Vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10368
Název zakázky: Vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/A3.00005 Efektivní rozvoj a posilování kompetencí lidských zdrojů příjemce: Ministerstvo vnitra
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra
Sídlo zadavatele: Nad Štolou 3, 170 00, Praha 7
- Jméno: Iveta Kučerová, 974 817 600, iveta.kucerova@mvcr.cz
IČ zadavatele: 00007064
DIČ zadavatele: CZ00007064
- Jméno: František Novák
- Telefon: 974 817 627
- E-mail: frantisek.novak@mvcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 1. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: el.tržiště Gemin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Obecný popis předmětu veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality a ověření správnosti jeho obsahu, formy a rozsahu pro specialisty v oblasti prevence kriminality v rámci projektu „Efektivní rozvoj a posilování kompetencí lidských zdrojů“, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/A3.00005, financovaného z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“)
a státního rozpočtu České republiky.
Veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím el. tržiště Gemin
(odkaz: www.gemin.cz).
Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazečem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím el. tržiště.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je zejména zajištění:
· lektorského týmu,
· tvorby obsahu kurzů dle předložené nabídky,
· zpracování a distribuce výukových materiálů. Materiály budou schváleny zadavatelem a dostupné účastníkům v elektronické podobě nejméně 5 pracovních dnů před realizací vzdělávací aktivity (v rámci vlastního vzdělávání pak i v tištěné podobě),
· organizační zajištění, přihlašování a evidence účastníků, vyhotovení prezenční listiny obsahující celé jméno účastníka, organizace a útvar, který zastupuje, a vlastnoruční podpis, případně další údaje, které jsou nezbytné pro vydání osvědčení,
· vystavení osvědčení o absolvování pro účastníky a jejich předání zadavateli, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od ukončení příslušné vzdělávací aktivity, resp. úspěšného absolvování testu,
· zpracování evaluačních zpráv a zpracování Závěrečné evaluační zprávy,
· minimálně 10 fotografií z každého realizovaného běhu v souladu s podmínkami publicity OP LZZ,
· stravování/ občerstvení v požadovaném rozsahu,
· učeben a prezentační techniky,
Předmět plnění se bude skládat z těchto 3 součástí (nejedná se o části ve smyslu § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “ZVZ”).
Součást 1 – Zpracování obsahu prezenčního kurzu a jeho evaluace
Předmětem Součásti 1 je zpracování obsahu prezenčního kurzu, jeho pilotní ověření a jeho evaluace.
Součást 2 – Zpracování obsahu e-learningového kurzu a jeho evaluace
Předmětem Součásti 2 je zpracování obsahu e-learningového kurzu, jeho pilotní ověření a evaluace kurzu, vytvoření Studijního průvodce a doprovodných studijních materiálů s vysokou mírou interaktivity, multimediality.
Součást 3 – Evaluace formy kurzů, workshopy
Předmětem Součásti 3 je zajistit podporu workshopů a vytvoření produktu pro jeho uživatele a zajistit jeho odbornou úroveň a efektivní praktickou využitelnost.
Detailní specifikace všech součástí předmětu veřejné zakázky je obsažena v příloze č. 2 Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2467970,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: leden 2015 - otevírání obálek, posouzení kvalifikace, hodnocení nabídek únor 2015 podpis smlouvy březen-říjen 2015 věcné plnění (prezenční kurz, e-learning, wokshopy) listopad 2015 závěrečná akceptace
Místo dodání / převzetí plnění: Praha, ČR
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: viz ZD a její přílohy
Soubory ke stažení:
- erp-001-dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam.pdf (3. 5. 2016 11:41)
- erp-001-priloha-c.1-zd.doc (3. 5. 2016 11:41)
- erp-001-priloha-c.2-zd.docx (3. 5. 2016 11:41)
- erp-001-priloha-c.3-zd-1.docx (3. 5. 2016 11:41)
- erp-001-priloha-c.4-zd.xlsx (3. 5. 2016 11:41)
- erp-001-zadavaci-dokumentace.pdf (3. 5. 2016 11:42)
- oznameni-o-vyberu-nejvhodnejsiho-uchazece.pdf (3. 5. 2016 11:42)
- smlouva-na-vytvoreni-vzdelavaciho-kurzu-prevence-kriminality.pdf (3. 5. 2016 11:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: TRIVIS-Centrum profesní přípravy s.r.o.
IČ: 26487187
DIČ: CZ26487187
Sídlo: Na Terase 355/8, Praha 182 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Karel Klvaňa
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ACCENDO - centrum pro vědu a výzkum
IČ: 28614950
DIČ: CZ28614950
Sídlo: Švabinského 1749/19, Ostrava 702 00 - 3. uchazeč
Název: SVI AJAK Z.S.
IČ: 00430790
DIČ: CZ00430790
Sídlo: Černokostelecká 2020/20, Praha 100 00
Datum ukončení: 27. 1. 2015