Poradenské činnosti v Olomouckém kraji I
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10652
Název zakázky: Poradenské činnosti v Olomouckém kraji I
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 8. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: KrP v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 olomouc
- Jméno: Ing. Jiří Šabata - ředitel KrP v Olomouci, tel. 950141300, jiri.sabata@ol.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ.72496991
- Jméno: Dr. Marta Kršková, Mgr. Jana Čuhlová
- Telefon: 950141428, 950141322
- E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: Poštou či osobně na adrese sídla zadavatele ˇUřadu práce ČR - krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je komplexní realizace a zajištění poradenských činností pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání za účelem zjišťování osobnostních a kvalifikačních předpokladů těchto osob pro volbu povolání, pro zprostředkování vhodného zaměstnání, pro volbu přípravy k práci osob zdravotně postižených a při výběru vhodných nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti v rámci ÚP ČR - krajské pobočky v Olomouci (v Olomouckém kraji). Veřejná zakázka je v souladu s §98 ZVZ vnitřně členěna do 20 částí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 69527000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: VZ ja v délce 48 měsíců. Předpoklad zahájení 4. čtvrtletí r. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Olomoucký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele· Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán· Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.2
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-c-10.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-11.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-12.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-13.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-14.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-15.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-16.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-17.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-18.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-19.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-2.docx (3. 5. 2016 13:50)
- dodatecne-informace-c-21.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-20.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-3.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-4.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-5.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-6.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-7.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-8.docx (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c-9.docx (3. 5. 2016 13:51)
- final-zd-poradenske-cinnosti-v-ok-i-zd-vcetne-prilohy-c-01-150716.pdf (3. 5. 2016 13:51)
- dodatecne-informace-c.1-docx.pdf (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c-13-zd-standardy-pz.pdf (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c-1.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-03-.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-02-kryci-list.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-04.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-05.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-06-rs.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-08-nabidka-provedeni.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-07-dohoda.rtf (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-09.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-10.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-12.docx (3. 5. 2016 13:51)
- priloha-c.-11.docx (3. 5. 2016 13:51)
- zd-opravena-na-prodlouzeni-lhuty.doc (3. 5. 2016 13:51)
- Písemná zpráva_zrušení zakázky.pdf (24. 8. 2016 11:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Viz Písemná zpráva ke stažení.
Datum ukončení: 22. 8. 2016