Dobrý den,
obracím se na vás s otázkami k výzvě 33...
1) mohu do vzdělávání jako cílovou skupinu zapojit i radní a zastupitele?
2) pokud na soft skills nemůže být samostatné školení, v SC 4.1.2 je ale uvedeno, že komunikace s veřejností je podrorovaná aktivita, ale zde se také jedná o soft skills?
mohu tedy zaměstnance vzdělávat např. v oblastech, které se komunikace týkají, i když je to spíše soft skills?
obtížné komunikační situace
vyjednávání a argumentace
komunikace v obtížných situacích
konfliktní situace a jejich řešení
prezentační dovednosti – rétorika a komunikace
syndrom vyhoření a možnosti jeho zvládání
Stres – jeho odstraňování a prevence
3) mohu udělat i vícedenní školení s ubytováním, stravou a cestovným cílové skupiny - úředníků? např. tato školení?
time management – řízení času
úspěšný vedoucí
týmová spolupráce
4) mohu v rámci Odborných dovedností mít vzdělávání
Zákon o ochraně osobních údajů
Pracovně-právní vztahy v úřadech obcí
Evidence obyvatel v praxi
Vedení matrik – zákon o matrikách
Správní řád – praktické otázky z praxe – správní území
Odpovědné zadávání veřejných zakázek a proces vedení zadávacího řízení
Územní plánování
5) v rámci Rozvoje moderních metod řízení lidských zdrojů - je možné udělat i vícedenní teambuing pro cílovou skupinu? co přesně znamená teambuildingové prvky?
6) co znamená pojem motivační parametry?
7) pokud vychází z dokumentů, že je třeba supervize odboru sociálních věcí - je možné toto z projektu podpořit? přímá podpora?
8) pokud vychází z dokumentů, u nového zaměstnance by vznikla pozice mentora (průvodce po dobu jeho zkušební doby) - je možné toto z projektu podpořit? přímá podpora?
9) pokud vychází z dokumentů, je možné v rámci projektu zřídit nové trendy řízení - leadership, koučování, delegování apod.?
děkuji
L.Beranová
Komentáře k otázce