Zpět

Vzdělávání pro společnost PROTOM Strakonice, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10375

Název zakázky: Vzdělávání pro společnost PROTOM Strakonice, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: PROTOM Strakonice, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Písecká 290, 386 01 Strakonice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Luděk Joza, tel.: 383 313 920, e-mail: joza@protom.cz

IČ zadavatele: 43841252

DIČ zadavatele: CZ43841252

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Hana Procházková
  • Telefon: 383 313 920
  • E-mail: sekretariat@protom.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Písecká 290, 386 01 Strakonice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost PROTOM Strakonice, s.r.o., a to včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Aktivita 1:

Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví (akreditovaný kurz)

33 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin)

celkem min. 174 vyučovacích hodin

(56 hodin teorie + 2 hodiny zkouška/skupina)

1 vyučovací hodina = 45 min.

 

Aktivita 2:

Vazač břemen (akreditovaný kurz)

33 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin)

celkem min. 126 vyučovacích hodin

(16 hodin teorie + 24 hodin praxe + 2 hodiny zkouška/skupina)

1 vyučovací hodina (teorie, zkouška) = 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe) = 60 min.

 

Aktivita 3:

Obsluha motovozíku (Vysokozdvižný volantový do 5 tun) (akreditovaný kurz)

21 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin)

celkem min. 126 vyučovacích hodin

(25 hodin teorie + 15 hodin praxe + 2 hodiny zkouška/skupina)

1 vyučovací hodina (teorie, zkouška) = 45 min.

1 vyučovací hodina (praxe) = 60 min.

 

Aktivita 4:

Služby zemního stavitelství - novinka

33 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin)

celkem min. 240 vyučovacích hodin

(tj. 80 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Aktivita 5:

Parametry nových služeb zemního stavitelství, stanovení pracovních postupů výroby a její řízení

11 zaměstnanců

celkem min. 48 vyučovacích hodin

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivit 1 až 3 bude Osvědčení o rekvalifikaci s celostátní platností a aktivit 4 a 5 Osvědčení o absolvování školení.

 

Cílovou skupinu všech vzdělávacích aktivit tvoří zaměstnanci na dělnických pozicích, kteří se potřebují rekvalifikovat v souvislosti s plánovaným rozšířením specializace firmy na služby zemního stavitelství.  

 

Cílem je vyškolit si vlastní odborníky v oblasti zemního stavitelství, kterých je na trhu práce nedostatek.

 Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 Kurzy budou probíhat v prostorách zadavatele. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1183500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Aktivita 1 - 3: únor – červen 2015 Aktivita 4 a 5: únor – květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Písecká 290, 386 01 Strakonice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru stavebnictví“ v rozsahu min. 58 hodin výuky včetně závěrečného přezkoušení • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vazač břemen“ v rozsahu min. 42 hodin výuky včetně závěrečného přezkoušení • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Obsluha motovozíku (Vysokozdvižný volantový do 5 tun)“ v rozsahu min. 42 hodin výuky včetně závěrečného přezkoušení Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 500 000,- Kč bez DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Uchazeč předloží seznam lektorů. Za jednotlivé členy lektorského týmu dále prokáže: • vysokoškolské vzdělání se zaměřením na stavebnictví doložením VŠ diplomu • doložení platného povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Pro vyloučení pochybností zadavatel uvádí, že dané požadavky na lektorský tým může splnit také více osob v souhrnu.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Vzhledem ke změně předmětu zakázky se zadavatel rozhodl výběrové řízení zrušit.

Datum ukončení: 9. 2. 2015


 
Uveřejněno: 29. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016