Zpět

Poradenské činnosti v Olomouckém kraji I

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10652

Název zakázky: Poradenské činnosti v Olomouckém kraji I

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 8. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: KrP v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Šabata - ředitel KrP v Olomouci, tel. 950141300, jiri.sabata@ol.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ.72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dr. Marta Kršková, Mgr. Jana Čuhlová
  • Telefon: 950141428, 950141322
  • E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Poštou či osobně na adrese sídla zadavatele ˇUřadu práce ČR - krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je komplexní realizace a zajištění poradenských činností pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání za účelem zjišťování osobnostních a kvalifikačních předpokladů těchto osob pro volbu povolání, pro zprostředkování vhodného zaměstnání, pro volbu přípravy k práci osob zdravotně postižených a při výběru vhodných nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v rámci ÚP ČR - krajské pobočky v Olomouci (v Olomouckém kraji). Veřejná zakázka je v souladu s §98 ZVZ vnitřně členěna do 20 částí.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 69527000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
VZ ja v délce 48 měsíců. Předpoklad zahájení 4. čtvrtletí r. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomoucký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán· Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.2

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Viz Písemná zpráva ke stažení.

Datum ukončení: 22. 8. 2016


 
Uveřejněno: 5. 8. 2015
 
Aktualizováno: 24. 8. 2016