Zpět

Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Moravskoslezský kraj - rámcová smlouva ll.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10191

Název zakázky: Pilotní ověřování služeb pro pěstounskou péči Moravskoslezský kraj - rámcová smlouva ll.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, tel. +420 950 192 400, e-mail: petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Beránek
  • Telefon: +420 950 194 085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (podatelna), Na Poříčním právu 1/376, 128 00 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je pilotní ověřování sítě služeb na podporu náhradní rodinné péče v Moravskoslezském kraji včetně vzniku a rozvoje nových služeb na podporu pěstounů při výkonu pěstounské péče. Výstupem veřejné zakázky bude v praxi ověřený nově vzniklý systém fungovánísítě služeb na podporu náhradní rodinné péče.

Pilotní ověřování proběhne v návaznosti na předchozí aktivity v rámci individuálního projektu MPSV Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny, konkrétně na překlad materiálů PRlDE a jejich adaptaci na národní podmínky, vytvoření jednotného systému výkonu pěstounské péče a odborné přípravy náhradních rodičů.

Předmětem tohoto zadávacího řízení je tedy výběr poskytovatelů dále specifikovaných služeb v rámci Moravskoslezského kraje. S ohledem na charakter a zaměření služeb se zadavatel rozhodl rozdělĺt veřejnou zakázku na části (blíže bod 3. Zadávací dokumentace).

V každé části veřejné zakázky bude uzavřena jedna rámcová smlouva ve smyslu ust. § 11 a § 89 zákona, a to na dobu určitou, do 31.10. 2015, mezi zadavatelem a 5 uchazeči, kteří podají nabídku na danou část veřejnézakázky a kteří se na základě provedeného hodnocení nabídek umístína 1.-5. místě. Každý z uchazečů může podat nabídku na jednu, ale i na více nebo všechny části veřejné zakázky.

Zadavatel není povinen vyčerpat celý předmět plnění veřejné zakázky.

Podrobnější specifikace předmětu plnění je uvedena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4100000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájeníplnění: ihned po podpisu rámcové smlouvy. Rámcová smlouva na tu kterou část veřejné zakázky bude uzavřena na dobu určitou ode dne účinnosti rámcové smlouvy do 31. 10. 2015. Požadované ukončení plnění: 31. 10. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění předmětu rámcové smlouvy je Moravskoslezský kraj, Česká republika.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání · Podrobná specifikace viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Specifikovány v zadávací dokumentaci

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

Rámcová smlouva I.

 

Dodavatel I.
Název: Slezská diakonie
IČ: 65468562
Sídlo: Na Nivách 259/7, 737 01 Český Těšín

 

Dodavatel II.
Název: Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s.
IČ: 28659392
Sídlo: Jahnova 867/12, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

 

Rámcová smlouva II.

 

Dodavatel I.
Název: Centrum psychologické pomoci, příspěvková organizace
IČ: 00847267
Sídlo: Na Bělidle 815, 733 01 Karviná 1

 

Dodavatel II.
Název: Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s.
IČ: 28659392
Sídlo: Jahnova 867/12, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

 

Dodavatel III.
Název: Slezská diakonie
IČ: 65468562
Sídlo: Na Nivách 259/7, 737 01 Český Těšín

 

Rámcová smlouva III.

 

Dodavatel I.
Název: Centrum psychologické pomoci, příspěvková organizace
IČ: 00847267
Sídlo: Na Bělidle 815, 733 01 Karviná 1

 

Dodavatel II.
Název: Centrum sociálních služeb Ostrava, o.p.s.
IČ: 28659392
Sídlo: Jahnova 867/12, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

 

Datum ukončení: 6. 3. 2015


 
Uveřejněno: 23. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016