Zpět

Odborné vzdělávání v rámci POVEZ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10491

Název zakázky: Odborné vzdělávání v rámci POVEZ

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: STEBAL Spedition, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Chuderov, Chuderov 1, PSČ 40011

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Stejskal, jednatel tel.: 417 577 777 e-mail: stebalspedition@stebal.cz

IČ zadavatele: 25036114

DIČ zadavatele: CZ25036114

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Šárka Růžičková
  • Telefon: 725 864 920
  • E-mail: ruzickova@stebal.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místem pro osobní i korespondenční příjem nabídek je prostor zadavatele na adrese: Stebal, Horská 302, 417 02 Dubí Veřejné otevírání obálek proběhne v místě určeném pro příjem nabídek bezprostředně po uplynutí stanovené lhůty pro podávání nabídek.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace dvou vzdělávacích kurzů:

- Školení řidičů velkoobjemových souprav – bezpečné ovládání, bezpečná manipulace s nákladem.

Operátor skladu.

Více viz přiložené zadávací podmínky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 666016,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace zakázky (školení) bude zahájena bezprostředně po podpisu smlouvy a kompletně ukončena nejpozději do 30. září 2015. Termíny jednotlivých školení budou koordinovány operativně dle aktuálních možností zadavatele a školených osob.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění (konání vzdělávacích kurzů) jsou prostory zadavatele. Zadavatel zajistí veškeré nezbytné zázemí pro konání předmětných vzdělávacích akcí i přítomnost účastníků vzdělávání. Zadavatel si vyhrazuje právo operativně změnit místo konání vzdělávání. Místo školení pro jednotlivé kurzy: Horská 302, 417 02 Dubí Příprava vzdělávání může probíhat v prostorách vybraného dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny na základě hodnotícího kritéria „Ekonomická výhodnost nabídky“. Metodika hodnocení nabídek spočívá v následujících dílčích hodnotících kritériích: A Celková nabídková cena vč. DPH za součet položek 1 a 2 (váha 65 %). B Kvalita návrhu konceptu vzdělávacího kurzu (váha 35 %). Způsob určení bodového zisku pro jednotlivé nabídky dle hodnotícího kritéria A Celková nabídková cena vč. DPH za součet položek 1 a 2 (váha 65 %) Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou vč. DPH. Bodový zisk pro každou nabídku bude odvozen z následujícího vzorce: (Nabídková cena nejvýhodnější nabídky / Nabídková cena hodnocené nabídky) * 65 = bodový zisk pro dané dílčí hodnotící kritérium. Upozornění: Celková nabídková cena pro potřeby hodnocení je stanovena součtem celkových nabídkových cen za položky 1. Školení řidičů velkoobjemových souprav – bezpečné ovládání, bezpečná manipulace s nákladem a 2. Operátor skladu. Způsob určení bodového zisku pro jednotlivé nabídky dle hodnotícího kritéria B. Kvalita návrhu konceptu vzdělávacího kurzu (váha 35 %) Za nejvýhodnější bude považována nabídka s nejvyšší kvalitou předloženého konceptu vzdělávacího kurzu – vzorových osnov pro jednotlivá školení. Uchazeč ve své věcné nabídce představí v textové podobně (doporučujeme dodržet rozsah max. 3 stran A4 pro každý kurz – celkem tedy max. 6 stran A4) základní rozpracování požadovaného vzdělávacího kurzu (viz příloha „Návrh smlouvy - Závazná specifikace minimálního kvalitativního standardu předmětu smlouvy“) ve formě osnov školení. V těchto osnovách uvede uchazeč u každého jednotlivého tématu každého školení obsahovou náplň školení, navrhované metody výuky, využívané vzdělávací materiály a pomůcky. Hodnotící komise provede komplexní hodnocení tohoto hodnotícího kritéria na základě následující metodiky: Pozitivně bude hodnoceno takové řešení, které nabídne návrh maximálně komplexního, funkčního a vlastnostem a velikosti cílové skupiny přizpůsobeného kurzu. Kladně přitom bude dále posouzena vzájemná provázanost jednotlivých tematických okruhů vzdělávání, míra relevance ve vztahu k základnímu stanovenému předmětu plnění – rozpracování zadavatelem stanoveného základního tématu vzdělávání do dílčích konkrétních vyučovaných témat. Uvedené aspekty budou hodnoceny komplexně a každé nabídce bude přiděleno 0 – 35 bodů, přičemž maximální bodové hodnocení bude přiděleno nabídce v tomto dílčím hodnotícím kritériu nejlepší (zajištění nejvyššího kvalitativního standardu). Bodová hodnocení ostatních nabídek budou odvozena od nabídky nejvýhodnější, a to včetně odůvodnění konkrétního bodového zisku. Hodnocení bude provedeno dle stanovené metodiky odděleně u každé z uvedených položek (kurzu) zakázky, přičemž pro každý kurz je přiděleno následující limitní bodové ohodnocení (v součtu možný celkový zisk 0-35 bodů): • Školení řidičů velkoobjemových souprav – bezpečné ovládání, bezpečná manipulace s nákladem: 0-25 bodů. • Operátor skladu: 0-10 bodů. Obecně: Veškerá bodová ohodnocení budou zaokrouhlena na dvě desetinná místa. V závěru hodnotícího procesu budou bodové zisky za jednotlivá hodnotící kritéria sečtena. Součtem bude určen bodový zisk každé nabídky. Dle této hodnoty bude sestaveno pořadí nabídek, kde na prvním místě bude nabídka s nejvyšším bodovým ziskem, tedy nabídka nejvhodnější. Komise v zápise o hodnocení nabídek detailně specifikuje a odůvodní bodové hodnocení pro jednotlivé nabídky. Pro případ shodného bodového zisku dvou a více nabídek, bude rozhodujícím dodatečným kritériem výše nabídkové ceny, přičemž jako lépe hodnocená bude nabídka s nižší celkovou nabídkovou cenou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele. Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který splňuje předpoklady uvedené v § 53 odst. 1 písm. a) až k) zák. č. 137/2006 Sb. Uchazeč doloží splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení. Zadavatel doporučuje, aby uchazeč využil vzor čestného prohlášení z přílohy Výzvy. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. b) Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Technické kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží: a) Seznam významných zakázek (ve formě čestného prohlášení), s obdobným plněním jako v této předmětné zakázce, úspěšně realizovaných v posledních 3 letech, ve kterém bude uveden název služby, její stručný popis, ze kterého musí být patrné, že se jedná o službu s obdobným plněním jako v této předmětné zakázce, termín plnění, název zadavatele, hodnota zakázky bez DPH, kontakt na zástupce zadavatele pro možné ověření této reference. Pro zpracování Seznamu doporučujeme využít příslušnou přílohu této výzvy. Za službu s obdobným charakterem je považováno: • Lektorské zajištění vzdělávacích kurzů se zaměřením na školení řidičů velkoobjemových souprav a dalších obdobných vozidel. Minimální hodnota každé takové zakázky musí činit alespoň 250 tisíc Kč bez DPH. Zadavatel požaduje doložení alespoň 2 takových služeb. • Lektorské zajištění vzdělávacích kurzů se zaměřením na skladové hospodářství, logistiku či obdobnou související problematiku. Minimální hodnota každé takové zakázky musí činit alespoň 30 tisíc Kč bez DPH. Zadavatel požaduje doložení alespoň 1 takové služby. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení vystavené objednatelem příslušné služby, případně jiné relevantní doklady, osvědčující řádné splnění významné služby. Prokázání realizace významné služby bude prokázáno obdobným způsobem dle § 56 odst. 2 písm. a) zákona. b) Seznam odborných členů realizačního týmu ve formě čestného prohlášení, který představí členy realizačního týmu, kteří se budou osobně podílet na plnění veřejné zakázky po celou dobu její realizace (budou garantovat kvalitu výstupů a osobně se podílet na lektorské činnosti), a to bez ohledu na to, zda se jedná o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Přílohou tohoto seznamu budou doklady o dosaženém vzdělání a strukturované životopisy těchto odborných členů realizačního týmu. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že realizační tým splňuje následující požadavky: • Lektor - garant 1 (Řidiči) bude disponovat úspěšně ukončeným vzděláním minimálně na úrovni úspěšně ukončeného středního vzdělání s výučním listem a zároveň bude disponovat minimálně 3letou praxí v oblasti lektorované problematiky - školení řidičů velkoobjemových souprav a dalších obdobných vozidel (akceptována bude přímá pracovní praxe i praxe lektora v dané problematice). V přiloženém životopisu budou definovány zakázky, práce či vzdělávací kurzy, na kterých se tento člen realizačního týmu minimálně v uvedeném období osobně podílel. • Lektor – garant 2 (Logistika) bude disponovat úspěšně ukončeným vzděláním minimálně na úrovni středoškolského vzdělání (úspěšně složená maturitní zkouška) a zároveň bude disponovat minimálně 3letou praxí v oblasti lektorované problematiky - skladové hospodářství, logistiku či obdobnou související problematiku (akceptována bude přímá pracovní praxe i praxe lektora dané v dané problematice). V přiloženém životopisu budou definovány zakázky, práce či vzdělávací kurzy, na kterých se tento člen realizačního týmu minimálně v uvedeném období osobně podílel. Uvedené kvalifikační předpoklady je možné doložit s ohledem na předpokládaný rozsah prací kumulativně. Seznam odborných členů realizačního týmu bude obsahovat následující údaje: • Jméno a příjmení člena realizačního týmu • Funkce při plnění veřejné zakázky Formulář seznamu, vč. textu požadovaného souvisejícího čestného prohlášení je k dispozici v přílohách výzvy. Přílohou tohoto seznamu bude: Doklad o dosaženém vzdělání, který prokazuje splnění výše uvedených technických kvalifikačních předpokladů a strukturovaný profesní životopis s akcentem na prokázání požadované kvalifikace (pracovních zkušeností). V případě, že v období od podání nabídky dojde k personálním změnám na úrovni vybraného dodavatele, a to na pozicích, kde zadavatel vyžaduje zapojení konkrétního kvalifikovaného odborníka, informuje dodavatel zadavatele o této skutečnosti do 14 dní od nastání této skutečnosti. Zároveň dodavatel doloží analogicky požadované doklady o prokázání kvalifikace odborníka, který na danou pozici nově nastoupí. Veškeré doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů může uchazeč předložit v prosté kopii. Originály či ověřené kopie pak přeloží pouze vybraný dodavatel při podpisu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Doporučujeme využít k těmto účelům přiložený vzor Krycího listu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce (jazyk originálu dokumentu).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Zakázka malého rozsahu.

Další podmínky:
Veškeré zadávací podklady jsou tvořeny touto výzvou a jejími přílohami. Žádosti o dodatečné informace a žádosti o poskytnutí zadávacích podkladů směřujte výhradně na uvedenou kontaktní osobu, a to v písemné formě. Tato Výzva i veškeré její přílohy jsou volně dostupné ke stažení na webu poskytovatele dotace www.esfcr.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel rozhoduje o zrušení výběrového řízení z důvodu zjištěné chyby v nastavení hodnotícího kritéria a dalších dílčích nesrovnalostí v zadávacích podmínkách. Z důvodu hodných zvláštního zřetele proto zadavatel výběrové řízení ruší.

Datum ukončení: 31. 3. 2015


 
Uveřejněno: 31. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016