Zpět

Program vzdělávání technických pracovníků spol. Shape Corp. Czech Republic, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10493

Název zakázky: Program vzdělávání technických pracovníků spol. Shape Corp. Czech Republic, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 3. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Shape Corp. Czech Republic, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Podnikatelská 1183/ 41, 301 00 Plzeň - Skvrňany

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Karolina Červenková +420 730 152 459, cervenkovak@shapecorp.com (na základě plné moci)

IČ zadavatele: 24801356

DIČ zadavatele: CZ24801356

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karolina Červenková
  • Telefon: +420 730 152 459
  • E-mail: cervenkovak@shapecorp.com

Lhůta pro podání nabídek: 9. 4. 2015 11:01

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Shape Corp. Czech Republic, s.r.o. a to včetně závěrečných zkoušek. Zakázka může mít pro každou aktivitu samostatného dodavatele.

A. Aktivita : Obsluha průmyslových robotů FANUC

I. Školení elektrická a mechanická údržba (ELMECA)

Délka: 5 dní, 40 hodin á 60 min.

Počet účastníků: 10 pracovníků

OBSAH ŠKOLENÍ:

1) bezpečnost při obsluze robotu, 2) popis částí řídící jednotky 3) popis základních schémat 4) diagnostika 5) odstraňování chyb6) výměna jednotlivých modulů 7) připojení externích zařízení 8) popis částí mechanické jednotky 9) základy pravidelné údržby 10) demontáž vybraných částí mechanické jednotky 11) mástrování a kalibrace 12) zkouška

II. Školení Pokročilí - ARC Tool (ARC), Jazyk Karel – základy

Délka: 5 dní, 40 hodin á 60 min.

Počet účastníků: 5 pracovníků

OBSAH ŠKOLENÍ 1) základní popis ARC Tool 2) nastavení svařovacího systému 3) komunikace robot – svářecí zařízení 4) vytvoření a obsluha svařovacích programů 5) obsluha pohybových skupin 6) obsluha polohovadla, koordinovaný pohyb 7) svařovací opce – weaving, touch sensing 8) karel – základními principy 9) roboguide - Sw prostředí 10) struktura programu 11) spolupráce s TP programy 12) komunikace I/O, Registry 13) manipulace s pozicemi 14) čtení a zapisování do souboru 15) spouštění programu 16) zkouška

B. Aktivita: Školení pro techniky a specialisty kvality v segmentu Automotive

I. Školení specialista kvality v segmentu Automotive

Délka:. 76 hodin á 60 min.

Počet účastníků: 11 pracovníků

OBSAH ŠKOLENÍ 1) Interní auditor ISO/TS 16949 2) FMEA 3) APQP 4) PPAP 5) SPC 6) Zákaznický audit v Automotive 7) VDA 8) MSA 9) Závěrečná zkouška

II. Školení Technik kvality v segmentu Automotive

Délka:. 44 hodin á 60 min. Počet účastníků: 7 pracovníků

OBSAH ŠKOLENÍ

1) Požadavky kvality podle ISO/TS 16949 2) Interní auditor ISO/TS 16949 3) G-8D Report4) Zákaznický audit v Automotive 5)

Závěrečná zkouška Stanovený rozsah nezahrnuje přestávky.

Cílovou skupinou Aktivity A tvoří techničtí pracovníci ve výrobě - Vedoucí techniky – elektro, techniky a inženýry svařování, technické pracovníky údržby – elektro, další techničtí pracovníci obsluhy robotů. Cílovou skupinu Aktivity B tvoří vybraní specialisté a technici kvality ve složení podle pozic: vedoucí pracovníci kvality, inženýři kvality, asistenti a administrátoři kvality, DCC Administrátoři, techniků kvality ve výrobě.

Výstupem Aktivity A bude Osvědčení s mezinárodní platností, výstupem Aktivity B bude Osvědčení o absolvování programu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 795000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Duben - Červenec 2015 (platí pro všechny aktivity)

Místo dodání / převzetí plnění:
Aktivita A: Výukové prostory dodavatele Aktivita B: Podnikatelská 1183/ 41, 301 00 Plzeň - Skvrňany

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 15 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán (prostý opis ne starší než 90 dní). - doklad o oprávnění k podnikání např. k pořádání odborných kurzů (prostý opis ne starší 90 dní). - čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby) apod.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v jednom originálu a bude vytištěna tak, aby byla dobře čitelná a svázaná včetně příloh. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku uchazeč podá v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „NEOTVÍRAT – výběrové řízení Shape Corp. Czech Republic, s.r.o.“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. Na obálce bude uvedena adresa uchazeče. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Plzeňském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč ve své nabídce použije následující pořadí dokumentů: 1. Obsah nabídky. 3. Doklady prokazující kvalifikaci uchazeče. 4. Případné přílohy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Dodavatel se zavazuje zajistit prokazatelnou denní evidenci účastníků školení (docházka, obsah školení). Dodavatel se zavazuje vystavit absolventům „Osvědčení o absolvování školení“.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

 

Aktivita A.

Vítězný dodavatel
            Název: 

 FANUC Czech s.r.o.

 

            IČ: 271 181 499

 

            DIČ: CZ 271 181 499

 

            Sídlo: U Pekařky 1A/484, 180 00 Praha 8

Aktivita B.

Vítězný dodavatel

         Název:  Kongresové a vzdělávací centrum, s.r.o.

          IČ: 256 50 271

         DIČ: CZ 256 50 271

         Sídlo: Tupolevova 463, 199 00 Praha 9, 

 

2. Název: BUREAU VERITAS CZECH REPUBLIC, spol. s r.o.

    IČ: 26165007

    DIČ: CZ 26165007

   Sídlo: Olbrachtova 1, 140 02 Praha 4

3. Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.

   IČ: 26813335

   DIČ: CZ 26813335

   Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava-Svinov

 

 

 

Datum ukončení: 10. 4. 2015


 
Uveřejněno: 26. 3. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016