Zpět

Výzva č. 4/2014 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Opravář strojů a zařízení 23-001-H"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10087

Název zakázky: Výzva č. 4/2014 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Opravář strojů a zařízení 23-001-H"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 9. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce

Sídlo zadavatele: krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jiří Šabata - ředitel krajské pobočky, tel. 950 141 300, e-mail:jiri.sabata@ol.mpsv.cz

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ. 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Dr. Marta Kršková, Mgr. Jana Čuhlová, Mgr. jana Litvíková
  • Telefon: 950 141 428, 950 141 322, 950 141 622
  • E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 9. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči podají své nabídky v listinné podobě (v českém jazyce) v jednom vyhotovení osobně na podatelnu na adrese zadavatele nebo poštou na adresu zadavatele " Úřad práce ČR, krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zabezpečení a realizace rekvalifikace na pracovní činnost "Opravář strojů a zařízení" dle hodnotícího standardu dané profesní kvalifikace. Rekvalifikace směřuje k profesní kvalifikaci Strojní mechanik (23-51-H/01). Rozsah rekvalifikace - minimálně 300 hodin, praktická výuka proběhne z části u zaměstnavatele.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
termín zahájení 1. běhu rekvalifikace: 4. čtvrtletí 2014. Případné další běhy budou zahájeny dle potřeb zadavatele na základě písemných nebo e-mailových objednávek. Termín zahájení posledního běhu rekvalifikace: nejpozději do 28. 2. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Olomoucký kraj.Praktická část výuky bude probíhat ze 40 - 60% v prostorách dodavatele a ze zbylé části v prostorách potenciálního zaměstnavatele (pravděpodobně pro část účastníků v Uničově a pro část účastníků v Olomouci).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední škola železniční, technická a služeb
    IČ: 00851167
    DIČ:
    Sídlo: Ge. krátkého 30, 787 01 Šumperk
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Irena Jonová-ředitelka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:Střední škola polytechnická 
    IČ: 13643606
    DIČ:
    Sídlo: Rooseveltova 472, 779 00 Olomouc

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 7. 10. 2014


 
Uveřejněno: 15. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016