Zpět

Poradenské činnosti v Jihočeském kraji 2015 - 2018

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10247

Název zakázky: Poradenské činnosti v Jihočeském kraji 2015 - 2018

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivan Loukota, ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Českých Budějovicích, +420 950 109 300, ivan.loukota@cb.mpsv.cz

IČ zadavatele: 724 96 991

DIČ zadavatele: 0

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: JUDr. Jaroslav Klein
  • Telefon: 950 109 487
  • E-mail: jaroslav.klein@pt.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR - Krajská pobočka v Českých Budějovicích Klavíkova 7 370 04 České Budějovice Při osobním podání se místem podání nabídek rozumí podatelna Úřadu práce ČR - Krajské pobočky v Českých Budějovicích na adrese Klavíkova 7, 370 04 České Budějovice (v přízemí vpravo za vstupními dveřmi hlavního vchodu).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také „VZ“) je zajištění poradenských činností dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále také „zákon o zaměstnanosti“), pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Poradenské činnosti budou realizovány na základě rámcových smluv uzavřených pouze s jedním uchazečem na každou část veřejné zakázky specifikovanou v článku 1. Popis, informace o předmětu zakázky a obecné technické podmínky veřejné zakázky a v Příloze č.1 - Specifikace a technické podmínky jednotlivých poradenských činností.

 Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona o veřejných zakázkách rozdělena do 3 částí. Uchazeči mohou podávat nabídky na jednu část, na více částí nebo na všechny části veřejné zakázky.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 22870000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení: začátkem roku 2015 Předpokládané ukončení: do konce roku 2018 nebo v průběhu roku 2019 Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn zadáním zakázky. Zadavatel si vyhrazuje právo změnit předpokládaný termín plnění veřejné zakázky s ohledem na případné prodloužení zadávacího řízení. S vybranými dodavateli jednotlivých částí veřejné zakázky budou uzavřeny rámcové smlouvy na dobu realizace veřejné zakázky, nejdéle však na dobu 4 let ode dne nabytí jejich účinnosti. Platby budou vypořádány nejpozději do dvou měsíců po ukončení plnění dle poslední rámcové smlouvy. Dodavatel je povinen zahájit plnění v termínu, který stanoví zadavatel v písemné výzvě k realizaci poradenských činností.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihočeský kraj. Místa plnění veřejné zakázky pro jednotlivé části VZ jsou specifikována v Příloze č. 1 - Specifikace a technické podmínky jednotlivých poradenských činností této zadávací dokumentace. Zadavatel požaduje realizaci poradenských činností pro jednotlivé části veřejné zakázky ve všech místech uvedených pro příslušnou část veřejné zakázky v Příloze č. 1 - Specifikace a technické podmínky jednotlivých poradenských činností.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: 1) splní základní kvalifikační předpoklady (podle § 53 zákona o veřejných zakázkách), 2) splní profesní kvalifikační předpoklady (podle § 54 zákona o veřejných zakázkách), 3) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku a 4) splní technické kvalifikační předpoklady (podle § 56 zákona o veřejných zakázkách).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Nabídky se podávají písemně pro každou část veřejné zakázky samostatně v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením firmy (např. razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat za uchazeče). Obálka musí být označena názvem NEOTVÍRAT– VZ Poradenské činnosti v Jihočeském kraji 2015 – 2018, číslo a název části, pro kterou je nabídka podána. Na obálce musí být uvedena adresa, na níž lze zaslat oznámení dle § 71 odst. 5 a 6 zákona o veřejných zakázkách.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Podrobnější informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1  Hledám zaměstnání

  • Vítězný dodavatel
    Název: Employment Service, a.s. 
    IČ: 26098237
    DIČ: CZ
    26098237
    Sídlo: Riegrova 51, 370 01 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Eliška Hájková
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ERUDICO s.r.o
    IČ: 26108381
    DIČ: CZ26108381
    Sídlo: Kněžskodvorská 2296/8, 370 04 České Budějovice

  • 3. uchazeč
    Název: JOB ASISTENT s.r.o.
    IČ: 25457080
    DIČ: CZ25457080
    Sídlo: Masarykova třída 668/29, 415 01 Teplice

 

Část 2  Bilanční diagnostika

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací společnost EDOST s.r.o.
    IČ: 49098900
    DIČ: CZ49098900
    Sídlo: Cihlářská 4132, 430 03 Chomutov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Jaroslav Dostál
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ERUDICO s.r.o
    IČ: 26108381
    DIČ: CZ26108381
    Sídlo: Kněžskodvorská 2296/8, 370 04 České Budějovice

  • 3. uchazeč
    Název: bfz - vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 27965945
    DIČ: CZ27965945
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

Část 3  Poradenství - kompetence k podnikání

  • Vítězný dodavatel
    Název: ERUDICO s.r.o

    IČ: 26108381
    DIČ: CZ26108381
    Sídlo: Kněžskodvorská 2296/8, 370 04 České Budějovice
  • Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Vzdělávací společnost EDOST s.r.o.
    IČ: 49098900
    DIČ: CZ49098900
    Sídlo: Cihlářská 4132, 430 03 Chomutov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Jaroslav Dostál

  • 3. uchazeč
    Název: bfz - vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 27965945
    DIČ: CZ27965945
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb

Datum ukončení: 15. 6. 2015


 
Uveřejněno: 18. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016