Dobrý den, ano, je možné v rámci KA Rovné příležitosti žen a mužů zapojit v projektu experta na rovné příležitosti, se kterým budete konzultovat a připravovat opatření rovných příležitostí a zakomponujete je do interních dokumentů žadatele. Spíše by bylo vhodné zaměstnat experta na rovné příležitosti na zkrácený úvazek jako člena realizačního týmu, ale je možné to poptávat i jako službu. S pozdravem Ing. Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, v rámci této výzvy nelze do projektů zahrnout vzdělávací aktivity realizované v zahraničí – viz bod 3.1.2 textu výzvy 94 S pozdravem Ing. Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, zde bych navázal na náš telefonát, kde jsme vaši otázku řešili s poskytovatelem podpory, že daná příloha - Doklad o právní subjektivitě žadatele, která je ve vašem případě úředně potvrzená, nemusí být již podepsána statutárním zástupcem. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, na záložce přílohy projektu v Benefitu dáte tlačítko Připojit, poté Uložit a pro kontrolu můžete zmáčknout tlačítko Otevřít a podíváte se, že daná příloha je vložena do systému. Přílohu také můžete vložit ve formátu zip. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, připojila bych se k dotazu uživatele CENEFELS_F. Musíme tvořit zvláštní přílohu "Seznam příloh", anebo stačí seznam příloh generovaný spolu s benefitovou žádostí? Děkuji Autor: ZVANOVCOVA_M
|
Dobrý den, do monitorovacího indikátoru počet podpořených osob se každá osoba započítává v rámci projektu pouze jednou, bez ohledu na to, kolik podpor obdržela (když se tedy účastník bude zúčastňovat jednoho kurzu, který bude probíhat 90 týdnů, tak se započte do indikátoru počtu podpořených osob pouze jedenkrát). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý denJsme povinni podat jako přílohu i poslední daňové přiznání. DPPO za nás podával daňový poradce, a to elektronickou formou, takže máme k dispozici Opis elektronického podání. Toto obojí přiložíme. Je to dostačující? Musí být tato příloha také na každém listě podepsaná jednatelem?Děkuji Autor: SABATOVA_D
|
Dobrý den, přechodný rámec se do celkové výše de minimis nezapočítává, můžete tedy v rámci výzvy žádat v režimu de minimis až do částky 200 000€. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní. Příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Ohledně výpisu z justice.cz je uvedeno na stránkách, že prostým vytištěním degraduje jeho právoplatnost na informativní a poté tedy již není možné jej neomezeně používat jako plnohodnotný, proto je nutné jej úředně ověřit. Dále je možné zajít na kontaktní místo tzv. Czech Point (např. městský úřad), kde Vám vydají a potvrdí výpis a Vy jej dále nemusíte podepisovat statutárním zástupcem, tento výpis je pak brán jako dostačující. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se mzdové příspvěvky mohou platit u všech zaměstnanců, kteří absolvují školení? např. i u zaměstnanců, kteří absolvují školení pouze 7 hodin? Děkuji za odpověď Autor: MARKOVA_D
|
Dobrý den, prosím o urgentní odpověď - finalizujeme žádost. Děkuji. Na 731 643 122 se nemohu už třetí den dovolat (čt, pá, po). Ve Výzvě je uvedeno, že každá z příloh žádosti musí být podepsána statutárním zástupcem žadatele. Vvztahuje se tato povinnost i na Doklad o právní subjektivitě žadatele (Výpis z obchodníhío rejstříku)? Jde o státem vydávaný doklad, který se nepodepisuje, naopak jeho podpis by de iure měl způsobit jeho neplatnost (pozměňování úřední listiny). Děkuji Autor: NEZMESKAL_T
|
Dobrý den, ano, máte nárok na mzdový příspěvek cílové skupině (refundace mzdy zaměstnanců) v případě jejich účastí na školení. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní, příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Zde musíte postupovat tak, že daný nákup oceníte dle aktuální hodnoty při vyplňování Žádosti o finanční podporu a zařadíte software mezi odpisovaný či neodpisovaný NIM/NM. V případě schválení Vašeho projektu by bylo poté možné, abyste v případě změny hodnoty softwaru požádali ještě před vydáním rozhodnutí o změnu zařazení nákupu softwaru do jiné rozpočtové položky v projektu. Případně v době průběhu realizace projektu si zažádat o podstatnou změnu v projektu, jiná možnost řešení popsané situace není. Pozn.: mezi investicemi a neinvesticemi nelze volně přesouvat, protože jsou propláceny z rozdílných rozpočtových účtů. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, měla bych dotaz k monitorovacím indikátorům v rámci výzvy 94. V rámci našeho projektu vznikne 8 různých testů k 8 různým vzdělávaným oblastem. Můžeme v monitorovacím indikátoru "počet nově vytvořených/inovovaných produktů" uvést 8, nebo je máme sloučit a vytvořit soubor testů, tedy 1. A dále co se týče rozpočtu. Pokud máme zájem čerpat podporu v režimu de minimis, uvádíme v každé položce rozpočtu režim podpory "de minimis"? Nebo pro položky zaměřené na obecné vzdělávání (školení) uvádět "VP na obecné vzdělávání". Je nutné rozpisovat položku cestovné, ubytování a stravné v rámci přímé podpory, nebo je možné napsat jednu sumu zahrnující všechny tyto položky dohromady? Mockrát děkuji za odpověď. N. Mikolajová Autor: MIKOLAJOVA_N
|
Dobrý den, na semináři k výzvě 94 bylo řečeno, že jedním z hlavních nedostatků žádostí bývá „neuvedení výše investičních výdajů do kolonky investiční“. V benefitu je však kolonka „z toho investiční kč“ nepovinná. Prosím o informaci, co je tímto přesně myšleno. dále bych se zeptal, zda je povinné mít u fyzické žádosti přiložen dokument "seznam příloh" s podpisem statutára. Jinak předpokládám, že přílohy stačí pouze označit číslem dle benefitu (tj. 001) a sešity všechny dohromady býti nemusí. děkuji vám velmi za zodpovězení tohoto i předcházejícího dotazu. FC Autor: CENEFELS_F
|
Dobrý den, uvedený 9 % limit křížového financování je počítán ze způsobilých přímých výdajů projektu (tzn. včetně soukromého spolufinancování), tedy není počítán z 60 % výše veřejné podpory. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, nevím jestli reakce od p. Fraňka Od: PODPORA_94_E Čtvrtek 23.08.12 14:11:03na základě informací, které v příspěvku uvádíte, vyplňte do prohlášení informace o žadateli, informace a údaje, které vám jsou známé, či máte k dispozici a zaškrtněte pod tabulkou možnost a) (žadatel spadá do kategorie drobného, malého nebo středního podniku)Byla odpovědní na to zda a jak se počítá do de minimis čerpání veřejné podpory v rámci Přechodného rámce? Jelikož žádost umožnuje dopsat pouze na záložce podporu v režimu de minimis, kam výše uvedený rámec nespadá. Ptám se proto zda je potřeba tuto částku čerpanou v rámci Přechodného rámce do žádosti jako takové uvádět. Další můj dotaz směřuje k dopadu realizacea a cílové skupině projektu. Máme sídlo v Praze, ale pobočky na Jižní Moravě, kde pracuje převážná část našich zaměstanců. Je možné připravit projekt, který bude zaměřen na tyto zaměstance. Účast mezi CS ze strany zaměstanců, mající místo výkonu práce v Praze je z projektu zcela vyloučena?Jejich pracovní náplň v sobě zahrnuje také práci mimo hl.Prahu, je možné je do projektu zahrnout, když bude doložen podíl (a jaký?), že jejich pracovní působnost je mimo hl.Prahu? Většina našich klientů, kterým poskytujeme služby je z mimo Pražských regionů. Autor: SOUKUP_M
|
Dobrý den, 1. vámi uvedené spojení Žádosti, které jste zaslal, je v pořádku. 2. tyto aktivity (e-learning, exkurze, workshopy) je možné do projektu zařadit, ale jejich způsobilost a potřebnost pro cílovou skupinu bude na zhodnocení externích hodnotitelů. 3. zadejte VZMR. Dále v projektu se u realizace VŘ budete řídit dle aktuálních pravidel v době vypsání výběrového řízení. 4. počet absolventů Vám mohl vyjít ve výši 120, záleží na projektovém záměru a kurzech, zde bohužel nemohu zhodnotit výši indikátoru bez znalosti projektu. Nastavení % míry by mělo být zvoleno s ohledem na předpokládanou úspěšnost účastníků školení. Tedy nastavení hodnoty naplnění indikátoru záleží opět na vašem projektovém záměru. Do popisu indikátoru uveďte, jak jste k dané hodnotě došli a jakou jste zvolili případně míru úspěšnosti. Uváděnou míru úspěšnosti až 20 % je možné v projektu nastavit, ale zhodnocení nastavení % míry úspěšnosti je na posouzení externích hodnotitelů. 5. ano, audit je povinný u projektů s maximální výší dotace rovnu nebo vyšší než 3 000 000 Kč. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, vámi uvedený výčet kurzů není v rozporu s omezenými činnostmi uvedenými v bodě 3.1.2 výzvy, je tedy možné je do projektu zařadit jako školení pro cílovou skupinu vrcholového managementu (zhodnocení probíhalo na základě názvu školní. Zhodnocení potřebnosti a náplně školení pro cílovou skupinu je poté v hodnocení externích hodnotitelů). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den,
prosím Vás tímto o informaci, zda je možné zařadit v rámci výzvy 94 (podnikové vzdělávání) do projektu jako klíčovou aktivitu školení „Manažer kvality“ (např. viz http://www.mbk.cz/skoleni-a-kurzy/iso-9001-a-souvisejici-skoleni/manazer-kvality-kurz-akreditovany-ministerstvem-skolstvi). Náplní kurzu je osvojení praktik v oblasti řízení a managementu (základy managementu, motivace, komunikace, vedení lidí, systém managementu kvality, interní audit apod).
Společnost, která chce školení realizovat, již má certifikát ISO zaveden. Ve firmě ale není žádná osoba, která by této problematice dostatečně rozuměla tak, aby v tomto mohla vést zbylé zaměstnance (resp. potřebuje rozšířit kvalifikaci). S implementací systému pomáhala poradenská agentura. Firma proto považuje za nezbytné vyškolit vlastního pracovníka, který bude mít ISO na starost, aby nadále nemusela platit externí poradce. Je možné z důvodu zaškolení zaměstnance v oblasti managementu kvality začlenit toto školení do projektu?
Děkuji za Vaši odpověď. Autor: MACHEK_ONDREJ
|
|