Dobrý den, dle výzvy by měly být všechny přílohy podepsány statutárním zástupcem. Platí to i o úředních dokumentech (výpis z OR), který je již podepsán oprávněnou osobou (pracovnice CzechPointu, resp. krajského soudu)? Autor: TROJAN_J
|
Dobrý den, typ hospodářské činnosti je jiný číselník než CZ NACE a tak zvolte v Benefitu kód 22 - jiné nespecifikované služby. Pokud se týká rozdílného stanoviska DR a de minimis budeme vás informovat po konečném stanovisku z ŘO - MPSV. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, to jsem předpokládala, aktivity k NACE 63 tedy vynecháme. To ale neodpovídá na mou otázku, co máme vybrat v poliVýběr hospodářské činnosti, 62 tam není. Prosím také o odpověď na svůj první dotaz ze Středy 23.06.10 12:07:10. Již minulé úterý jsem psala dotazy na e-mail educa@czechinvest.org, který je uveden ve výzvě pro konzultaci dotazů a nikdo mi neodpověděl. Telefony na ministerstvu také nikdo nezvedá. Tohle je jediná možnost konzultace, tak bych ráda dostala odpověď. Děkuji Autor: NOSKOVA_L
|
Dobrý den, Ad1) správný postup je takový , že nejprve vyplníte položky rozpoču (procento nepřímých nákladů je 0) a po vyplnění položek rozpočtu zadáte dole procento nepřímých nákladů a rozpočet se přepočítá včetně hodnoty nepřímých nákladů, ad2) v částce 144,30 Kč jsou zahrnuty příspěvky zaměstnavatele na soc. azdrav. pojištění, viz. D1 bod 7.1.6, ad3) předpokládám, že se ptáte na přímou podporu viz dotač. 2 potom se příspěvky zaměstnavatele na soc. a zdrav. pojištění neuvádějí zvlášť. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, potom pouze obor 62 je podporován a lze na vzdělávání v tomto oboru čerpat podporu. Autor: KOHOUT_M
|
Školení spadají do oboru NACE 62 a 63 - programování, poskytování SW .... Autor: NOSKOVA_L
|
Dobrý den, ad1) můžete sdělit o jakou CZ NACE, ve které uvažujete provádět školící aktivity se jedná, ad2) je to zcela na Vás, jak projekt v tomto ohledu sestavíte, rozhodující zřejme bude hledisko jeho dalšího řízení a realizace, ad3) samozřejmě , že se to týká pouze oblast podpory de minimis a jiné VP, tz. podpor, které jste v miných letech čerpali a nového projektu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, nejjednodušší způsob vazby tištěné verze je popsán přímo ve výzvě. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ještě bych měla jeden praktický dotaz. Není mi jasné, co je nezozebratelná vazba, pokud je vyloučena kroužková s přelepením a vazba do hřbetu (=termovazba?). Můžeme mi napsat jaký styl vazby je tedy vyhovující? Napadá mne snad už jen svázání provázkem s přelepením konců s podpisem a razítkem. V copycentru mi nabízí termovazbu s prošitím hřbetu sešívačkou, která mi každopádně připadá nerozebratelná. Děkuji za odpověď Autor: NOSKOVA_L
|
Dobrý den, ještě bych přidala pár dotazů, na které nedokážu v příručkách najít žádnou nebo uspokojivou odpověď: 1. V položce Kategorizace pomoci není na výběr náš obor, přestože máme NACE odpovídající výzvě. Mám tedy vybrat položku 22 Jiné nespecifikované služby, když nám žádný jiný neodpovídá? 2. Projekt zahrnuje školení programátorů, školení pro servisní pracovníky, obchodníky... Mám podle tohoto dělení vytvořit 3 cílové skupiny nebo se jedná o 1 cílovou skupinu "zaměstnanci naší společnosti" a pouze v popisu cílové skupiny zmíním, že programátoři se účastní školení 1 a 2, obchodníci školení 3 ... 3. Na záložce VP/Podpora de minimis se "popisem dodávek a služeb" nebo "plněním" myslí dodávky a služby při běžné aktivitě podniku nebo pouze dodávky a služby realizované v tomto projektu? Jde o to, zda mám popisovat naše produkty a služby, relevantní trh a klienty... nebo pouze vycházet z aktivit projektu. Je to poměrně zásadní rozdíl a týká se to všech položek na této záložce. Mnohokrát děkuji za odpovědi. Otázky jsou hodně konkrétní, ale neradi bychom se připravili o body při hodnocení projektu z důvodu špatného porozumění některým položkám Benefitu. Autor: NOSKOVA_L
|
Dobrý den, zpracováváme rozpočet a objevily se následující nejasnosti. V příručkám jsme jednoznačné vysvětlení nenašli: 1. Při načtení realizačního týmu se do rozpočtu promítnou i náklady na pracovní pozice, které souvisí s administrací projektu (např. administrativní pracovnice, účetní, manažer projektu) a jsou tedy zahrnuty ve výčtu nepřímých nákladů (dle D5). Dle metodiky by však nepřímé náklady neměly být v rozpočtu vůbec zahrnuty, pouze vymezeny procentuálně vzhledem k výši přímých nákladů. Je tedy nutné tyto položky nepřímých nákladů z rozpočtu vymazat nebo u nich uvést nulovou hodnotu?2. Náhrady mezd školených osob se nárokují max. do výše 144,30 Kč/hod + příspěvky zaměstnavatele na soc. a zdr. pojištění. Chápeme to správně, příspěvky nejsou zahrnuty v částce 144,30 Kč/hod.?3. Mají se výdaje na mzdy uvádět do rozpočtu v součtu s příspěvky zaměstnavatele na soc. a zdr. pojištění nebo zvlášť hrubá mzda a další položkou příspěvky zaměstnavatele. Děkuji za odpovědi Autor: NOSKOVA_L
|
Dobrý den, Děkuji za informaci, nicméně z MPSV mám odlišné informace – po vyčerpání dočasného rámce 500 tis. EUR (tzn. po vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace v této výši) lze čerpat de minimis ve výši 200 tis. EUR ihned – nemusíme čekat na začátek příštího roku. Můžu prosím dostat odkaz na právní normu/sdělení, dle kterého je možné čerpat nový limit de minimis až od 1.1.2011? Děkuji. Autor: DANECHOVA
|
Dobrý den, do režimu podpory DR se podpora v režimu de minimis započítává. Toto platí pro období od 1.1.2008 do 31.12.2010. Pokud žadatel vyčerpá v období od 1.1.2008 do 31.12.2010 podporu ve výši 500 tis. EUR v rámci DR, potom může od 1.1.2011 čerpat podporu 200 tis. EUR v režimu de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Je možné po vyčerpání limitu pro dočasný rámec podpory (tzn., aktuálně žadatel realizuje 2 jiné projekty, u kterých bylo vydáno rozhodnutí na částku cca. 500 tis. EUR v režimu dle dočasného rámce) ještě čerpat v režimu de minimis max. 200 tis. EUR dotaci na projekt EDUCA? Má vyčerpání podpory dle dočasného rámce dopady na limit 200 tis. v režimu de minimis případě realizace dalších projektů? Děkuji za odpověď. Autor: DANECHOVA
|
Dobrý den, Příručka D9 - Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ platí obecně, tedy i v případě zahraniční zakázky. Doporučuji věnovat výběrovému procesu náležitou pozornost a v případě, že dodávanou službu není schopena nabídnout žádná jiná firma v ČR ani v zahraniční, je nutné toto nutné prokázat uskutečněným výběrovým řízením a prohlášením statutárního zástupce. Podrobnější informace se dočtete v bodě 2.8 Příručky D9. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, plná moc musí mít zákonné náležitosti a publicitu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, existuje vzor plné moci pro podepsání žádosti a všech dokumentů souvisejících s projektem? Pokud ne, musí být v plné moci něco speciálního (kromě publicity), co normálně v plné moci nebývá? Děkuji Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, v případě že plánujeme školení v zahraničí jehož cena bude cca 450 tis. Kč + 300 tis. Kč doprava, ubytování, zákonné diety apod. (uplatňujeme v přímé podpoře) a jediným dodavatelem může být náš partner, se kterým spolupracujeme, musíme realizovat výběrové řízení nebo nikoliv? Děkuji. Autor: BUMBALKOVA
|
Dobrý den, oba formuláře naleznete v Benefitu u Výzvy č. 60. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ke druhé výzvě Educy nebyly přiloženy formuláře příloh (motivační účinek, velikost podniku). Lze použít formuláře z první výzvy Educy? Autor: BENESOVSKY
|
|