02 hod a čas odpojení: 12,01 hod.
Můžeme u tohoto účastníka uvézt podporu v rozsahu 4 hodin (= bude ze strany ŘO tolerována nějaká minutová rezerva) nebo to máme přepočítávat na necelé 4 hodiny? Myslím tím souhrnnou evidenci či systém IS ESFCR.
Děkuji
Komentáře k otázce