Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost DIEFFENBACHER - CZ, hydraulické lisy, s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10162

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost DIEFFENBACHER - CZ, hydraulické lisy, s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 10. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: DIEFFENBACHER - CZ, hydraulické lisy, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Řípská 1164/15, 627 00 Brno – Slatina

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Miroslav Jopek, PhD., tel.: 733 550 988, e-mail: miroslav.jopek@dieffenbacher.cz

IČ zadavatele: 45475067

DIČ zadavatele: CZ45475067

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Hofmanová
  • Telefon: 548 423 110
  • E-mail: jana.hofmanova@dieffenbacher.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 10. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Řípská 1164/15, 627 00 Brno – Slatina

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel požaduje zajištění 8 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka je rozdělena do dvou dílčích částí. Uchazeč je oprávněn podat nabídku do jedné části nebo do obou částí současně.

 

Dílčí část 1 (5 vzdělávacích aktivit):

VA 1: Konstrukce nového typu výrobku – hydraulický válec

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Konstrukce nového typu výrobku – hydraulický válec pro celkem 19 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin po 9 a 10 osobách). Celkový rozsah VA je min. 160 vyučovacích hodin (min. 80 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 2: Seřízení, údržba, programování a obsluha CNC strojů s důrazem na CNC s programy Siemens a Heidenhein

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Seřízení, údržba, programování a obsluha CNC strojů s důrazem na CNC s programy Siemens a Heidenhein pro celkem 6 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 40 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 3: Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru strojírenství (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru strojírenství pro celkem 10 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 60 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (rozsah závěrečné zkoušky je stanoven na 2 hodiny).

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

VA 4: Sestavování a montáž strojů s důrazem na hydraulická a pneumatická zařízení

Zadavatel požaduje zajištění VA 4 Sestavování a montáž strojů s důrazem na hydraulická a pneumatická zařízení pro celkem 6 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 24 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 5: Lakýrník a natěrač (rekvalifikační kurz akreditovaný v souladu s Národní soustavou kvalifikací)

Zadavatel požaduje zajištění VA 5 Lakýrník a natěrač pro celkem 6 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 200 vyučovacích hodin v následujícím členění:

-       Teorie = 80 hodin (po 45 min.)

-       Praxe = 120 hodin (po 60 min.)

-    Zkouška = 10 – 14 hodin (po 60 min.; o konkrétní délce zkoušky rozhodne příslušná autorizovaná osoba)

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Dodavatel v rámci VA 5 zajistí také vhodné prostory pro realizaci praxe, a to na vlastní náklady.

 

Závěrečná zkouška proběhne na posledním dni školení.

 

Cílem VA 1 je naučit vybrané zaměstnance konstruovat nový typ výrobku – hydraulický válec a seznámit je se specifiky spojenými s konstruováním tohoto typu výrobku.

Cílem VA 2 je zvýšit počet kvalifikovaných odborníků schopných naplno ovládat, obsluhovat a udržovat CNC stroje vybavené programem Heidenhein a Siemens. Jedná se o nezbytný předpoklad úspěšného zavedení 2-3směnného provozu, který je podmínkou naplnění výrobního plánu.

Cílem VA 3 je certifikace 10 vybraných zaměstnanců, která povede k zajištění zastupitelnosti a naplnění výrobního plánu, který je až do roku 2015 plně vytížený.

Cílem VA 4 je získat více kvalifikovaných odborníků v oblasti sestavování a montáže strojů (s důrazem na hydraulické a pneumatické stroje), což povede ke kapacitnímu zabezpečení plynulosti objemnější výroby, kterou zadavatel plánuje v souvislosti se zavedením 2-3směnného provozu.

Cílem VA 5 je profesionalizace oddělení lakovny, zajištění její samostatnosti a kapacitní příprava na 2-3směnný provoz.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace pěti výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

 

Dílčí část 2 (3 vzdělávací aktivity):

 

VA 1: Odpadové hospodářství se zaměřením na možnosti recyklace

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 Odpadové hospodářství se zaměřením na možnosti recyklace pro celkem 7 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 8 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 2: Vedoucí provozu – mistr/mistrová (akreditovaný kurz)

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 Vedoucí provozu – mistr/mistrová pro celkem 6 zaměstnanců. Celkový rozsah VA je min. 122 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky (rozsah závěrečné zkoušky je stanoven na 2 hodiny).

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

VA 3: Technická angličtina

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 Technická angličtina pro celkem 3 zaměstnance. Celkový rozsah VA je min. 48 vyučovacích hodin vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 45 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Závěrečná zkouška proběhne na posledním dni školení.

 

Cílem VA 1 je seznámit zaměstnance na dělnických pozicích se změnami v oblasti odpadového hospodářství a možnostmi recyklace a dále rozšířit okruh osob odpovědných za nakládání s odpady.

Cílem VA 2 je připravit zaměstnance výroby na řízení nejméně 2směnného provozu, který zadavatel zavádí z důvodu naplnění výrobního plánu.

Cílem VA 3 je zvýšení úrovně technické angličtiny klíčových zaměstnanců za účelem zvýšení objemu produkce a úspěšné expanze do zahraničí.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace tří výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1344000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: VA 1: listopad 2014 – únor 2015 VA 2: listopad 2014 – leden 2015 VA 3: listopad 2014 – duben 2015 VA 4: únor – březen 2015 VA 5: listopad 2014 – červenec 2015 Dílčí část 2: VA 1: březen 2015 VA 2: leden – srpen 2015 VA 3: leden – březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Dílčí část 1: VA 1 – 4 v sídle zadavatele na adrese Řípská 1164/15, 627 00 Brno – Slatina VA 5 teoretická část v sídle zadavatele na adrese Řípská 1164/15, 627 00 Brno – Slatina, praktická část bude realizována v prostorách zajištěných dodavatelem v Jihomoravském nebo Olomouckém kraji Dílčí část 2: VA 1 – 3 v sídle zadavatele na adrese Řípská 1164/15, 627 00 Brno – Slatina

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. • Pouze pro dílčí část 1: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru strojírenství“ v rozsahu min. 58 hodin výuky • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Lakýrník a natěrač“ v rozsahu min. 200 hodin výuky • Pouze pro dílčí část 2: • platnou akreditaci MŠMT na realizaci vzdělávací aktivity „Vedoucí provozu – mistr/mistrová“ v rozsahu min. 120 hodin výuky Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů k jednotlivým školitelům: Pouze pro dílčí část 1 uchazeč doloží: - Pro VA 1: vysokoškolský diplom z oboru strojírenská technologie - Pro VA 2: životopis, ze kterého bude vyplývat znalost CNC s programy Siemens a Heidenhein - Pro VA 4: vysokoškolský diplom z oblasti hydraulické a pneumatické stroje a zařízení Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. V případě, že se uchazeč rozhodne podávat nabídku pro obě dílčí části, je povinen podat kompletní nabídku pro každou dílčí část v samostatné obálce. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky, označením dílčí části a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihomoravském kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění, toto se nedotýká možnosti uchazeče podat nabídku pouze do jedné z dílčích částí. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Vzhledem k organizačním důvodům se zadavatel rozhodl v projektu dále nepokračovat, a proto se rozhodl předmětné výběrové řízení zrušit.

Datum ukončení: 11. 3. 2015


 
Uveřejněno: 17. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016