Dobrý den,
je tomu tak. Příručka D9 uvádí: "Postupuje-li zadavatel v souladu s principy transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace a současně respektuje ceny v místě a čase obvyklé, nemusí u zakázek, ve kterých předpokládaná hodnota plnění nepřesahuje částky 500 000 Kč bez DPH, provádět výběrové řízení."
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den, vř není nutné do hodnoty 500 tisíc Kč - je tomu tak prosím?
|
Dobrý den,
pokud není takovéto vybavení oddělenou součástí zakázky, která by mohla přesahovat 200 000 Kč, Váš názor potvrzuji.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
dobrý den, je možné zakoupit IT vybeavení v hodnotě 31 000 CZK (uvedeno v rozpoctu projektu) v obchode Alza.cz? (Výběrové řízení není do 200 000 CZK nutné). Domnívám se, že ano, ale je nutné na fakturu dolepit loga a větu o financování. Můžete mi můj názor prosím potvrdit či vyvrátit? děkuji
Lucka
|
Dobrý den, ráda bych vyhledala určité dotazy k výzvě č. 94 zde v "Diskuzi", abych se nemusela ptát na totéž a nemusela to procházet ručně. Je to vůbec možné? Obecný vyhledávač v horním levém rohu se mi nezdá moc pro takový dotaz použitelný. Děkuji.
|
Dobrý den,
prosím všechny přispěvatele, aby při pokládání dotazů využívali modul "Otázky", který je členěn dle jednotlivých témat a tím je přehlednější jak pro osoby, které dotazy pokládají, tak pro osoby, jež na dotazy odpovídají. Zároveň lze sledovat u každého dotazu, zda již byl zodpovězen.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den,
pokud byl Váš projekt bonifikován v rámci specifického kritéria za zapojení cílové skupiny 50+ a povinnost označovat související dokumenty byla uvedena v průvodním dopise ke schválení Vašeho projektu, je nutné materiály související s cílovou skupinou 50+ logem EY2012 označovat.
Formulace na webu není patrně zcela srozumitelná, protože platí pro všechny projekty napříč OP LZZ a ne všechny jsou stejně strukturovány. V Rozhodnutí jste se zavázali k práci s cílovou skupinou tím, že jste povinni vykonávat aktivity, které byly součástí schváleného projektu, do nichž je skupina 50+ zahrnuta. Seznam všech aktivit je právě přílohou Rozhodnutí.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý de,
v průvodním dopise o schválení Vaší projektové žádosti je uvedeno, že Zpráva o zahájení realizace projektu se ve výzvě č. 94 nepředkládá. 1. monitorovací zprávu tedy předložte za první tři měsíce realizace - nejpozději do 15 dnů od konce monitorovacíhio období. Půjde tedy o monitorovací zprávu se žáostí o platbu.
S pozdravem
Jiří Kabelka
ŘO OP LZZ
|
Dobrý den,
cituji z webu ESF:
Logo EY2012 musí na uvedených výstupech použít projekty, kteréjsou k tomu zavázány Rozhodnutím o poskytnutí dotace, nikoli všechny projekty zaměřené na cílovou skupinu 50+.
Dotaz:
Pokud v Rozhodnutí není o tomto ani slovo, ale je to uvedeno v průvodním dopise k Rozhodnutí, jak máme postupovat?
Děkuji
|
Dobrý den,
pokud je v Rozhodnutí, že máme odevzdat po 3 měsích 1. monitorovací zprávu do 15 dnů po uplynutí 3 měsíců. V příručce pro příjemce je zpráva o zahájení projektu po 2 měsích bez žádosti o platbu. Prosím o upřesnění, zda naše zpráva po 3 měsícch (dle rozhodnutí) je vlastně totéž jako zpráva o zahájení projektu (která je v příručce pro příjemce po 2 měsích)? Stejně tak nebudeme podávat po třech měsích žádost o platbu, ale až poodevzdání další průběžné zprávě po 6 měsích? Velice děkuji za upřesnění.
|
Dobrý den,
českou variantu loga používat nemusíte.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
Dobrý den,
pro tyto případy žádná doporučení nemáme. Naše případná doporučení by stejně nebyla nadřazená právním předpisům. Pravidla pro činnosti (rozsah a obsah), které lze provádět na DPP, respektive DPČ, uvádí zákoník práce musí se jimi řídit všichni zaměstnavetelé bez ohledu na to, zda jsou mzdy zaměstnanců hrazeny z dotace.
S pozdravem
Jiří Kabelka
|
Dobrý den,
máme poznatky, že příjemci dotací mají špatné zkušenosti s kontrolami ze správ sociálního zabezpečení, kde jim činnosti popsané pro realizační tým v náplních na DPP neuznávají. Jde jednoznačně o pravidelně se opakující činnosti a ne o jednoduše posaný a splnitelný úkol, který se dle jejich názoru musí uvádět jako DPČ.
Můžete se nám k tomu vyjádřit - např. v EDUCE je doporučení psát tyto činnosti na DPP...
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat,zda po zveřejnění vzorů musíme používat českou variantu loga. Vyšli jsme z původního logotypu a už jsme v dokumentech souvisejích s projektem začali používat anglickou verzi loga EY 2012. Děkuji za odpověď. Filipová Autor: FILIPOVA_L
|
Jedná se o jazykové kurzy pro THP pracovníky a odborné kurzy pro zaměstnance dělnických profesí i THP pracovníků. Autor: MORKUSOVA_D
|
Dobrý den, ano, váš výpočet je správný. Do pracovních výkazů uvádějte hodiny na 2 desetinná místa.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,na pracovní výkazy a rozpisy mzdových nákladů budete uvádět také přesčasy, proplaceno vám bude maximum dle rozpočtu projektu.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, max. 144,30 Kč/h platí i pro zkrácený pracovní fond.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,pro posouzení vašeho dotazu prosím o upřesnění o jaké kurzy se jedná.Štěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den,smlouvy můžete uzavřít kdykoliv, ale osobní náklady za tyto pozice budou způsobilé až po uzavření těchto smluv.S pozdravem Štěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den - potvrzující dotaz k refundací, takto bylo sděleno v rámci výzvy č. 35 a dalších: firma má zkrácený pracovní fond (tj. nemá 8,5 h denně, ale například 7,5) může přesto nárokovat max. 144,30 Kč/h, tato částka se nekrátí Je tomu tak - v D5 se píše něco jiného, ale jak píši výše, v předchozích výzvách platil nárok 144,30 Kč Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ve schváleném projektu máme v kapitole 04 (nákup služeb) částku 1423000 Náklady na kurzy. Můžeme rozdělit předmět zakázky (na školení, která spolu věcně nesouvisí - odborná a jazyková) nebo je tímto dáno, že musíme postupovat podle zákona o veřejných zakázkách? Prosím všechny, kdo už s tímto problémem máte nějaké zkušenosti, ozvěte se na morkusova@vyvoj.cz Děkuji Morkusová Autor: MORKUSOVA_D
|
Včera jsme měli s manažerem projektu schůzku k zahájení projektu výzva 94. Dostali jsme se k uzavření DPČ a DPP, konkrétně k datu, od kterého dohody uzavřít. Datum zahájení projektu je 1.5. 2013, Rozhodnutí je podepsáno 24.5. a bylo nám doručeno v pátek 31.5.2013 a podepsané jsme poslali řídícímu orgánu 4.6.2013 s datem podpisu 4.6.2013.V harmonogramu je již v květnu zahájení KA 01 tj. Řízení projektu, administrace....Můžeme DPČ a DPP vytvořit s datem až od 3.6.2013. Bude to v pořádku, nevadí, že realizační tým začne pracovat tj. PV budou až od června? V Rozpočtu jsou hodiny na projekt, ne úvazek, konkrétně u finačního manažera 590 hodin. Děkuji za odpověď. Autor: MUSILTOM
|
Děkuji, to je dobře zpracováno a vyjasněno. Děkujeme Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, ŘO umístil vzory zde: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-evropskeho-roku-aktivniho-starnuti-ey2012.S pozdravemŠtěpánka HovorkováEA pro oblast 1.1 Autor: HOVORKOVA_S
|
Dobrý den, vzhledem k častným dotazům na téma publicita spojená s Evropským rokem aktivního stárnutí (EY2012) jsme uveřejnili základní šablony a vzory na www.esfcr.cz. Podrobnosti naleznete pod následujícím odkazem http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-evropskeho-roku-aktivniho-starnuti-ey2012 S pozdravem Jiří KabelkaŘO OP LZZ Autor: KABELKA_J
|
Dobrý den, rád bych se zeptal na to, jak se řeší vykazování mezd v případě, že má zaměstnanec společnosti odpracované přesčasy (např. fond pracovní doby je 184 hod. vč. 2 svátků, zaměstnanec má v reálu odpracováno 204 hod.). Přesčasy jsou ve společnosti běžné. Budou mzdy realizačního týmu v tomto případě kráceny? Díky za odpověď Autor: BARTON_TOMAS
|
Dobrý den, Vypracováváme první výkaz práce za měsíc květen a potřebovali bychom poradit. V naší společnosti mám fond pracovní doby denně 7,5 hodin, což je za květen 172,5 hodin celkově. Úvazek vedoucího projektu je 0,3. V květnu byly dva svátky a vedoucí čerpal jeden den dovolené. Znamená to, že poměrná část nároku za svátky a dovolené se vypočte 0,3 ( úvazek z projektu) * 7,5 (náš časový fond) = 2,25 hodin. Mohu tuto časovou dotaci na dvě desetin. čísla zapsat do výkazu projektu? U jiného člena realizačního týmu máme zase jiný úvazek a vychází nám nárok na svátek 1,3 hodiny na den. Prosím o Vaši odpověď. Autor: NAVAKO_E
|
Dobrý den, měl jsem na mysli vytvořit vzorovou šablonu s oběmi logy a umístit to třeba na tento link: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/publicita-op-lzz Autor: MUSILTOM
|
|