Dobrý den,
inzerce v médiích, ať už se týká náboru dětí nebo personálu, patří do nepřímých nákladů. Mediální aktivity spadají do přímých nákladů jen v případě, že by byl projekt založený např. na osvětové mediální kampani, která by byla jeho hlavní náplní.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
v případě projektu na zřízení a provoz školky bude probíhat nábor - zápis dětí do školky.
Náklady na oznámení v médiích, plakáty apod, že do projektové MŠ bude probíhat zápis, budou součástí přímých (nákup služeb) nebo nepřímých nákladů (publicita)?
V Metodice způsobilých nákladů je u publicity uvedeno, že pokud je to součástí hlavní činnosti projektu, nespadají tyto náklady do publicity (nepřímé výdaje). Pochopili jsme to správně?
Inzerce na nové učitelky spadají do personalistiky - nepřímé výdaje?
Děkuji za odpovědi.
Autor: PURSCHOVA