Zpět

Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10378

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Miroslav Šupler

Sídlo zadavatele: 198, 756 51 Zašová

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Šupler 602 733 814 miroslav.supler@unipar.cz

IČ zadavatele: 42794412

DIČ zadavatele: CZ6405281883

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Simona Mikulenková
  • Telefon: 724 334 503
  • E-mail: ucetnictvi@unipar.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 1. 2015 12:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči předkládají písemnou nabídku v řádně uzavřených, neprůhledných obálkách a to buď doporučenou zásilkou, kurýrní službou nebo osobně na adresu: Miroslav Šupler Dolní Paseky 227 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Osobně lze nabídku doručit každý pracovní den v době od 09:00 hodin do 15:00 hodin na provozovnu Miroslav Šupler, Dolní Paseky 227, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Obálky budou označeny tímto textem: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VŘ-01-2015-UNIPAR „Vzdělávání zaměstnanců“ ===NEOTVÍRAT=== Při doručení poštou rozhoduje datum a čas doručení nabídky! Každý uchazeč může podat pouze jednu variantu nabídky. Nabídky podané po uplynutí uvedené lhůty nebudou otevřeny a vracejí se neprodleně zpět zájemci.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit pro firmu Miroslav Šupler.

Zakázka musí mít jednoho dodavatele.

Vzdělávací aktivita č. 1 – Dekorování a kompletace svíček s využitím nového software pracovních stanic

Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

11 zaměstnanců

 

Vzdělávací aktivita č. 2 – Tamponové dekorování horkým hydrocarbonem

Rozsah 112 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

11 zaměstnanců

 

Vzdělávací aktivita č. 3 – Ruční zdobení lepícího laku pro vícebarevné třpytící efekty

Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

11 zaměstnanců

 

Přestávky nejsou zahrnuty v rozsahu školení.

Bližší obsah vzdělávacích aktivit – Příloha č.4 – Přehled obsahových náplní jednotlivých vzdělávacích aktivit

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 470000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Únor 2015 – Květen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je provozovna zadavatele – Dolní Paseky 227, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je: 1. Nabídková cena bez DPH v Kč. (váha 70 %) Nabídky budou hodnoceny podle celkové výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2. Změna harmonogramu (váha 30%) Nabídky budou hodnoceny podle reakční doby změny termínu výuky – uchazeč uvede v celých hodinách minimální časový odstup od původně plánovaného zahájení vyučovacího dne, ve kterém může zadavatel oznámit změnu termínu výuky (výuka může být posunuta v rámci dne, nebo případně v tento den zcela zrušena.) Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel společně s nabídkou předloží: - Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán nebo doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka (bez možnosti více variant) musí být zpracována a podána Zadavateli v českém jazyce a v tištěné formě. Bude předložena v 1 (jednom) originále a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky. Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty: 1. Krycí list nabídky (příloha výzvy); 2. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (příloha výzvy); 3. Prohlášení o splnění finanční, ekonomické a technické způsobilosti (příloha výzvy); 4. Návrh smlouvy V případě, že je v Nabídce uchazeče shledána nejasnost, může být Zadavatelem uchazeč vyzván k doplnění Nabídky ve stanovené lhůtě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídková cena bude uvedena v Kč a bude na krycím listu uvedena v členění: jednotlivé kurzy - nabídková cena bez DPH a cena celkem bez DPH. Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto výzvou a jejími přílohami. Nabídková cena dále musí zahrnovat veškeré náklady uvedené v předmětu plnění a specifikované v příloze č. 4 – Přehled obsahových náplní jednotlivých vzdělávacích aktivit. Cena musí pokrývat všechny náklady (tj. mzdu lektora, náklady na dopravu lektora do místa plnění, případné náklady na ubytování a stravu lektora, pronájem nezbytného vybavení pro výuku, školící materiály a pomůcky, učebnice, apod.). Návrh smlouvy musí minimálně obsahovat: - Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; - Předmět plnění; - Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); - Platební podmínky; - Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; - Místo plnění smlouvy. Zadavatel určuje následující platební podmínky: - Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu až po ukončení jednotlivých vzdělávacích aktivit se splatností min. 14 dnů. Návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeči berou na vědomí, že k plnění předmětu veřejné zakázky nemohou být využiti subdodavatelé. Nabídky se uchazečům nevrací.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název:  Bajkal invest, s.r.o.
    IČ: 25380699
    DIČ: CZ25380699
    Sídlo: Praha 9, K sadu 2, 182 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Kretek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 23. 1. 2015


 
Uveřejněno: 9. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016