Zpět

Doplňující vzdělávací služby pro LB Cemix, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10161

Název zakázky: Doplňující vzdělávací služby pro LB Cemix, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: LB Cemix, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Borovany, Tovární ulice č.p. 36, PSČ 373 12

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Vašíček tel.: +420 387 925 247 e-mail: David.Vasicek@cemix.cz.

IČ zadavatele: 27994961

DIČ zadavatele: CZ27994961

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Aleš Voráček
  • Telefon: +420 378 021 280
  • E-mail: ales.voracek@cz.lasselsberger.com

Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2014 08:00

Místo pro podání nabídek:
LB Cemix, s.r.o., pracoviště Adelova 2549/1 (recepce), Plzeň – Jižní Předměstí, PSČ 301 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb pro zaměstnance společnosti LB Cemix, s.r.o. v následujícím rozsahu:

 

I. Oblast: odborné obchodní dovednosti

·         Kurz „Procesní pohled na interní komunikaci a princip interního zákazníka“

Rozsah: 1 den, 2 skupiny

Kurzu se zúčastní 20 osob/2 skupiny z řad top a středního managementu a další osoby, které se podílejí na spolupráci mezi obchodem a výrobou.

Cíle a zaměření kurzu: zlepšení interní komunikace a souvisejících interních postupů, kurz bude zaměřen na kooperaci týmů výroby a obchodu společnosti LB Cemix a využití komunikační a procesní mapy a stromu a také důležitost a vliv jednotné firemní identity ve vztahu ke klientům.

 

·         Kurz „Trénink interní spolupráce a komunikace mezi výrobou a prodejem“

Rozsah: 2 dny, 2 skupiny

Kurzu se zúčastní 20 osob/2 skupiny z řad top a středního managementu a další osoby, které se podílejí na spolupráci mezi obchodem a výrobou.

Cíle a zaměření kurzu: výuka má volně navazovat na předchozí kurz s důrazem na aplikační část, praktický trénink a řešení modelových situací a využití znalostí v praxi při řešení konkrétních situací.

 

II. Oblast: odborné manažerské dovednosti

·         Kurz „Systémy motivace zaměstnanců pro management obchodu“

Rozsah: 1 den, 1 skupina

Kurzu se zúčastní 10-12 osob/1 skupina z řad managementu obchodu.

Cíle a zaměření kurzu: získání znalostí o využívaných systémech motivace i způsobech jejich aplikace, podpora vyhovující atmosféry a spolupráce ve firmě na jednotlivých pracovištích a sjednocení systémů motivace.

 

·         Kurz „Hodnotící systémy pro management obchodu“

Rozsah: 1 den, 1 skupina

Kurzu se zúčastní 10-12 osob/1 skupina z řad managementu obchodu.

Cíle a zaměření kurzu: získání znalostí o využívaných systémech hodnocení i způsobech jejich aplikace, podpora zajištění vyhovující atmosféry a spolupráce ve firmě na jednotlivých pracovištích.

 

III. Oblast: Zvyšování kompetencí v oblasti práva

·         Kurz „Sjednávání obchodních smluv a účinného zajištění závazků pro fakturantky“

Rozsah: 2 dny/1 skupina

Kurzu se zúčastní 20 osob/1 skupina z řad fakturantek.

Cíle a zaměření kurzu: terminologie a principy nového Občanského zákoníku a Zákona o obchodních korporacích.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 184000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení školení zaměstnanců předpokládáme od listopadu 2014 až do května 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Všechny kurzy, které tvoří předmět plnění veřejné zakázky, se uskuteční ve školicích prostorách zadavatele, příp. v jiných prostorách, které pro ten účel zadavatel zajistí, v následujících krajích: Kód NUTS 3: CZ020 – Středočeský kraj Kód NUTS 3: CZ031 – Jihočeský kraj Kód NUTS 3: CZ063 – Vysočina Kód NUTS 3: CZ064 – Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnocení nabídek bude provedeno hodnotící komisí podle kritéria ekonomické výhodnosti nabídky, tj. podle následujících dílčích hodnotících kritérií při zohlednění jejich vah: 1) Nabídková cena (bez DPH) - váha 40 %, 2) Vhodnost obsahové náplně kurzů pro danou cílovou skupinu - váha 40 %, 3) Metody výuky, kvalita učebních materiálů, vyhodnocení přínosu školení, včetně zpětné vazby - váha 20 %. Při hodnocení dílčího kritéria nabídky bude použita bodovací stupnice v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude z hlediska splnění dílčího kritéria přidělena bodová hodnota odpovídající její úspěšnosti s tím, že nejvhodnější nabídka z pohledu dílčího kritéria obdrží 100 bodů. Celkový počet získaných bodů za hodnocení dílčího kritéria bude určen jako násobek přidělené bodové hodnoty a váhy hodnoceného kritéria. Konečné pořadí úspěšnosti nabídek bude stanoveno podle součtu celkového počtu získaných bodů za hodnocení dílčích kritérií u jednotlivých nabídek s tím, že jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším počtem dosažených bodů. Nabídková cena: Jako nejvhodnější nabídka bude v tomto kritériu hodnocena nabídka s nejnižší cenou a bude jí přiděleno 100 bodů. Ostatní hodnocené nabídky získají bodovou hodnotu, která se určí jako násobek 100 a hodnoty podílu celkové nabídkové ceny nejvýhodnější nabídky a celkové nabídkové ceny hodnocené nabídky. Celkový počet získaných bodů na základě výše uvedeného postupu se pro účely hodnocení nabídek vynásobí váhou hodnoceného dílčího kritéria. Vhodnost obsahové náplně kurzů pro danou cílovou skupinu: Předmětem hodnocení v rámci tohoto dílčího kritéria budou jednotlivé nabídky s ohledem na obsahovou náplň jednotlivých kurzů, přičemž vhodnou nabídkou bude taková nabídka, která bude popisovat obsah každého uvedeného kurzu v rozsahu alespoň 150 slov. Uchazeč popíše a zdůvodní obsah každého kurzu s přihlédnutím ke složení cílové skupiny každého kurzu a rovněž k předmětu podnikání zadavatele, kterým je zejm. výroba a prodej stavebních hmot. Jako výhodnější bude hodnocena ta nabídka, která lépe popíše a zdůvodní obsahovou náplň kurzů vzhledem k zadání. Hodnotící komise sestaví pro dílčí kritérium pořadí nabídek tak, že na prvním místě bude nabídka, která je v rámci hodnoceného kritéria nejvhodnější, a na dalších místech budou nabídky seřazené postupně podle jejich klesající vhodnosti. Nabídce na prvém místě bude přiřazena hodnota 100 bodů a nabídky na dalších místech budou hodnoceny přiřazením takového nižšího počtu bodů, který odpovídá míře naplnění požadavků tohoto kritéria hodnocené nabídky k nabídce na prvním místě v pořadí. Celkový počet získaných bodů na základě výše uvedeného postupu se pro účely hodnocení nabídek vynásobí váhou hodnoceného dílčího kritéria. Metody výuky, kvalita učebních materiálů, vyhodnocení přínosu školení, včetně zpětné vazby: Předmětem hodnocení v rámci tohoto dílčího kritéria budou jednotlivé nabídky s ohledem na i) používané metody výuky, ii) kvalitu učebních materiálů a iii) způsob vyhodnocení přínosu školení, včetně zpětné vazby. Ad i) Vhodná nabídka bude obsahovat popis metod výuky v jednotlivých kurzech, které jsou předmětem veřejné zakázky; uchazeč zdůvodní výběr těchto metod s přihlédnutím k cílům a zaměření kurzů, předmětu podnikání zadavatele, kterým je zejm. výroba a prodej stavebních hmot a s přihlédnutím ke složení cílových skupin. Jako výhodnější bude hodnocena ta nabídka, která lépe zdůvodní výběr konkrétních metod výuky vzhledem k zadání. Ad ii) Vhodná nabídka bude obsahovat popis a alespoň 2 ukázky učebních materiálů vztahujících se k předmětu veřejné zakázky, přičemž učební materiály musí obsahovat minimálně teoretickou a praktickou část a prostor pro poznámky účastníka. Jako výhodnější bude hodnocena ta nabídka, jejíž učební materiály budou splňovat minimální požadavky a navíc budou zpracovány přehledně, srozumitelně a bez chyb. Ad iii) Vhodná nabídka bude obsahovat konkrétní návrh vyhodnocení přínosu školení a alespoň 2 různé způsoby získávání zpětné vazby od účastníků školení. Jako výhodnější bude hodnocena ta nabídka, která bude obsahovat jednodušší, rychlejší a průkaznější způsob hodnocení přínosu školení a získávání zpětné vazby. Hodnotící komise sestaví pro dílčí kritérium pořadí nabídek tak, že na prvním místě bude nabídka, která je v rámci hodnoceného kritéria nejvhodnější, a na dalších místech budou nabídky seřazené postupně podle jejich klesající vhodnosti. Nabídce na prvém místě bude přiřazena hodnota 100 bodů a nabídky na dalších místech budou hodnoceny přiřazením takového nižšího počtu bodů, který odpovídá míře naplnění požadavků tohoto kritéria hodnocené nabídky k nabídce na prvním místě v pořadí. Celkový počet získaných bodů na základě výše uvedeného postupu se pro účely hodnocení nabídek vynásobí váhou hodnoceného dílčího kritéria.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku), • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále za veřejné zdravotní pojištění nebo na sociálním zabezpečení nebo na příspěvku na stání politiku zaměstnanosti, • seznam obdobných služeb poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu, doby poskytnutí a s označením fyzické osoby (vč. telefonního kontaktu), která jménem osoby, jíž byly služby poskytnuty, potvrdí „referenci“. Kvalifikační předpoklad dle tohoto bodu splňuje uchazeč, který v posledních 3 letech poskytl alespoň 3 služby v oblasti vzdělávání s předmětem plnění obdobným předmětu plnění této veřejné zakázky v rozsahu nejméně 150.000,- Kč v případě každé z nich, přičemž rozsahem služby se rozumí úplata v částce bez DPH zaplacená uchazeči za poskytnutí služby příjemcem této služby, a to ve formě originálu nebo úředně ověřené kopie. Případní subdodavatelé musí prokázat svoji kvalifikaci ve shodném rozsahu jako uchazeč.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné formě a zároveň v datové podobě na datovém nosiči (např. CD, DVD apod.), a to v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, číslem projektu a nápisem „NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“, na níž bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o DPH).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Není přípustné podat nabídku ve variantách. Zadavatel požaduje, aby uchazeč ve své nabídce specifikoval části veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více subdodavatelům, a aby uvedl identifikační údaje každého subdodavatele. Obchodní a platební podmínky: Zadavatelem stanovené obchodní a platební podmínky jsou obsaženy ve vzorovém textu smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky v Příloze č. 1 této výzvy (Smlouva o poskytnutí služeb). Vzorový text smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky se po nezbytném doplnění a podpisu ze strany uchazeče a zahrnutí do nabídky stává návrhem smlouvy. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče, a to v originálním vyhotovení. Oprávnění osoby jednat za uchazeče musí být uchazečem v nabídce prokázáno. Součástí nabídky jsou též další dokumenty požadované zadavatelem, včetně dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Uchazeč není oprávněn odchýlit se ve své nabídce, resp. v návrhu smlouvy na plnění předmětu veřejné zakázky, který v nabídce předloží, od obchodních podmínek stanovených zadavatelem, včetně platebních podmínek, v neprospěch zadavatele. Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu jako cenu pevnou a uvede ji ve výši bez DPH a rovněž ve výši vč. DPH. Vedle toho bude uvedena daň výší i sazbou. Cenová nabídka bude zpracována v měně České republiky. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele spojené s poskytnutím služby. V dílčí kalkulaci pak uchazeč celkovou nabídkovou cenu rozdělí do cen za jednotlivé kurzy (tj. 5 kurzů), které budou pořádány v rámci plnění této veřejné zakázky, a dále uvede kalkulaci ceny každého jednotlivého kurzu na základě ceny jednoho uspořádaného dne kurzu pro 1 skupinu posluchačů. Vázanost uchazečů nabídkami (zadávací lhůta): Zadávací lhůta činí dva měsíce a počíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Informační povinnost: Zadavatel požaduje po vybraném dodavateli, aby dodržoval pravidla pro publicitu dle Manuálu pro publicitu Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost 2007 – 2013, a aby označoval veškeré materiály související s poskytováním služeb, školicí místnosti a vybavení patřičnými logy a slovními popisy dle zmíněného Manuálu pro publicitu OP LZZ a Příručky pro příjemce OP LZZ (viz www.esfcr.cz). Podmínky také viz přiložená výzva k podání nabídek a Smlouva o poskytnutí služeb.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ladislav Buček, Pavlína Šlajsová (každý samostatně)
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Ing. Vladimír Mareček (VM MARKETING)
    IČ: 14902311
    DIČ: CZ5404101736
    Sídlo: Nuselská 497/67, 140 00 Praha - Michle

  • 3. uchazeč
    Název: V - Studio, s.r.o.
    IČ: 25187856 
    DIČ: CZ25187856
    Sídlo: Žižkova 1321/1, 370 01 České Budějovice

  • 4. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
    IČ: 27489698 
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové
  • 5. uchazeč
    Název: AG Synerko, s.r.o.
    IČ: 26825716
    DIČ: CZ26825716
    Sídlo: Daliborova 862,26, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
  • 6. uchazeč
    Název: Qeduca Slovakia, a.s.
    IČ: 43849865
    DIČ: SK2022494903
    Sídlo: V. Spanyola 1726/13, 010 01 Žilina

Datum ukončení: 11. 12. 2014


 
Uveřejněno: 17. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016