Sdílet
Dobrý den,
ad 1) při výběru dodavatelů jste povinni postupovat v souladu s metodickým pokynem pro zadávání VZ D9, ve které je mimo jiné uvedeno, že předmětem jedné zakázky mají být všechna obdobná plnění v rámci realizace projektu. Postup, který popisujete není v souladu s metodikou a byl by brán jako obcházení VŘ.
ad 2) ano, ekonom a hlavní koordinátor projektu může být jedna osoba. V RT ale uvádíte dvě pozice a součet úvazků pro obě pak nesmí přesáhnout 1.6 úvazku.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
1) Při hledání cen vybavení do školky (je součástí komplexnějšího projektu) jsme zjistili, že každý dodavatel nabízí různé druhy vybavení (jeden nabízí pouze nábytek, druhý nábytek i hračky atd. a vždy za jiné ceny). Provedli jsme si tedy samostatně výběr vybavení mezi těmito dodavateli a zjistli jsme, že je ekonomicky efektivnější zvolit více dodavatelů dle určitého druhu vybavení. Cena jedné dodávky tak nepřevýší 200 tis. Kč a nebude zapotřebí výběrové řízení. Je to tak možné, nebude to bráno jako obcházení výběrového řízení?
2) Je možné, aby ekonom projektu a hlavní koordinátor projektu byla jedna osoba?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
je možné do počtu MI podpořených osob započítat i zaměstnance firem, kde bude proveden personální a genderový audit? tzn. ve firmě bude proveden per. a gender audit - firma má 100 zaměstnanců. MI = 100 osob?
V rámci projektu máme klíčovou aktivitu zajištění školky pro cílovou skupinu zaměstnanci - jako navazující klíčová aktivita je vzdělávání v oblasti rovných příležitosí a sladování soukr. a rod. života CS, kteří dítě/děti do školky umístní - jsou pro Vás obě klíčové aktivity přijatelné?
děkuji, Šebelová
Autor: SEBELOVA
Sdílet
Dobrý den,
ad 1. zařízení a vybavení miniškolky je způsobilým výdajem. jedná se náklady spojené s klíčovou aktivitou. Nábytek ale patří vždy do křížového financování.
ad 2. vycházejte z dopručených mezd v tabulce, ketrá je přílohou výzvy http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/obvykle-mzdy-a-platy-u-vyzev-c-76-a-77-oprava . Plat by měl být v místě a čase obvyklý pro danou pozici.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
1. Jednou z realizovaných aktivit jsou služby miniškolky. Je možné náklady na vybavení miniškolky (dětský nábytek) zahrnout do způsobilých výdajů?
2. Jaký je obvyklý hodinový plat za službu kouče?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
ad 1) do podpořených organizací se započítává poze žadatel a čeští patrneři projektu. Správně by tedy hodnota MI měla být=2. Nově vzniklá organizace se nezapočítává
ad 2) ano, všech pět je správně.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
prosím o odpověď na otázku týkající se vyplnění indikátorů:
1) počet podpořených organizací - žadatel (OHK), partner s finanč.přísp.(OSVČ) + nově vytvořená organizace (rodinné centrum). Jsou to správně 3 organizace?Nebo se nově vytvořená nepočítá?
2) počet nově vytvořených produktů: nově vytvořená prac.místa, rodinné centrum, rodinná poradna, webový portál, odborná publikace. Je všech 5 správně?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
odpovídalo by to sice zcela zaměření výzvy, nicméně vžadováno to není. pokud Vám to počet možných znaků nedovolí, uveďte názvy obecně.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
s odkazem na zaměření výzvy, je nutné striktně zachovávat i v samotné žádosti genderovou rovnoprávnost například v názvech pozic, tedy "manažer/manažerka projektu", "člen/členka cílové skupiny"?
Poměrně negativně to ovlivňuje počet znaků, které se do příslušných políček vejdou.
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,je možné uznat vzdělání ve vztahu k výkonu - gender expertka, která má tyto studijní a pracovní znalosti?Osoba vystudovala bakalářský obor - Sociální práce a sociální politika na Univerzitě Palackého v Oloumouci.Obsahem studia byl předmět: Metody sociální práce s rodinou - obsahem studia byly témata: rozvoj rodinných vztahů, práce s rodiči a dětmi jako fungující základní buňka ve společnosti, zaměření na komunitní, sociální a indivuální práci s dětmi, rodiči, řízení organizací zaměřené na práci s rodinou, problematika služeb pro péči s dětmi, problematika opatření umožňující tvorbu rodinné politiky ze strany státu, poskytování podpory státu z hlediska sociální péče - osoby na mateřské a rodičovské dovolené.Sociální politika - koncepce státu ve vztahu k rodině, právní analýza postavení dětí, zabezpečení žen a mužů na trhu práce z hlediska státní podpory. Nabídka služeb při péči o dítě/děti, rovných přístup ke klientovi z hlediska jeho znevýhodnění, práce s lidmi v organizaci.Přednášky na téma prorodinné politiky a postavení žen ve společnosti - přednášející Jiřina Šiklová,Pracovní znalosti - místopředsedkyně Mateřského a rodinné centra (tvorba a propagace prorodinných opatření na obecní úrovni, příprava kurzu efektivní rodičovství) , externí spoulpráce se Sítí mateřských center, účast na Konferenci JMK k tématu Podpora firemních školek v JMK - získání certifikátu)Děkuji za odpověď
Autor: MACHEK_ONDREJ
Sdílet
Dobrý den,
hodinová sazba pro náhradu mzdy zaměstnavateli pro pracovníka po dobu, kdy se účastní školení metodikou způsobilých výdajů D5 dána nění. Náheadi lze ale zaměstnavateli vyplácet pouze za dobu (v hodinách), kdy se školené osoby skutečně účastnily školení.
V rozpočtu projektu ji uvádíte v kapitole 6 přímá podpora.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí admionistrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
prosím, je nějak určena hodinová sazba ušlé mzdy školených zaměstnanců? Dříve to bylo 144,10 Kč/h. Je to ještě aktuální?
A lze ji použít do rozpočtu do přímé podpory?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
uvedené zkušenosti a praxe jsou na pozici expertky RP zcela postačující.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
ad 1) projektové řízení můžete uvésta jako KA
ad 2) ano, pokud doba, po kterou budete čerpat mzdový příspěvěk bude v rámci realizace projektu, tedy v časovém limitu mezi datem zahájení a ukončení realizace projektu.
ad 3) aktivity, které mohou spadat do VP jsou uvedeny ve výzvě, mzdové příspěvky na nová pracovní místa do režimu de minimis patří.
S pozdravem
Dita Hůlová
externí administrátor ŘO pro oblast podpory 3.4 a 5.1
1. Je "Projektové řízení" uznatelné jako jedna z klíčových aktivit projektu?
2. Chceme v rámci projektu vytvořit 2 nová pracovní místa umožňující flexibilní formy organizace práce. Udržitelnost těchto míst je 6 měsíců. Zvažujeme vytvořit pracovní místa min. na 12 měsíců - je tedy možné po celou dobu jednoho roku čerpat mzdové příspěvky?
3. Jak je to v této oblasti s veřejnou podporou?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den, studentka splňuje podmínky výzvy na pozici experta pro rovné příležitost. Do CV stačí uvést tyto informace ohledně zaměření studia. S pozdravemDita Hůlováexterní administrátor ŘO pro obalst podpory 3.4 a 5.1
ráda bych so dotázala, zda námi vytipovaný expert na rovné příležitosti je vhodnou osobou.Jedná se o studentku 5. ročníku (poslední ročník) magisterského studia Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity Brno – obor sociální práce.Mimo jiné předměty, které studuje, sem patří i předmět:
Programy sociálního rozvoje v pracovních organizacích
Cíle předmětu
- Učí co je sociální rozvoj v pracovních organizacích a jak jej zabezpečovat?
- rozvíjí schopnost studentů reflektovat vzájemné ovlivňování strategie organizace a personální strategie, veřejné sociální politiky a sociální politiky v organizaci
- rozvíjí schopnost studentů reflektovat problematiku nediskriminace v práci a rovných šancí
- učí sestavit program řešení vybraného dílčího úkolu z oblasti sociálního rozvoje v organizaci.
Osnova předmětu:
* Řízení sociálního rozvoje v organizaci
* Práce a kvalita pracovního života I.
* Diskriminace v organizaci
* Rovné pracovní příležitosti - gendrová nerovnost
* Rovné pracovní příležitosti - zdravotní handicap jako sociální aspekt nerovnosti na trhu práce
* Harmonizace práce a rodiny
* Kvalita pracovního života v organizaci II
* Úkoly personálního manažera v sociálním rozvoji.
* Zabezpečení lidských zdrojů.
* Komunikace.
* Pracovní hodnocení
* Péče o zaměstnance.
Pokud je vhodnou osobou, stačí v CV uvést výše uvedené?
Autor: PODPORA_EA
Sdílet
Dobrý den,
mám dotaz na obsazení pozice Genderový/á specialista/tka. Naše odbornice nám odřekla na poslední chvíli z důvodu otěhotnění. Nového/novou se nám tedy nepodaří sehnat.
Je možné mít pouze uvedenou pozici v RT v době podání žádosti bez doložení CV. A v průběhu realizace přijmout GS?
děkuji, Šebelová
Autor: SEBELOVA
Sdílet
Dobrý den, touto cestou bych se na Vás dovolil obrátit s dotazem, jak je pohlíženo v rámci způsobilosti výdajů na úpravu prostor pro miniškolku (výměna oken včetně parapetů – cca 60 000 Kč, oprava podlahy – cca 30 000 Kč, malování, úprava hygienického zázemí – obložení – cca 30 000 Kč). Pod jakou položku rozpočtu se tyto opravy uvádí? Pod křížové financování – odpisované technické zhodnocení budov, i když se reálně nejedná o technické zhodnocení budov (oprava nevyhovující podlahy pro provoz školky, výměna starých - nevyhovujících- oken za nová atd.)?
dekuji
Autor: KNOTEK_T
Sdílet
1. Máme zajištěného a dle požadavků výzvy i po odborné stránce odpovídajícího českého experta. Chtěli bychom pro zkvalitnění projektu přizvat i experta zahraničního.
Dotaz : Je nutno dokládat k němu nějaké doklady – jeho zkušenosti budou v projektu popsány ? Pokud ano, postačí naskenované a k těmto dokumentům odpovídající překlad do ČJ?
2.V příručce D5 se praví, že způsobilými náklady pro zahraničního experta jsou i náklady na cestu zaměstnance zahraničního partnera do ČR a zpět.
Dotaz : Můžeme nárokovat náklady na toto cestovné (do ČR a zpět) a vyčíslit je v samostatné položce v rámci zahraničního cestovného odpovídající cenám a legislativě Německa ?
3.Je možné pro v rámci projektu plánovat nějaké finanční prostředky pro rozjezd začínajícím podnikatelkám (vybavení apod.) ? Pokud ano, náleží výdaje do Přímé podpory a započítávají se do limitu 20 % ?
Autor: NIDL_V
Sdílet
tu adresu jsem dostala jako odpověď od Vás na foru... děkuji za správnou...
¨MH
Autor: HAJNA
Sdílet
Dobrý den
Mám dva dotazy :
1. V rámci projektu máme dohodnuté partnerství s úřadem práce, respektive s jeho krajským pracovištěm. ÚP ČR má jedno IČ a tedy nám tam automaticky po validaci v ARESU naběhne adresa v Praze, máme to nějak komentovat, případně zasáhnout třeba do adresy a upravit ji na krajské pracoviště?
Smlouva o partnersví, v případě získání podpory, bude podepisována právě ředitelem krajského pracoviště.
2. Náš žadatel je právnická osoba, která při své obchodní činnosti je plátcem DPH. V rámci projektu budeme veškeré služby v projektu poskytovat bezúplatně, a rpojekt nebude generovat žádné příjmy (vyjímkou budou neočekávané příjmy projektu vzniklé z kladných úroků na bankovním účtu projektu) tedy pro projekt nejsme plátcem DPH ve vztahu k aktivitám projektu?
Děkuji za informaci
B. Čechová
Autor: BCECHOVA
Sdílet
Dobrý den,
prosím ještě jednou o odpověď na otázku položenou v neděli 22.8. ( indikátory).
Moc děkuji.
S přáním hezkého dne
Autor: LUPINEK_P
Sdílet
Pěkný den
Mám 2 otázky ohledně seznamu příloh k žádosti.
Je třeba kromě seznamu příloh, který je vygenerovaný benefitem vytvářet ještě speciální seznam příloh podepsaný statutárním zástupcem?
Přílohy nejsou přímo součástí žádosti a jsou zvlášť, mají se sešít dohromady, nebo má být každá příloha samostatně?
Děkuji Roman Kysela
Autor: KYSELA_ROMAN
Sdílet
Dobrý den,
Mohou být účastnice klíčové aktivity "služba péče o děti" zahrnuté do počtu podpořených osob v monitorovacích indikátorech? V příloze D8 Metodika monitorovacích indikátorů je u počtu podpořených osob uvedena jakákoliv forma podpory financovaná z projektu, např. vzdělávací nebo rekvalifikační kurzy, stáže, odborné konzultace, poradenství, výcvik, školení, odborné praxe apod.
Zdraví a hezký den přeje Jiří Hlaváč
Autor: JIRIHLAVAC
Sdílet
Dobrý den,
používáte nesprávnou adresu. Adresa na hot line benefit je benefit7@mpsv.cz.
Hezký den Mgr. Zuzana Labajová
bohužel dostávám zprávu o nedoručitelnosti emailu...
Zprávu pro benefit@mpsv.cz nebylo možné doručit. Seznam.cz Vám nabízí možné vysvětlení: Chyba v adrese příjemce.Opravte, prosím, cílovou adresu a zkuste zprávu odeslat znovu.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
bohužel dostávám zprávu o nedoručitelnosti emailu...
Zprávu pro benefit@mpsv.cz nebylo možné doručit. Seznam.cz Vám nabízí možné vysvětlení: Chyba v adrese příjemce.Opravte, prosím, cílovou adresu a zkuste zprávu odeslat znovu.
Autor: HAJNA