Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Aplikace pro správu jednání Rady a Zastupitelstva

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14036

Název zakázky: Aplikace pro správu jednání Rady a Zastupitelstva

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 4. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Lovosice

Sídlo zadavatele: Školní 407/2, 410 30 Lovosice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Milan Dian, Ph.D., MBA
  • Telefon: +420416571115
  • E-mail: milan.dian@meulovo.cz

IČ zadavatele: 00263991

DIČ zadavatele: CZ00263991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vladimír Matějíček
  • Telefon: +420724101555
  • E-mail: verejne.zakazky@equica.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
https://zakazky.meulovo.cz/

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka aplikačního řešení pro řízení jednání Rady a Zastupitelstva města v rozsahu požadavků zadavatele uvedených v příloze č. 5 zadávací dokumentace – Technická specifikace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 460500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Analýza řešení: do 2 kalendářních týdnů od nabytí účinnosti smlouvy •Implementace a školení: do 6 týdnů od akceptace analýzy •Testovací provoz: 2 týdny od ukončení implementace •Celkem 12 týdnů od nabytí účinnosti smlouvy. •Školení bude realizováno pro 28 zaměstnanců města v rozsahu 12 hodin. 60 minut jedna hodina školení. •Poskytování podpory a maintenance dodaného řešení po dobu 12 měsíců od akceptace a převzetí dodaného řešení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost bude hodnocena na základě nejnižší nabídkové ceny bez DPH (váha 100 %).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní kvalifikační předpoklady

Dodavatel prokáže, že je způsobilým dle § 74 ZZVZ (kromě jiného nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní ve vztahu ke spotřební dani zachycen splatný daňový nedoplatek a že nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění).

 

Profesní kvalifikační předpoklady:

Dodavatel prokáže, že je způsobilým dle § 77 odst. 1 ZZVZ ve vztahu k České republice, tj. že je zapsán v obchodním rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

 

Technické kvalifikační předpoklady:

Dodavatel prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením seznamu dodávek a/nebo služeb poskytnutých (dokončených) dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení obsahující nejméně 2 významné dodávky a/nebo služby jako je předmět této veřejné zakázky, tj. dodávka aplikačního řešení pro podporu jednání rady a zastupitelstva, přičemž minimální hodnota jednotlivých poskytnutých dodávek a/nebo služeb byla alespoň 150 000,- Kč bez DPH.
Součástí seznamu budou pro každou předloženou významnou dodávku a/nebo službu údaje v rozsahu přílohy č. 3 výzvy, části Seznam významných dodávek a/nebo služeb dodavatele.

 

Dodavatel prokáže splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením Seznamu členů realizačního týmu obsahujícího nejméně 3 pracovníky dodavatele. Seznam musí obsahovat údaje v rozsahu přílohy č. 3 výzvy, části Seznam členů realizačního týmu. Dodavatel splňuje kvalifikační předpoklad, pokud má pro plnění veřejné zakázky k dispozici realizační tým splňující následující požadavky zadavatele:

Projektový manažer (1 osoba)

- min. ukončené SŠ vzdělání,
- 3 roky praxe v oblasti řízení IT projektů,
- zkušenost s řízením nejméně jedné dodávky obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. dodávky odpovídající požadavkům na významné dodávky uvedené výše pod požadavkem na uvedení seznamu významných dodávek a/nebo služeb dodavatele v roli projektového managera nebo obdobné,
certifikace v oblasti projektového řízení (např. PRINCE2 Foundation, PMI CAPM a/nebo IPMA level D apod.).

Technik (2 osoby)

- zkušenost s realizací portálových řešení nabízených účastníkem,
- osobní účast na realizaci nejméně jedné dodávky předložené dodavatelem k prokázání požadavků uvedených výše pod požadavkem na uvedení seznamu významných dodávek a/nebo služeb dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na formu a obsah zpracování nabídek

Účastník může předložit pouze jednu nabídku.

Tato veřejná zakázka je zadávána prostřednictvím elektronického nástroje zadavatele na adrese profilu zadavatele https://zakazky.meulovo.cz/.

Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky přednostně prostřednictvím elektronického nástroje na el. profilu zadavatele, popř. prostřednictvím Informačního systému datových schránek.

Nabídky mohou být podány výhradně elektronicky prostřednictvím profilu zadavatele (elektronického nástroje Vhodné k uveřejnění) v souladu s § 211 ZZVZ – žádný jiný způsob podání nabídek není přípustný. Nabídka musí být zpracována prostřednictvím akceptovatelných formátů souborů, tj. Microsoft Office (Word, Excel), Open Office, PDF, JPEG, GIF, nebo PNG.

Veškeré náležitosti a úkony (např. registrace do elektronického nástroje zadavatele) nutné pro podání nabídky je účastník povinen zjistit a zajistit si samostatně v dostatečném předstihu před koncem lhůty pro podání nabídek.

Nabídka, všechny ostatní doklady a dokumenty s ní související a veškerá korespondence musí být v českém jazyce. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce se předkládají bez překladu.

 

Požadavky na sestavení nabídky – členění a pořadí obsahu nabídky

  1. Zadavatel doporučuje akceptovat níže stanovené požadavky na obsah nabídky, které mají zajistit přehlednost nabídek, a tím usnadnit jejich posouzení:
  2. Krycí list nabídky v rozsahu uvedeném v příloze č. 4 této ZD.
  3. Čestná prohlášení dodavatele v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 této výzvy.
  4. Dokumenty prokazující splnění základní, profesní a technické kvalifikace v rozsahu uvedeném v příloze č. 3 této výzvy.
  5. Návrh řešení předmětu plnění veřejné zakázky v rozsahu přílohy č. 5 zadávací dokumentace.
  6. Položkový rozpočet dle požadavků uvedených v příloze č. 2 této výzvy.
  7. Seznam poddodavatelů (dodavatel uvede pouze v případě, že plnění VZ bude realizováno prostřednictvím poddodavatelů).
  8. Případně další dokumenty, jsou-li zadavatelem požadovány nebo jsou ze strany účastníka vnímány jako nezbytné pro úplné podání nabídky účastníka (např. plná moc pro oprávněnou osobu, smlouva s poddodavatelem, smlouva o společnosti apod.).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

  1. Účastník uvede celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky bez DPH, výši DPH a cenu s DPH v Krycím listu nabídky. Celková nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady účastníka spojené s plněním veřejné zakázky v rozsahu této zadávací dokumentace.
  2. Dále bude nabídková cena zpracována účastníkem v položkovém rozpočtu (viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace).
  3. Veškeré ceny musí být uvedeny v Kč.
  4. Nabídková cena za plnění této veřejné zakázky je cenou konečnou a nejvýše přípustnou. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být podána v el. podobě prostřednictvím el. nástroje zadavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Veškerá komunikace se zadavatelem může probíhat pouze elektronicky přednostně prostřednictvím elektronického nástroje na el. profilu zadavatele, popř. prostřednictvím Informačního systému datových schránek.
Zadavatel neomezuje rozsah případných poddodávek během plnění této VZ. Zadavatel požaduje, aby účastník ve své nabídce předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi zadávacího řízení známi a uvedl, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Součástí seznamu budou informace o rozsahu plnění poddodavatelů a jejich identifikační údaje.
Otevírání nabídek proběhne bez zbytečného odkladu po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Otevřením nabídky v elektronické podobě se rozumí zpřístupnění jejího obsahu zadavateli, a otevírání nabídek tedy bude neveřejné.
Účastníci budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na profilu zadavatele a portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.
Účastník bere na vědomí, že zadavatel při realizaci projektu musí dodržet povinnosti vyplývající z pravidel financování stanovených v podmínkách programu pro příslušnou výzvu Operačního programu Zaměstnanost a povinnosti vyplývající ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů. Účastník se zavazuje poskytnout zadavateli na vlastní náklady veškeré doklady související s realizací veřejné zakázky, které si vyžádají kontrolní orgány, a spolupůsobit při výkonu finanční kontroly dle § 2 písmena e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů.
Účastník je povinen poskytovat požadované informace a dokumentaci za účelem ověřování plnění Podmínek usnesení / Rozhodnutí o poskytnutí dotace zaměstnancům pověřených orgánů: Ministerstva práce a sociálních věcí, Ministerstva financí ČR, Evropské komise, Evropského účetního dvora, NKÚ, příslušného finančního úřadu, a dalších oprávněných orgánů státní správy. Doklady musí být uchovány způsobem uvedeným v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a souvisejícími prováděcími právními předpisy.
Smlouva na realizaci předmětné veřejné zakázky bude veřejně přístupná a bude zveřejněna v registru smluv.

Zadavatel si vyhrazuje právo:

  • v průběhu lhůty pro podání nabídek změnit v přípustném rozsahu podmínky stanovené v ZD,
  • ověřit informace uvedené účastníky v nabídkách a požádat o jejich upřesnění,
  • při nesplnění podmínek stanovených v této zadávací dokumentaci účastníka v odůvodněných případech vyloučit z další účasti v zadávacím řízení,
  • zrušit veřejnou zakázku z důvodů uvedených v ZZVZ nebo v Pravidlech OPZ.
Účastník nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže zadavatel využije svá práva výše uvedená.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 438000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Marbes s.r.o.Brojova 2113/16, 326 00 PlzeňIČO: 29108373

    Datum podpisu smlouvy: 25. 7. 2022

Datum ukončení: 25. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 27. 4. 2022
 
Aktualizováno: 4. 8. 2022