Zpět

Zajištění školení elektroúdržby řídících systémů IRC5

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10422

Název zakázky: Zajištění školení elektroúdržby řídících systémů IRC5

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Faurecia Interior Systems Bohemia s.r.o.

Sídlo zadavatele: Plazy 100, 293 01 Plazy

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Robert Armand Francois Grienenberger, tel.: 326 370 105, e-mail: michaela.holubova@faurecia.com

IČ zadavatele: 62909037

DIČ zadavatele: CZ62909037

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Roudnická
  • Telefon: 326 370 289
  • E-mail: katerina.roudnicka@faurecia.com

Lhůta pro podání nabídek: 18. 2. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Plazy 100, 293 01 Plazy

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávací aktivity pro společnost Faurecia Interior Systems Bohemia s.r.o., a to včetně závěrečné zkoušky.

 

Aktivita 1:

Kurz elektroúdržby řídících systémů IRC5

6 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin)

celkem 45 vyučovacích hodin (tj. 22,5 hodin/skupina)

1 vyučovací hodina = 60 min.

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Výstupem aktivity bude Osvědčení o absolvování školení.

 

Cílovou skupinu aktivity 1 tvoří zaměstnanci na pozicích dělník údržby a supervizor údržby. Cílem je naučit vybrané zaměstnance údržbě řídících systémů IRC5 od společnosti ABB včetně rozšíření jejich schopností vyhledání a odstranění chyb robota po elektrické stránce.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedeného kurzu, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.

 

Kurz bude probíhat v prostorách zadavatele nebo dodavatele. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 138000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
únor 2015 – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Plazy 100, 293 01 Plazy nebo prostory uchazeče

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (50 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (50 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže doložení čestného prohlášení. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč předloží seznam lektorů (lektorský tým), jehož přílohou bude: • CV, ze kterého bude vyplývat praxe ve školení ABB robotů s řídícím systémem IRC5 Uchazeč předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň jednu službu, jejíž předmětem bylo zajištění technického vzdělávání zaměřeného na ABB roboty s řídícím systémem IRC5. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 30 dnů. Místo školení určí zadavatel (objednatel) nejpozději 14 dnů před začátkem školení. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: ABB s.r.o.
    IČ: 4968253
    DIČ: CZ49682563
    Sídlo: Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Micha Müller
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 23. 3. 2015


 
Uveřejněno: 6. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016