Zpět

Zajištění vzdělávání v rámci projektu Rozvoj služeb v oblasti volných pracovních míst

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10075

Název zakázky: Zajištění vzdělávání v rámci projektu Rozvoj služeb v oblasti volných pracovních míst

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 9. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: ČR – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina tel. 221 922 244 mail petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka musí být doručena osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence do podatelny MPSV na adresu: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění vzdělávání a doprovodných služeb, a to v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1811880,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 5 kalendářních měsíců od podpisu smlouvy,nejpozději však do 30. 6. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel stanoví tato místa plnění veřejné zakázky: ? hlavní město Praha, ? České Budějovice ? Brno – město ? Hradec Králové / Pardubice ? Olomouc ? Plzeň-město ? Ústí nad Labem / Liberec Veškeré materiály po ukončení realizace vzdělávacích kurů je uchazeč povinen předat na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč bez DPH Kvalita nabízeného plnění Obsah plnění

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (analogicky k § 53 odst. 1 ZVZ) - kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky), - kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. - Seznam alespoň 3 služeb obdobného charakteru a rozsahu poskytnutých uchazečem v posledních 3 letech + kopie osvědčení objednatelů. - Seznam osob, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky – realizační tým (min. 7 osob) vč. profesních životopisů a dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zadávací řízení se řídí ustanovením § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZVZ“), zásadami § 6 ZVZ, Pokynem D9 – Metodický pokyn pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10 a postupem stanoveným v Příkazu ministra č. 32/2013 ve znění Dodatku č. 4.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Marlin, s.r.o.
    IČ:
    607 33 306
    DIČ:
    Sídlo:
    Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Dušan Bellovič
    Poznámka k dodavateli:



Datum ukončení: 14. 11. 2014


 
Uveřejněno: 10. 9. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016