Zpět

Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit Kutné Hory

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10497

Název zakázky: Rozvoj služeb a podpora sociální integrace obyvatel sociálně vyloučených lokalit Kutné Hory

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Město Kutná Hora

Sídlo zadavatele: Havlíčkovo náměstí 552, 284 01 Kutná Hora

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Martin Starý, starosta města Kutná Hora

IČ zadavatele: 00236195

DIČ zadavatele: CZ00236195

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bohdan Dvořák
  • Telefon: 602649174
  • E-mail: bohdan.dvorak@cmud.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 4. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Město Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552, 284 01 Kutná Hora prostřednictvím podatelny Městského úřadu

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění 1. části zakázky je, podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), služba sociální prevence – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (dále jen „NZDM“) v terénní formě.

 

Posláním NZDM je věnovat se dětem, mládeži a mladým dospělým ze sociálně vyloučených lokalit při jejich rozvoji formou vzdělávacích a volnočasových aktivit a tím předcházet společensky nežádoucím jevům. Hlavní snahou je podporovat zdravý rozvoj dětí, mládeže a mladých dospělých, kteří se ocitají nebo mohou ocitnout v obtížné životní situaci a poskytnutím vhodných prostor, informací a odborné pomoci se snažit předcházet jejich sociálnímu vyloučení.

 

Sociální pracovníci budou klientům NZDM pomáhat v období přechodu ze základní školy na školu střední.

 

Nové klienty mohou pracovníci NZDM oslovovat mimo jiné také přímo ve školách (žáky 8. a 9. tříd).

 

 

 

 

Předmětem plnění 2. části zakázky je, podle ZSS, sociální poradenství – Odborné sociální poradenství poskytované ambulantní formou zaměřené na finanční a dluhovou gramotnost.

 

 

 

 Posláním Odborného sociálního poradenství zaměřeného na finanční a dluhovou gramotnost je poskytnout pomoc a podporu lidem v tíživé sociální situaci způsobené dluhovým zatížením.

 

 

 

 Součástí pomoci a podpory je spolupráce při řešení dluhového zatížení uživatele – orientace v pohledávkách od věřitelů, zprostředkování kontaktu s věřiteli, stabilizace sociální situace uživatele a nasměrování k jeho oddlužení a zodpovědnému hospodaření s finančními prostředky.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1114460,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od 1.6.2015 do 30.9. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Kutná Hora

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Veřejná zakázka je ve smyslu § 98 zákona rozdělena na dvě části. Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídku na jednu část, nebo na obě části

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel pro část veřejné zakázky č. 1 - „Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež“

    Název: Prostor-plus, o.p.s.
    IČ: 26594633
    DIČ:
    Sídlo: Na Pustině 1068; 282 02 Kolín 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Petr Steklý
    Poznámka k dodavateli: Pro část veřejné zakázky č. 1 „Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež“ byla podána pouze jedna nabídka

  • Vítězný dodavatel pro část veřejné zakázky č. 2 - „Odborné sociální poradenství“

    Název: Oblastní charita Kutná Hora

  • IČ: 49543547
    DIČ:
    Sídlo: Havířská 403; 284 01 Kutná Hora
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Robert Otruba
    Poznámka k dodavateli: Pro část veřejné zakázky č. 2 - "Odborné sociální poradenství“ byla podána pouze jedna nabídka

Datum ukončení: 29. 5. 2015


 
Uveřejněno: 1. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016