Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost PRVNÍ STAVEBNÍ CHRUDIM a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10384

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost PRVNÍ STAVEBNÍ CHRUDIM a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 1. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: PRVNÍ STAVEBNÍ CHRUDIM a.s.

Sídlo zadavatele: Tovární 1130, 537 23, Chrudim

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Zdeněk Strouhal, tel.: 469 625 713, e-mail: z.strouhal@psch.cz

IČ zadavatele: 46504621

DIČ zadavatele: CZ46504621

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Věra Švejdová
  • Telefon: 469 625 711
  • E-mail: svejdova@psch.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Tovární 1130, 537 23, Chrudim

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel požaduje zajištění 4 vzdělávacích aktivit (VA) včetně závěrečných zkoušek.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele

 

VA 1: Výstavba železobetonových konstrukcí – nová služba

Zadavatel požaduje zajištění VA 1 pro celkem 14 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 80 vyučovacích hodin (min. 40 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 2: Parametry jednotlivých stavebních prvků železobetonových konstrukcí, stanovení pracovních postupů výroby a její řízení

Zadavatel požaduje zajištění VA 2 pro celkem 10 zaměstnanců (rozdělených do 2 skupin). Celkový rozsah VA je min. 112 vyučovacích hodin (min. 56 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 3: Specifika manipulace s materiály a nástroji určenými ke stavební výrobě železobetonových konstrukcí pomocí jeřábu

Zadavatel požaduje zajištění VA 3 pro celkem 18 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin). Celkový rozsah VA je min. 96 vyučovacích hodin (min. 32 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

VA 4: Specifika manipulace s materiály a nástroji určenými ke stavební výrobě železobetonových konstrukcí pomocí vysokozdvižného elektrovozíku

Zadavatel požaduje zajištění VA 4 pro celkem 22 zaměstnanců (rozdělených do 3 skupin). Celkový rozsah VA je min. 48 vyučovacích hodin (min. 16 vyučovacích hodin pro každou skupinu účastníků zvlášť) vč. závěrečné zkoušky.

1 vyučovací hodina = 60 minut

 

Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.

 

Cílem VA 1 je seznámit dělníky s problematikou železobetonových konstrukcí a naučit je poskytovat nové služby.

Cílem VA 2 je seznámit výrobně-vedoucí pracovníky se specifiky stavební výroby železobetonových konstrukcí, s parametry jednotlivých prvků a naučit je tuto náročnou výrobu řídit.

Cílem VA 3 je naučit vazače a jeřábníky manipulovat s materiály a nástroji určenými ke stavební výrobě železobetonových konstrukcí pomocí jeřábu.

Cílem VA 4 je naučit obsluhu vysokozdvižného elektrovozíku manipulovat s materiály a nástroji určenými ke stavební výrobě železobetonových konstrukcí pomocí vysokozdvižného elektrovozíku.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace čtyř výše uvedených VA, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného certifikátu.

 

Vzdělávací aktivity budou probíhat v prostorách zadavatele na adrese Tovární 1130, 537 23, Chrudim a na adrese Švermova 874, 538 21, Slatiňany.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 672000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden – březen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity budou probíhat v prostorách zadavatele na adrese Tovární 1130, 537 23, Chrudim a na adrese Švermova 874, 538 21, Slatiňany.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Kvalita služeb (váha 60 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos kurzů pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos kurzů pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny a přizpůsobení jednotlivých cvičení a modelových situací. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne nejvyšší míru přizpůsobení kurzů dané skupině. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) mechanizmy vyhodnocení (evaluace) a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Předložení dokladů postačuje v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: - Vysokoškolský diplom lektora z oblasti stavebnictví; - Životopis lektora, ze kterého bude vyplývat min. 5 let praxe v oboru stavebnictví; - Povolení k provádění revizních zkoušek vyhrazených zdvihacích zařízení. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. Uvedené požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele mohou být splněny prostřednictvím většího počtu školitelů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.

Další podmínky:
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Vzdělávejte se pro růst v Pardubickém kraji II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: • Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; • Předmět plnění; • Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); • Platební podmínky; • Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; • Místo plnění smlouvy. Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Zadavatel dále určuje následující obchodní a platební podmínky: • Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností minimálně 14 dnů. • Zadavatel nebude poskytovat zálohy. • Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Asterius s.r.o.
    IČ: 01444719
    DIČ: CZ01444719
    Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00, Praha 3 - Žižkov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Filip Novotný
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 16. 2. 2015


 
Uveřejněno: 7. 1. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016