Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Analýza ubytoven a situace rodin na ubytovnách

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14159

Název zakázky: Analýza ubytoven a situace rodin na ubytovnách

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 3. 2023

Název/obchodní firma zadavatele: Hlavní město Praha

Sídlo zadavatele: Mariánské náměstí 2, 110 00, Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Alice Mezková, MPA
  • Telefon: +420236002340
  • E-mail: alice.mezkova@praha.eu

IČ zadavatele: 00064581

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Alexandra Semancová
  • Telefon: +420236004405
  • E-mail: Alexandra.Semancova@praha.eu

Lhůta pro podání nabídek: 17. 4. 2023 09:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní podatelna Magistrátu hlavního města Prahy, pracoviště Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Výchozí situace:

Zhoršující se ekonomická a energetická krize přispívá k nárůstu nákladů na bydlení, zatíženy jsou často rodiny s dětmi. Část rodin se vlivem těchto okolností dostává do bytové nouze, kterou řeší dlouhodobým ubytováním v nestandardních podmínkách.

Z aktuálních výzkumů jednoznačně vyplývá negativní vliv nestabilního bydlení na vývoj dětí a proto se Magistrát hlavního města Prahy (dále zkr. MHMP) snaží programově snižovat počet rodiny s dětmi v bytové nouzi. 

Dle schválené Koncepce sociálního bydlení v ČR 2015-2025 - je zásadní, aby na ubytovnách nebyly rodiny s dětmi, které zde žijí v nevyhovujících bytových podmínkách. Počet lidí bez přístřeší, na ubytovnách, v institucích či v sociálně vyloučených lokalitách by se měl výrazně snižovat.

MHMP se ke Koncepci sociálního bydlení také připojil. Navíc MHMP na základě podnětů od terénních a sociálních pracovníků získává informace o skutečnosti, že dochází k nárůstu počtu ubytovaných rodin s dětmi v komerčních ubytovnách bez schváleného provozního řádu.

Předmět zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je analýza situace rodin s dětmi na ubytovnách v Praze (jak se schváleným, tak i bez schváleného provozního řádu).  Klíčové zjištění bude zmapování výskytu rodin s dětmi bydlících dlouhodobě na ubytovnách a popis jejich situace.

  • Vytvořit přehled ubytoven na území Prahy, kde jsou dlouhodobě (déle než 3 měsíce) ubytovány rodiny s dětmi
  • Identifikovat klíčové problémy, se kterými se rodiny na ubytovnách potýkají

Základní okruh otázek:

  • Kolik rodin s dětmi žije dlouhodobě na ubytovnách v Praze? O jaké rodiny se jedná?
  • Co je pro ně typické? Počet dětí? V jakých ubytovnách žijí? Jaká byla jejich trajektorie? Jaké jsou podmínky bydlení?
  • Jsou jim poskytovány dostatečné sociální služby a podpora?
  • Nedochází k nekalým praktikám ze strany provozovatele ubytovny? Je dodržován provozní řád?

Cílová skupina:

Rodiny s dětmi žijící v Praze a dlouhodobě bydlící na ubytovně (alespoň 3 měsíce), která je na území hlavního města Prahy.

  • výhradně rodiny, kde alespoň jedna dospělá osoba má české občanství, bydlí na ubytovně déle než 3 měsíce
  • za rodiny se považují úplné/neúplné rodiny s alespoň s jedním nezaopatřeným dítětem do 18 let, případně do 26 let věku, soustavně studující (např. samoživitelé s dětmi)

 

Navrhovaný postup analýzy:

Vytvoření matice ubytoven, kde žijí rodiny s dětmi

  1. Sekundární analýza – vytvoření výchozí matice ubytoven na základě dat
  • Data MPSV, Úřad práce – přehled ubytoven se schváleným provozní řádem, případně i výčet některých soukromých ubytoven s neschváleným provozním řádem (např. čekající na schválení, měnící majitele)
  • Data Ok Systém – seznam výčtu ulic, ve kterých žijí lidé, kteří pobírají doplatky na bydlení. Tento seznam se stal oporou pro vyhledávání konkrétních zařízení, do kterých plyne alespoň jeden doplatek na bydlení, přídavky na dítě, rodičovský příspěvek, osoby na rodičovské dovolené

 

  • Ověření, doplnění – úprava výchozí matice
    • Počet dotazníků: 22 (minimálně 1 vyplněný dotazník za každou MČ), osoba vedoucí sociálního odboru za jednotlivé MČ – který určí kdo se na odboru zaobírá aktuálně rodiny s dětmi bydlících na ubytovnách (např. sociální pracovníci, sociální kurátor, OSPOD), dotazník délka do 10 minut, forma: online dotazník
    • Počet rozhovorů: 15 se zástupci vybraných neziskových organizací, které se pohybují v terénu – v oblasti výskytu ubytoven, pracují s lidmi bydlící na ubytovnách na území města Prahy, rozhovor formou online/osobní, polostrukturovaný rozhovor, délka: 30 minut  

Zadavatel přislíbí součinnost s poskytnutím kontaktů pro rozhovory.

Seznamy porovnat a postupně vytvořit základní matici ubytoven se zaměřením na cílovou skupinu rodiny s dětmi 

Základní matice bude obsahovat dělení na ubytovny:

Z hlediska lokality:

  • dle městské části

Z hlediska vlastnictví ubytovny:

  • městské ubytovna
  • soukromé ubytovny se schváleným provozním řádem (nebo v procesu schvalování) od Úřadu práce
  • soukromé ubytovny bez schváleného provozního řádu

Z hlediska velikosti ubytoven:

  • nízkokapacitní – do 50 ubytovaných osob
  • velkokapacitní – nad 50 ubytovaných osob

Na základě vytvořené matice bude v souladu se zadavatelem analýzy uskutečněn relevantní výběr vytipovaných ubytoven s cílem uskutečnění rozhovoru se zástupci ubytovaných rodin.

Zadavatel si je vědom, že zejména v oblasti soukromých ubytoven je situace složitá a velmi proměnlivá. Ale zejména proto tuto proměnlivost a nepřehlednou situaci je analýza situace rodin důležitá.  

  1. Terénní průzkum situace rodin s dětmi na ubytovnách:

Dotazník s otevřenými otázkami (trajektorie) se zástupci rodin – s cílem zanalyzovat situaci rodin a dětí – sociodemografické charakteristiky, životní trajektorie, důvody bydlení na ubytovnách, pobírání sociálních dávek, dluhy, exekuce, situace dětí, vzdělání, zdravotní a psychický stav, zdroje obživy, znalost a využívání služeb organizací, ochotu a plán opustit ubytovnu

Délka dotazníku: 45 minut, osobní forma dotazování. Dodavatel zajistí odpovídající odměnu pro respondenty.

 

  1. Počet dotazníků: n=70, městská ubytovna
  2. Počet dotazníků: n=70, soukromá ubytovna se schváleným provozním řádem
  3. Počet dotazníků: n=70, soukromá ubytovna bez schváleného provozního řádu

 

  1. Závěrečná analýza:
    1. Vytvoření mapy/přehledu ubytoven, kde žijí rodiny s dětmi na území Prahy, aproximace počtu rodin s dětmi žijících dlouhodobě na ubytovnách
    2. Popis aktuální situace rodin s dětmi na ubytovnách

 

Požadované výstupy:

  • Stručné vyhodnocení – rozsah 15 stran
  • Detailní zpráva– rozsah 50 stran
  • Shrnující zpráva s doporučením a manažerským shrnutím – rozsah 30 stran

 

  • Základní matice, mapa rozmístění ubytoven, kde žijí rodiny s dětmi na území Prahy
  • Popis vybraných ubytoven
  • Hloubková analýza situace rodin s dětmi – trajektorie
  • Prezentace výstupů – 1 x závěrečná osobní/online prezentace hlavních zjištění 
  • Formát výstupů: tištěné podoba – 1 originál ve formě pdf., ppt
  •                            elektronická podoba – open source ppt., word, excel, na CD/flashdisk

 

Analytická zpráva bude zpracována v písemné formě v sounáležitosti s vizuálními prvky projektů EU. Zadavatel zašle přesnou specifikaci vizuálního stylu vybranému dodavateli.

Shrnující zpráva bude zpracována v písemné formě.

 

Vysvětlení:

Magistrát hlavního města Prahy (zkr. MHMP):

je fakticky obecním a krajským úřadem hlavního města Prahy. Jeho působnost je vymezena zákonem o hlavním městě Praze a městskou vyhláškou o Statutu hlavního města Prahy, činnost a organizační uspořádání magistrátu upravuje jeho organizační řád, který byl vydán usnesením Rady hlavního města Prahy. Magistrát plní úkoly uložené zastupitelstvem nebo radou města a vykonává přenesenou působnost hlavního města. Některé samostatné i přenesené působnosti hlavního města Prahy deleguje statut města na úřady městských částí, při výkonu přenesené působnosti je magistrát úřadům městských částí nadřízen, řídí výkon jejich působnosti a přezkoumává jejich rozhodnutí.

Ubytovna:

Ubytovacím zařízením se pro účely tohoto zákona rozumí ubytovací zařízení splňující podmínky uvedené v § 21a zákona o ochraně veřejného zdraví, jestliže je ubytování v těchto zařízeních poskytováno na dobu delší než dva měsíce v období šesti měsíců po sobě jdoucích. Pokud je ubytování poskytováno v ubytovacích zařízeních podle věty první, odstavec 2 a § 33b se v tomto případě nepoužijí.

Ubytovnu není možné považovat za vhodnou formu stabilního bydlení. Pobyt v ubytovnách je chápán pouze jako forma přechodného bydlení. Osobě s nízkými příjmy žijící na ubytovně a pobírající doplatek na bydlení je zohledněna úhrada nákladů, a to do výše, která je v místě obvyklá, avšak maximálně do výše 80 % normativních nákladů na bydlení podle § 26 odst. 1 písm. a) zákona č. 117/1995 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Ubytovna má schválený provozní řád krajskou hygienickou stanicí, zda jiný než obytný prostor a stavba pro individuální či rodinnou rekreaci splňují technické standardy kvality bydlení, které na žádost krajské pobočky Úřadu práce ČR schvaluje stavební úřad.

Městské ubytovny pro lidi bez domova

je ubytovací zařízení pro osoby, které jsou bez domova nebo jsou ohroženy ztrátou bydlení a pobytem na ulici jsou zranitelné z důvodu svého věku či zdravotního stavu. MUb jsou zřizovány hlavním městem Prahou pod koordinací Centra sociálních služeb Praha ve spolupráci s poskytovateli sociálních služeb.

Městské ubytovny jsou systémový prvek navazující na politiku sociálního bydlení hlavního města Prahy, který má pomoci stabilizovat sociálně nepříznivou situaci osob bez přístřeší a pomoci jim najít standardnější formu bydlení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 560000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen řádně dílo dokončit a předat zadavateli nejpozději dle časového harmonogramu, který je součástí smlouvy. Předpokládaný termín zahájení: ode dne účinnosti smlouvy, resp. od zveřejnění v registru smluv. Požadovaný termín zaslání výstupů: 15.6.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní město Praha, Magistrát hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29, Praha 1, 110 00

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídková cena bez DPH – váha: 100 %

 

Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídnutou cenu za předmět plnění zakázky částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.

 

Popis způsobu hodnocení:

  • Hodnotící komise seřadí nabídky podle celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nabídky s nejnižší celkovou nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší celkovou nabídkovou cenou a jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou.
  • V případě, že se hodnocené skutečnosti budou v rámci jedné nabídky rozcházet, bude nabídka vyloučena.
  • V případě, že zadavatel obdrží nabídky se stejnou nejnižší nabídkovou cenou bude výběr proveden losem.
  • Losování proběhne v souladu se zásadami zadávání veřejných zakázek dle ustanovení § 6 zákona 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů. Losování se mají právo účastnit ti dodavatelé, kterých se bude losování týkat a kteří budou zadavatelem písemně vyrozuměni a vyzvání k účasti na losování, a to nejméně 2 pracovní dny před termínem konání losování.

 

 

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 15).

 

 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  •  

    Účastník je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem uzavření smlouvy.

    Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii, a to i zadavatelem vyžadovaná čestná prohlášení, jež musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka, v případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace.

     

    Doklady prokazující zadání způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

     

     Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:

    1.        splní základní způsobilost

    2.        splní profesní způsobilost

    3.        splní technickou kvalifikaci

     

    1. Základní způsobilost
    • Způsobilým je dodavatel, který:
    1. nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele; podává-li nabídku pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu; podává-li nabídku pobočka závodu české právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a vedoucí pobočky závodu; tuto podmínku musí splňovat také osoby, které mají v rámci struktury dodavatele práva spojená se zastupováním/rozhodováním/kontrolou dodavatele;
    2. nemá v České republice ani v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
    3. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
    4. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
    5. není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

     

    • Způsob prokázání plnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu. K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č.2 této výzvy.

     

    1. Profesní způsobilost
    • Zadavatel požaduje: předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
    • Doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

     

    • Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence.

     

    1. Technická kvalifikace

    Zadavatel požaduje:

    • Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 4 roky před zahájením zadávacího řízení včetně stručného popisu, uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele (viz vzor příloha).
    • Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 4 roky před zahájením výběrového řízení provedl řádně alespoň 2 služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky (analýza dat a výzkum v sociální oblasti) v min. finančním rozsahu 100 000 Kč bez DPH.
    • Zadavatel požaduje, aby veškeré doklady prokazující kvalifikaci účastníka, byly součástí nabídky. Lhůta je shodná se lhůtou pro podání nabídek.
    • Body podle odstavce a) se považují za splněné, pokud byla služba uvedená v příslušném seznamu v průběhu této doby dokončena.
    • Dodavatel k prokázání splnění kritéria kvalifikace podle odstavce a) použít služby, které poskytl
    1. Společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo 
    2. jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

     

    1. realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet:
    • Základní požadavky na realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet
    • Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
    • Složení realizačního týmu: minimální počet členů musí být minimálně 3, kteří budou splňovat následující požadavky:
    • Tým dodavatele musí obsahovat následující pozice:

     

    1. Vedoucího týmu (odborného garanta)

                                Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):

    • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
    • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
    • sociologie,
    • sociální antropologie,
    • sociální politika,
    • demografie,
    • sociální geografie,
    • ekonomie,
    • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

     

    1. Odborníka kvalitativní části – analytika pro zpracování kvalitativní části výzkumu, otevřených otázek

                             Požadavky na odborníka kvalitativní části – moderátora skupinových  

                                diskusí/hloubkových rozhovorů:

    • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
    • Vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
    • sociologie,
    • sociální antropologie,
    • sociální politika,
    • demografie,
    • sociální geografie,
    • ekonomie,
    • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

     

    1.  Odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování výzkumu

                                Požadavky na odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování  

                                výzkumu:

    • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
    • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
    • sociologie,
    • statistika,
    • ekonomie,
    • výpočetní technika,
    • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti analýz a statistických metod.

     

    • Přílohou seznamu členů realizačního týmu budou vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:
    • jméno a příjmení,
    • nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),
    • doložení zkušeností dle výše uvedených požadavků,
    • přehled profesní praxe se zaměřením na předmět zakázky.
    • role člena týmu

     

    • Členové realizačního týmu uvedení v nabídce dodavatele se musí aktivně podílet na plnění této veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce dodavatele je tato možná pouze se souhlasem zadavatele. Zadavatel tento souhlas neudělí v případě, že by po takové změně tým kumulativně nesplňoval veškeré uvedené požadavky zadavatele na tým dle této výzvy.

     

     

    Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

 

Účastník je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem uzavření smlouvy.

Veškeré doklady požadované k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii, a to i zadavatelem vyžadovaná čestná prohlášení, jež musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka, v případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými účastník prokazuje splnění kvalifikace.

 

Doklady prokazující zadání způsobilost a profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

 Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu je dodavatel, který:

1.        splní základní způsobilost

2.        splní profesní způsobilost

3.        splní technickou kvalifikaci

 

  1. Základní způsobilost
  • Způsobilým je dodavatel, který:
  1. nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele; podává-li nabídku pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu; podává-li nabídku pobočka závodu české právnické osoby, musí tuto podmínku splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby, osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele a vedoucí pobočky závodu; tuto podmínku musí splňovat také osoby, které mají v rámci struktury dodavatele práva spojená se zastupováním/rozhodováním/kontrolou dodavatele;
  2. nemá v České republice ani v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek;
  3. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění;
  4. nemá v České republice ani v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti;
  5. není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

  • Způsob prokázání plnění: Prohlášení dodavatele, z něhož jednoznačně vyplývá splnění tohoto kvalifikačního předpokladu. K prokázání splnění základní způsobilosti je dodavatel oprávněn využít formulář, který je přílohou č.2 této výzvy.

 

  1. Profesní způsobilost
  • Zadavatel požaduje: předložení výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje
  • Doklad nemusí dodavatel předložit, pokud právní předpisy v zemi sídla obdobnou profesní způsobilost nevyžadují.

 

  • Způsob prokázání splnění: Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence.

 

  1. Technická kvalifikace

Zadavatel požaduje:

  • Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 4 roky před zahájením zadávacího řízení včetně stručného popisu, uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele (viz vzor příloha).
  • Dodavatel splňuje technickou kvalifikaci, pokud za poslední 4 roky před zahájením výběrového řízení provedl řádně alespoň 2 služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky (analýza dat a výzkum v sociální oblasti) v min. finančním rozsahu 100 000 Kč bez DPH.
  • Zadavatel požaduje, aby veškeré doklady prokazující kvalifikaci účastníka, byly součástí nabídky. Lhůta je shodná se lhůtou pro podání nabídek.
  • Body podle odstavce a) se považují za splněné, pokud byla služba uvedená v příslušném seznamu v průběhu této doby dokončena.
  • Dodavatel k prokázání splnění kritéria kvalifikace podle odstavce a) použít služby, které poskytl
  1. Společně s jinými dodavateli, a to v rozsahu, v jakém se na plnění zakázky podílel, nebo 
  2. jako poddodavatel, a to v rozsahu, v jakém se na plnění služby podílel.

 

  1. realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet:
  • Základní požadavky na realizační tým, který se bude na realizaci služby podílet
  • Splnění tohoto požadavku dodavatel prokáže předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli.
  • Složení realizačního týmu: minimální počet členů musí být minimálně 3, kteří budou splňovat následující požadavky:
  • Tým dodavatele musí obsahovat následující pozice:

 

  1. Vedoucího týmu (odborného garanta)

                            Požadavky na vedoucího týmu (odborného garanta):

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • sociální antropologie,
  • sociální politika,
  • demografie,
  • sociální geografie,
  • ekonomie,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

 

  1. Odborníka kvalitativní části – analytika pro zpracování kvalitativní části výzkumu, otevřených otázek

                         Požadavky na odborníka kvalitativní části – moderátora skupinových  

                            diskusí/hloubkových rozhovorů:

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • Vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • sociální antropologie,
  • sociální politika,
  • demografie,
  • sociální geografie,
  • ekonomie,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti sociologické, nebo jiné společensko-vědní výzkumné metodologie.

 

  1.  Odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování výzkumu

                            Požadavky na odborníka kvantitativní části – analytika pro zpracování  

                            výzkumu:

  • účast na minimálně dvou zakázkách obdobného charakteru – výzkumu spokojenosti soukromého a veřejného sektoru.
  • vysokoškolské vzdělání magisterského/bakalářského stupně nebo středoškolské vzdělání v jednom z níže uvedených oborů:
  • sociologie,
  • statistika,
  • ekonomie,
  • výpočetní technika,
  • či v obdobných oborech se specializačním vzděláním v oblasti analýz a statistických metod.

 

  • Přílohou seznamu členů realizačního týmu budou vlastnoručně podepsané strukturované profesní životopisy jednotlivých členů realizačního týmu v minimálním rozsahu:
  • jméno a příjmení,
  • nejvyšší dosažené vzdělání (vč. prosté kopie dokladu o dosažení vzdělání),
  • doložení zkušeností dle výše uvedených požadavků,
  • přehled profesní praxe se zaměřením na předmět zakázky.
  • role člena týmu

 

  • Členové realizačního týmu uvedení v nabídce dodavatele se musí aktivně podílet na plnění této veřejné zakázky. V případě potřeby změny člena týmu oproti osobám uvedeným v nabídce dodavatele je tato možná pouze se souhlasem zadavatele. Zadavatel tento souhlas neudělí v případě, že by po takové změně tým kumulativně nesplňoval veškeré uvedené požadavky zadavatele na tým dle této výzvy.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH (a cena bez DPH za měsíc), samostatně DPH a cena včetně DPH ve vztahu k plnění zakázky.

 

Nabídková cena musí být v souladu s uznatelností nákladů Obecné části pravidel pro žadatele o příjemce v rámci OPZ (verze 15) a Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty se skutečně vzniklými výdaji a případně také s nepřímými náklady (verze 11) a musí zahrnovat strukturovaný popis činností vedoucích k naplnění předmětu zakázky.   

 

Struktura nabídkové ceny bude uvedena v návrhu smlouvy o dílo (příloha č. 1 této výzvy).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena identifikace uchazeče (jméno, IČO, kontaktní adresa uchazeče). Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka bude podána v 1 (jednom) zabezpečeném originálu (přelep s razítkem, sešití v kroužkovém pořadači apod.)Rovněž důrazně doporučujeme, aby byla úplná nabídka podána v elektronické podobě na CD nebo USB v rámci jednoho dokumentu formátu PDF. Všechny listy originálu nabídky by měly být ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením celkové nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč, podpis dodavatele či osoby oprávněné jednat za dodavatele, •Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele přiložené formou prosté kopie,•Specifikace předmětu nabídky (dle podmínek výzvy a požadavků na zpracování nabídky),•Návrh smlouvy obsahující požadované údaje z výzvy.•Zpracovaná nabídková cena dle požadavku na způsob zpracování nabídkové ceny,•Čestné prohlášení o zajištění společensky odpovědného plnění,•Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů nebo situaci podle § 4b zákona o střetu zájmů•Případné přílohy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.

Další požadavky na zpracování nabídky:

V rámci předcházení střetu zájmů a situace podle § 4b zákona o střetu zájmů požaduje zadavatel

po dodavateli v rámci nabídky předložení čestného prohlášení, že není ve střetu zájmů ve smyslu zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.

Vzor čestného prohlášení dodavatele k neexistenci střetu zájmů nebo situace podle § 4b zákona o střetu zájmů je přílohou č. 7 této výzvy.

 

Platební a obchodní podmínky:

Viz návrh smlouvy o dílo, která je přílohou č. 1 této výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Pravidly pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách HMP schválená usnesením Rady hlavního města Prahy č. 301 ze dne 22. 2. 2021.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 30. 3. 2023
 
Aktualizováno: 24. 5. 2023