Zpět

Specifická školení pro zaměstnance Foxconn Technology CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9780

Název zakázky: Specifická školení pro zaměstnance Foxconn Technology CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Foxconn Technology CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Karlov 245, 284 01, Kutná Hora

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Alan Macintyre - jednatel alanmacintyre@foxconn.com, tel.: +420 327 538 482

IČ zadavatele: 27516032

DIČ zadavatele: CZ27516032

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Silvie Kostincová
  • Telefon: 737346520
  • E-mail: skostincova@foxconn.cz

Lhůta pro podání nabídek: 25. 4. 2014 00:00

Místo pro podání nabídek:
Foxconn Technology CZ s.r.o., personální oddělení, Karlov 245, 284 01 Kutná Hora, k rukám Silvie Kostincové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je zajištění specifického vzdělávání zaměstnanců společnosti Foxconn Technology CZ s.r.o. v oblastech uvedených níže.

 Zajištěním specifického vzdělávání se rozumí:

  • příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora;
  • odborné proškolení účastníků;
  • poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů;
  • označení veškerých studijních materiálů souvisejících s realizací zakázky        logem ESF, vlajkou EU a případně dalšími logy, která budou vyplývat z povinnosti dodržet vizuální identitu ESF a poskytovatele dotace (potřebnáloga dodá zadavatel);
  • zajištění prezenční listiny z každého organizovaného kurzu;
  • zajištění každému absolventovi, který splní podmínky kurzu, osvědčení o absolvování kurzu;
  • poskytování průběžné zpětné vazby účastníkům a zadavateli;
  • zpracování pololetní a závěrečné hodnotící zprávy obsahující alespoň shrnutí průběhu výuky každého vzdělávacího kurzu (termíny a témata jednotlivých kurzů, docházka účastníků), zhodnocení přínosu vzdělávání zadavateli a úrovně znalostí.

 Zadavatel požaduje zajištění školení v následujících oblastech:

1.       Školení Aplikace diagnostiky FRED 10

2.       Školení Aplikace diagnostiky FRED 12

3.       Školení Rhombus 2.8.3

4.       Školení Rhombus 2.8.3 pokročilý

5.       Školení RCM-Proxy 2.0.0.3 monitoring rozhraní

6.       Školení IBRIX GUI konfigurační nástroj přizpůsobený produktům HANA

7.       Školení TE Reportovací systém MANTS

8.       Školení XTEE Active View (FE-2012-08-A)

9.       Školení PRISM 2.0 Download System

10.    Školení Syngo Plaza VA20D

11.    Školení Diagonal diagnostics tools 12.0

12.    Školení SWD Products ASSY/HW

13.    Školení produktu LFF ASSY/HW

14.    Školení produktu EVA  ASSY/HW

15.    Školení Plánování výrobních linek

16.    Školení R&T tool room management system

Tyto oblasti nejsou chápány jako samostatné části zakázky podle § 98 zákona o veřejných zakázkách, nabídka Uchazeče proto musí zahrnovat všechny uvedené oblasti.

Podrobný popis a požadovaný rozsah jednotlivých školení je uveden v Zadávací dokumentaci, která je zveřejněna na stránkách www.esfcr.cz.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 883200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Květen 2014 až březen 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Školení budou probíhat v prostorách zadavatele na adrese Karlov 245, 284 01 Kutná Hora.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro hodnocení nabídky a zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčími kritérii, dle kterých bude zadavatel posuzovat nabídku, jsou: A) Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH – váha 60 % B) Dodací lhůta – počet dní nutných pro zahájení výuky – váha 20 % C) Obsah, struktura a náplň vzdělávacích aktivit – váha 5 % D) Kvalita ukázkových vzdělávacích materiálů – váha 5 % E) Používané formy výuky a učební metody – váha 5 % F) Způsob poskytování zpětné vazby – váha 5 % Podrobné vymezení předmětu a způsobu hodnocení je uvedeno v Zadávací dokumentaci, která je zveřejněna na stránkách www.esfcr.cz.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen v nabídce prokázat: 1. základní kvalifikační předpoklady, 2. profesní kvalifikační předpoklady, 3. technické kvalifikační předpoklady. · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Podrobné vymezení požadavků na prokázání kvalifikačních předpokladů je uvedeno v Zadávací dokumentaci, která je zveřejněna na stránkách www.esfcr.cz.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 s platností od 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ICT Pro s.r.o.
    IČ: 46971441
    DIČ: CZ46971441
    Sídlo: Úzká 488/8, Brno, 602 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Slavík
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 25. 4. 2014


 
Uveřejněno: 10. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016