Dobrý den, v rámci projektu bude proškolena cílová skupina technických pracovníků (specifické vzdělávání). Následně několik osob z této cílové skupiny - techničtí pracovníci (3 osoby) bude ve společnosti interně školit druhou cílovou skupinu - obchodníky (specifické vzdělávání - zaměřeno na znalost unikátních technických parametrů obchodovaného produktu). Kam se řadí tyto 3 osoby? Patří do cílové skupiny (techničtí pracovníci) a zároveň během interních školení do členů realizačního týmu jako interní lektoři? Autor: MLYNEK
|
Dobrý den, ano jedná s podstatnou změnu projektu neboť budete chtít změnit jednotkovou cenu o více jak 10% viz D2 - příručka pro příjemce. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že "e-learningový systém" nebyl pořízen jako součást projektu, náklady na jeho provoz je možno hradit z nepřímých nákladů projektu. Projektový tým - interní lektoři, pokud budou připravovat podklady pro e-learning, je možno jejich náklady hradit z kapitoly 01, pokud je s touto možností v rozpočtu počítáno. Pokud se týká části dotazu týkající se odpisů je nutno postupovat podle D5 - Metodika způsobilých výdajů. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud budou školeni členové projektového týmu - lektoři, náklady na jejich školení je nutno zahrnout do kapitoly 04 - nákup služeb, jejich odměna za přípravu bude plynout z kapitoly rozpočtu 01 a případné cestovní náklady potom řešit v kap. 02 rozpočtu. To znamená že interní lektor není cílovou skupinou. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, mám dotaz, který se dotýká změny v realizačním týmu: Při přípravě projektové žádosti jsme uvažovali o zaměstnancích, kteři měli dvounásobnou sazbu pro projekt. Pak ale již na začátku projektu byly tyto osoby nahrazeny jiným realizačním týmem se sazbami o polovinu nižšími. Chceme provést proto tyto změny: 1. Zvýšení všech úvazků realizačního týmu projektu z 0,1 na 0,2 a zároveň 2. Snížení průměrné měsíční sazby o 50% (ze 45.000,- Kč na 22.500,- Kč) Změna v rozpočtu projektu nepředstavuje přesun prostředků mezi kapitolami, ani nenavyšuje celkovou nárokovanou částku, nicméně dochází ke změně jednotkové ceny (průměrného měsíčního nákladu) o víc než 10% a změny se dotknou 2 příloh Rozhodnutí. JE TATO ZMĚNA PODSTATNOU ZMĚNOU PROJEKTU? Děkuji za odpověď! S pozdravem, Mária Lomnická Autor: LOMNICKA_M
|
Dobrý den, i přes prostudování metodiky D5 si nejsem jistá, jak postupovat a do jaké položky rozpočtu zahrnout následující náklady. Můžete mi tedy prosím poradit? 1. Do rozpočtu projektu chceme dát část nákladů spojenou s e-learning.systémem, přes který probíhá většina našich školení, která plánujeme z projektu realizovat. Tzn. že tento systém je nezbytný pro realizaci daných školení a tím pádem pro naplnění cílů projektu. Systém byl pořízen v r. 2008, (pořiz. cena nad 60 tis. Kč, kterou odepisujeme), kdy bylo zakoupeno 300 licencí, další náklad s tím spojený je roční technická podpora. S provozem systému souvisí náklady na internet. Připojení, servery (hmotný majetek nad 40 tis. Kč, který odepisujeme) apod. Můžete mi prosím pomoci specifikovat, zda a do jakých položek rozpočtu projektu náklady spojené s e-learning systémem uvést? 2. Chápu z dokumentu D5 správně, že hmotný majetek nad 40 tis. Kč není způsobilým výdajem, ale odpisy takového majetku lze do rozpočtu jako způsobilé uvést? Děkuji za odpověď. K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat k interním lektorům, zda je možné je v rámci projektu nejprve proškolit po odborné (specifické vzdělávání) a lektorské (obecné vzdělávání) stránce jako členy cílové skupiny a poté je zařadit jako členy realizačního týmu, kteří budou v rámci projektu školit další zaměstnance? Děkuji za odpověď. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, vše na co se ptáte najdete Metodice způsobilých výdajů OPLZZ - D5, v kap. 2.6. Autor: KOHOUT_M
|
Děkuji za odpověď. Nicméně by mě ještě zajímalo, zda v části Přímá podpora lze uhradit náklady účastníků spojené s cestami v rámci ČR, nebo i zde (stejně jako v části Cestovné) platí, že přímé náklady jsou pouze ty spojené se zahraniční cestou. Děkuji K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, interní lektory a konzultanta zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen realizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, interní lektory a konzultanta zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen reaalizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, interní lektory a konzultata zadejte jako členy realizačního týmu. Každý člen reaalizačního týmu bude v 01 kapitole mít svůj řádek a podčíslo kapitoly. Mzdové náhrady cílové skupiny počítejte z 3 násobku min. mzdy t.z. 24000,- Kč měsíčně, případně 1154,40 Kč denně nebo 144,30 kč/hodina - maximálně. Tyto částky v sobě zahrnují odvody na zdravotní pojištění a soc. pojištění, tedy se jedná o superhrubou mzdu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na následující: - na řadu školení budeme využívat int. Lektory ainterní metodiky a konzultanty, tzn. naše zaměstnance. Je nutné tyto osoby zadat jao členy realizačního týmu? Nebo je možné náklady na jejich činnost dopsat do rozpočtu "ručně" jako samostatnou položku v dané kapitole rozpočtu?
- jak se jsem dočetla, mzdové náklady se uvádí vč. odvodů, tzn. jako superhrubá mzda. Jak je to s limitem na přímou podporu formou mzdových příspěvků? Je částka 24 tis. Kč (tzn. 3násobek min. mzdy) chápán také vč. odvodů nebo k této částce je nutné odvody ještě připočítat?
Děkuji za odpovědi K. Chvátalová Autor: CHVATALOVA_KATERINA
|
Dobrý den, naleznate na: www.esfcr.cz Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chci se zeptat, kde jsou zveřejňovány průběžné výsledky 1. ola výzvy č.60? Děkuji I.Walnerová Autor: WALNEROVA_I
|
Dobrý den, ad A) mzdové příspěvky budou poskytnuty za dobu od 10.00 do 17.00 hod. tj, za 7 hodin. (pokud bude takto zaznamenáno v presenční listině školení). ad B) mzdové příspěvky budou poskytnuty za úterý až čtvrtek, za čas strávený na školení 8.00 - 17.00 v případě, že bude tento čas odpovídat presenční listině a ve vašem rozpočtu mzdových příspěvků bude jednotkou hodina. Pokud ale bude pracovní jednotkou pracovní den, pak je nárokem mzdový příspěvek za poměrnou část pracovního dne. V případě, že by teoreticky probíhalo školení 4 hodiny a jednotkou mzdového příspěvku byl pracovní den, potom je nutno započít do nároku procentuelní část pracovního dne (50%). Mzdová náhrada se neposkytuje za čas strávený na pracovní cestě nebo pouhým pobytem v místě školení. Mzdová náhrada se poskytne pouze za čas strávený na školení se započtením přestávek, nikoliv za dobu cestováním nebou čekáním na další školení. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete mi prosím poradit, jakou výši mzdových příspěvků si mohu nárokovat v ŽoPl v tomto případě: A) jednodenní školení: trvá od 10:00 do 17:00, od 12:00 do 13:00 je přestávka na oběd, v průběhu přednášek jsou zařazovány i přestávky na oddech (cca 1 hodina v součtu). Zaměstnanec na školení odjel v 8:00 a vrátil se zpět v 19:00. B) vícedenní školení: zaměstnanec odjel v pondělí v 8:00 na školení do Francie. Samotný kurz probíhal v úterý, ve středu a ve čtvrtek od 8:00 do 17:00 s přestávkou na oběd od 12:00 do 14:00, průběžně byly zařazovány i přestávky na oddech (cca 1,5 hodiny v součtu). Zaměstnanec se ze školení vrátil v pátek ve 14:00. Kolik hodin mám tedy uvést na prezenční listinu a kolik hodin si mohu nárokovat k proplacení v těchto případech. Neboli, započítává se do doby konání školení i přestávka na oddech a přestávka na oběd? Započítává se do náhrady mzdových příspěvků také doba strávená cestováním nebo pobytem v místě školení? Jak mám započítat náhradu mzdy v případě, kdy pracovní doba zaměstnance je 8 hodin, vícedenní školení trvá 6 hodin denně, zaměstnanec je po zbylé dvě hodiny v místě školení. Děkuji za odpověď. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, za současném stavu zpracování obdržených a t.č. zpracovávaných žádostí bohužel nelze stanovit zodpovědně žádný termín pro obnovení příjmu žádostí. Autor: KOHOUT_M
|
Hodnocení ve všech hodnotících kriteriích probíhá průběžně a pruběžně budou i výsledky zveřejňovány. Vzhledem k velkému počtu přijatých žádostí se lze očekávat , že se hodnotící procesy prodlouží. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, kdy plánujete uveřejnit další výsledky hodnocení. Děkuji Palánová Autor: PALANOVA
|
|