Zpět

Vzdělávaní zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10183

Název zakázky: Vzdělávaní zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: oncomed manufacturing a.s.

Sídlo zadavatele: Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr., Ing. Radek Fialka člen představenstva fialka@oncomed.cz +420602435374

IČ zadavatele: 24711667

DIČ zadavatele: CZ24711667

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lucie Vorlová
  • Telefon: + 420 725 966 223
  • E-mail: vorlova@oncomed.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 11. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Karásek 2229/1b, 62100 Brno-Řečkovice a Mokrá Hora

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této veřejné zakázky je zajištění odborných vzdělávacích aktivit vedoucích k rozvoji specifických znalostí zaměstnanců v oblasti obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě.

Vzdělávací aktivita, jež je poptávána:

Způsob obsluhy a údržby lyofilizátoru FCM300D v aseptické, farmaceutické výrobě

-  21 osob rozdělených do 2 skupin, délka školení: 3 dny pro 1 skupinu, celkem 6 dní
- maximální jednotková cena 29.900 Kč bez DPH/1 den/1 skupina

 

Realizace těchto kurzů proběhne v interních školicích prostorách v Brně – Řečkovicích – v Jihomoravském kraji. Lze předpokládat, že realizace proběhne v na sebe nenavazujících dnech.

Předpokládaný termín realizace: 12/2014-03/2015.

Délka školicího dne = 8 výukových hodin. Jedna výuková hodina = 60 minut.

Školení bude probíhat prezenčně, zadavatel požaduje především praktické vedení výuky.

 

Úroveň školení je pokročilá a zadavatel požaduje, aby školení bylo vedeno v českém jazyce, včetně výukových materiálů v českém jazyce.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 179400,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
4 měsíce od podpisu smlouvy (předpokládaná doba plnění: 12/2014 – 03/2015)

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící prostory v sídle zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky vymezená následujícími dílčími hodnotícími kritérii a jejich vahami: 1. Hodnoticí kritérium: nabídková cena s váhou 60 % 2. Hodnoticí kritérium: realizace zakázky, kvalita nabízených služeb s váhou 40 % Bližší popis hodnoceného v rámci hodnoticích kritérií: Nabídková cena: hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH za předmět zakázky. Nejvhodnější nabídka bude ta, která nabídne nejnižší cenu bez DPH za předmět zakázky. Realizace zakázky, kvalita nabízených služeb: hodnocen bude popis zajištění realizace zakázky. Dále bude hodnocena celková kvalita nabízené služby: obsah kurzu, harmonogram školicího dne, zpětná vazba z realizovaných školení, cíle a přínosy pro účastníky kurzů, použité formy a metody výuky. Nabídka uchazeče bude obsahovat popis požadovaných hodnocených skutečností. Pokud nabídka uchazeče nebude obsahovat popis některé z požadovaných skutečností, bude k tomuto hodnotící komisí přihlédnuto a adekvátně sníženo bodové ohodnocení nabídky v rámci hodnotícího kritéria, resp. hodnotící komisí nebude přidělen přiměřený počet bodů. Výhodněji budou hodnoceny nabídky, které budou mít více vyhovující, nejjasnější a nejjednoznačnější popis postupu zajištění realizace zakázky, vhodněji rozpracovány obsahy jednotlivých kurzů, větší přínos pro účastníky, lépe popsány cíle kurzů, lépe rozpracován systém poskytování zpětné vazby z realizovaných aktivit, vhodněji nastaveny a popsány využívané metody a formy výuky a lépe uveden harmonogram školicího dne.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat tyto kvalifikační předpoklady: a) Základní kvalifikační předpoklady b) Profesní kvalifikační předpoklady c) Technické kvalifikační předpoklady Bližší specifikace kvalifikačních předpokladů: Ad a) Základní kvalifikační předpoklady prokazuje uchazeč v rozsahu stanoveném ustanovením § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje uchazeč předložením čestného prohlášení, které musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Vzor čestného prohlášení viz příloha č. 3 Zadávací dokumentace. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, tzn. čestné prohlášení, nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Ad b) Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží - Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Forma doložení: prostá kopie, výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. - Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Forma doložení: prostá kopie. Ad c) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich popisu (rozsah a předmět významné služby), hodnoty, doby plnění, kontaktní osoby objednatele pro danou významnou službu. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je zadavatelem stanovena následovně: Pro předmět zakázky je nutno uvést alespoň 2 obdobné služby (či soubor služeb) jako je předmět veřejné zakázky s finančním plněním min. 25.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle předchozího bodu od této osoby získat z důvodu spočívajících na její straně Forma doložení: prostá kopie. Subdodavatel Pokud není dodavatel schopen prokázat splnění určité části kvalifikace požadované zadavatelem v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele. V takovém případě je však dodavatel povinen předložit: a) doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu podle § 53 odst. 1 písm. j) zákona a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) zákona subdodavatelem a b) smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) a d) zákona. Dodavatel není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění kvalifikace podle § 54 písm. a) zákona. Prokázání kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů Dodavatelé mohou k prokázání splnění kvalifikačních předpokladů využít výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaný provozovatelem seznamu, který nahrazuje splnění prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) až d) zákona v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění těchto profesních kvalifikačních předpokladů pokrývají požadavky veřejného zadavatele na prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů pro plnění veřejné zakázky. Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů bude dodavatelem předložen v prosté kopii ne starší než tři měsíce od posledního dne, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude vypracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Toto výběrové řízení se neřídí zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, a to i přesto že se v některých částech této zadávací dokumentace na jednotlivá ustanovení zákona odkazuje. Zadavatel uvádí odkazy na zákon z důvodu používání některých jeho právních institutů či termínů.

Další podmínky:
Další podmínky jsou uvedeny ve Výzvě a Zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci výběrového řízení byla přijata pouze jedna nabídka. Hodnotící komise rozhodla na svém jednání dne 6. listopadu 2014 o její neúplnosti a zároveň vyzvala uchazeče k jejímu vysvětlení/doplnění. Protože nebylo ve stanoveném termínu zadavateli doručeno ze strany uchazeče žádné z požadovaného, byla tato nabídka z dalšího hodnocení na jednání hodnotící komise 12. listopadu 2014 vyloučena.

Datum ukončení: 13. 11. 2014


 
Uveřejněno: 24. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016