ADAMCOVA (Pondělí 08.03.10 13:16:32) :
Dobrý den,
u drobných položek, kde není možné předem stanovit přesnou jednotkovou cenu, můžete do rozpočtu dát cenu souhrnnou. Nicméně i tak doporučujeme v textu žádosti, např. u popisu klíčových aktivit rozepsat, co je součástí položky, a udělat nějakou kalkulaci.
Podle Metodiky způsobilých výdajů (str. 20) patří do nepřímých nákladů nákup kancelářských potřeb bez ohledu na jejich využití v projektu, tj. zda jsou nezbytné pro administraci projektu či pro cílovou skupinu.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den, ráda bych se zaptala na drobnosti ke zpracování rozpočtu. Preferujete podrobnější zproacování či obecnější? Například je možné použít pojem soubor a dát celkovou cenu (jedná se příklad o hračky).
Pokud budeme klientům tisknout materiály, je možné zahrnout do přímých materiálů tonery a papíry?
Autor: PURSCHOVA