Zpět

Odborná školení pracovníků údržby a engineeringu VIZA AUTO CZ, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10077

Název zakázky: Odborná školení pracovníků údržby a engineeringu VIZA AUTO CZ, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: VIZA AUTO CZ, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 10, Plzeň

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jana Zatloukalová, 378319129, jzatloukalova@vizaauto.cz Ing. Pavlína Bezoušková, 378319123, pbezouskova@vizaauto.cz

IČ zadavatele: 26354063

DIČ zadavatele: CZ26354063

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Zatloukalová
  • Telefon: 378319129
  • E-mail: jzatloukalova@vizaauto.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
VIZA AUTO CZ, s.r.o. Podnikatelská 10 301 00, Plzeň

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky bude realizace níže uvedených odborných školení pracovníků údržby a engineeringu VIZA AUTO CZ, s.r.o.

 

Zakázka je rozdělena na  7 dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či více dílčích částí zakázky. Pokud uchazeč podá nabídku na více částí, musí pro každou dílčí část předložit samostatnou nabídku.

 

 

 

Tyto části nelze dále dělit na další dílčí plnění.

 

 

 

Zadavatel nepřipouští variantní řešení.

 

Více v Zadávací dokumentaci

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 196194,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
31.5.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
prostory zadavatele nebo prostory dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
A) Cena v Kč bez DPH……………………………………...50% B) Kvalita obsahové náplně ……………………………..…15% C) Kvalita metodiky školení .………………………………..15% D) Kvalita pomůcek využívaných ve výuce ……………….15% E) Metody ověřování a vyhodnocování výsledků účastníků a způsob poskytování zpětné vazby………………………………………………………..5%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.


 
Uveřejněno: 10. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016