Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - Opakované řízení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10245

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - Opakované řízení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Master Truck s.r.o.

Sídlo zadavatele: Liberec – Liberec XXIII-Doubí, Doubská 573, PSČ 463 12

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Michal Škrob, jednatel Master Truck s.r.o. email: M.Skrob@mastertruck.cz mob. 724 111 122

IČ zadavatele: 286 88 961

DIČ zadavatele: CZ28688961

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Petra Kašpárková - Erste Grantika Advisory, a.s.
  • Telefon: 731 193 869
  • E-mail: kasparkovap@grantika.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 12. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Erste Grantika Advisory, a.s., Jánská 448/10, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v realizaci odborných školení zaměstnanců zadavatele. Odborná školení budou zaměřena na oblast specializace zadavatele, tj. školení v oblasti servisu nákladních vozidel a jejich komponent a navazujících procesů, tj. školení v oblasti řízení obchodních případů pro servisní zakázky.
V souladu s ust. § § 13 odst. 3 a 4 ZVZ ve spojení s ust. § 98 ZVZ je veřejná zakázka rozdělena na 6 částí, a to následujícím způsobem:
Část 1 - Školení Mercedes 
Část 2 – Školení Volvo 
Část 3 – Školení na nápravy BPW
Část 4 – Školení WABCO
Část 5 – Školení diagnostika JALTEST
Část 6 – Obchodní případy v oblasti servisních zakázek.

Předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v zadávací dokumentaci, zejména v jejích přílohách č. 2 - 7 - specifikacích jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky, a v přílohách č. 8 - 13 - závazných textech smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky pro každou z částí veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2745000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1/2015 -5/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky je shodně pro všechny části veřejné zakázky sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným uchazečem.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání splnění kvalifikace jsou stanoveny zadavatelem v zadávací dokumentaci na základě zákona o veřejných zakázkách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Jednacím jazykem zadávacího řízení je český jazyk, nabídky mohou být předkládány pouze v českém jazyce. Zadavatel nebude zajišťovat ve prospěch uchazečů žádné překladatelské služby.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel dne 17. 11. 2014 odesláním Oznámení o zakázce zahájil ve smyslu ust. § 26 odst. 2 písm. a) ZVZ otevřené řízení k podlimitní veřejné zakázce na služby s názvem "Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - Opakované řízení". Dle čl. X. odst. 5 zadávací dokumentace měly být nabídky do předmětného zadávacího řízení doručeny na adresu sídla osoby zastupující zadavatele, tj. na adresu Erste Grantika Advisory, a.s., sídlem Jánská 448/10, 602 00 Brno, nejpozději 5. 12. 2014 do 10:00 hodin. Dle § 84 odst. 1 písm. a) ZVZ zadavatel zruší bez zbytečného odkladu zadávací řízení, pokud nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky, žádosti o účast či potvrzení zájmu o účast. Zadavateli nebyla ve lhůtě pro podání nabídek doručena k části 1 a 6 veřejné zakázky žádná nabídka. Dle § 84 odst. 1 písm. e) ZVZ zadavatel zruší bez zbytečného odkladu zadávací řízení, pokud obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka. Zadavatel v rámci lhůty pro podání nabídek obdržel k částem 2, 3, 4 a 5 vždy pouze po 1 nabídce. V souladu s výše uvedeným proto zadavatel rozhodl o zrušení zadávacího řízení ve vztahu ke všem částem veřejné zakázky na služby s názvem"Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Master Truck s.r.o. - Opakované řízení".

Datum ukončení: 5. 1. 2015


 
Uveřejněno: 17. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016