Zpět

Vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10368

Název zakázky: Vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra

Sídlo zadavatele: Nad Štolou 3, 170 00, Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Iveta Kučerová, 974 817 600, iveta.kucerova@mvcr.cz

IČ zadavatele: 00007064

DIČ zadavatele: CZ00007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: František Novák
  • Telefon: 974 817 627
  • E-mail: frantisek.novak@mvcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 1. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
el.tržiště Gemin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

                Obecný popis předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření vzdělávacího kurzu prevence kriminality a ověření správnosti jeho obsahu, formy a rozsahu pro specialisty v oblasti prevence kriminality v rámci projektu „Efektivní rozvoj a posilování kompetencí lidských zdrojů“, reg. č. CZ.1.04/4.1.00/A3.00005, financovaného z prostředků Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“)
a státního rozpočtu České republiky.

Veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím el. tržiště Gemin
(odkaz: www.gemin.cz).

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazečem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím el. tržiště.

Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je zejména zajištění:

·     lektorského týmu,

·     tvorby obsahu kurzů dle předložené nabídky,

·     zpracování a distribuce výukových materiálů. Materiály budou schváleny zadavatelem a dostupné účastníkům v elektronické podobě nejméně 5 pracovních dnů před realizací vzdělávací aktivity (v rámci vlastního vzdělávání pak i v tištěné podobě),

·     organizační zajištění, přihlašování a evidence účastníků, vyhotovení prezenční listiny obsahující celé jméno účastníka, organizace a útvar, který zastupuje, a vlastnoruční podpis, případně další údaje, které jsou nezbytné pro vydání osvědčení,

·     vystavení osvědčení o absolvování pro účastníky a jejich předání zadavateli, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od ukončení příslušné vzdělávací aktivity, resp. úspěšného absolvování testu,

·     zpracování evaluačních zpráv a zpracování Závěrečné evaluační zprávy,

·     minimálně 10 fotografií z každého realizovaného běhu v souladu s podmínkami publicity OP LZZ,

·     stravování/ občerstvení v požadovaném rozsahu,

·     učeben a prezentační techniky,

Předmět plnění se bude skládat z těchto 3 součástí (nejedná se o části ve smyslu § 98 zákona  č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen “ZVZ”).

Součást 1 – Zpracování obsahu prezenčního kurzu a jeho evaluace

Předmětem Součásti 1 je zpracování obsahu prezenčního kurzu, jeho pilotní ověření a jeho evaluace.

Součást 2 – Zpracování obsahu e-learningového kurzu a jeho evaluace

Předmětem Součásti 2 je zpracování obsahu e-learningového kurzu, jeho pilotní ověření a evaluace kurzu, vytvoření Studijního průvodce a doprovodných studijních materiálů s vysokou mírou interaktivity, multimediality.


Součást 3 – Evaluace formy kurzů, workshopy

Předmětem Součásti 3 je zajistit podporu workshopů a vytvoření produktu pro jeho uživatele a zajistit jeho odbornou úroveň a efektivní praktickou využitelnost. 

Detailní specifikace všech součástí předmětu veřejné zakázky je obsažena v příloze č. 2 Zadávací dokumentace.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2467970,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
leden 2015 - otevírání obálek, posouzení kvalifikace, hodnocení nabídek únor 2015 podpis smlouvy březen-říjen 2015 věcné plnění (prezenční kurz, e-learning, wokshopy) listopad 2015 závěrečná akceptace

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha, ČR

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
viz ZD a její přílohy

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: TRIVIS-Centrum profesní přípravy s.r.o. 
    IČ: 26487187
    DIČ: CZ26487187
    Sídlo: Na Terase 355/8, Praha 182 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Karel Klvaňa
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: ACCENDO - centrum pro vědu a výzkum
    IČ: 28614950
    DIČ: CZ28614950
    Sídlo: Švabinského 1749/19, Ostrava 702 00

  • 3. uchazeč
    Název: SVI AJAK Z.S.
    IČ: 00430790
    DIČ: CZ00430790
    Sídlo: Černokostelecká 2020/20, Praha 100 00 

Datum ukončení: 27. 1. 2015


 
Uveřejněno: 19. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016