- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vytvoření webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14133
Název zakázky: Vytvoření webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 12. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016802 Přívětivý Mikroregion Vysokomýtsko příjemce: Mikroregion Vysokomýtsko
Název/obchodní firma zadavatele: Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko
Sídlo zadavatele: B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
- Jméno: Ing. František Jiraský
- Telefon: +420465466124
- E-mail: frantisek.jirasky@vysoke-myto.cz
IČ zadavatele: 70903875
- Jméno: Ondřej Halama
- Telefon: +420778111597
- E-mail: ondrej.halama@vysoke-myto.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 1. 2023 10:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vytvoření nových webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší (redakční systém, webová prezentace mikroregionu a obcí). Součástí plnění je rovněž zkušební provoz, uvedení nového webu do „ostrého“ provozu a školení administrátorů redakčního systému- je specifikováno ve smlouvě o dílo, poskytnutí hostingu a provádění systémové (technické) podpory nejméně na období 2 let.
Podrobné požadavky pro vytvoření webových stránek jsou stanoveny v příloze č. 1 této výzvy
k podání nabídek – Zadání pro výběrové řízení na nové webové stránky pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.
Vytvoření webových stránek bude realizováno v dále uvedených etapách:
etapa: Grafický návrh webových stránek projektu dle přílohy č. 1 výzvy k podání nabídek (Zadání pro výběrové řízení na nové webové stránky pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší, bod vzhled a grafické zpracování) a jejich odsouhlasení zadavatelem.
etapa: Implementace grafického návrhu do funkčního redakčního systému včetně první a druhé úrovně struktury webu.
etapa: Spuštění testovacího provozu. Vytvoření skupin uživatelů. Umožnění přístupu
administrátorům a jejich zaškolení. Vkládání obsahu zadavatelem. Průběžné zapracování připomínek zadavatele z testovacího provozu.
4. etapa: Zapracování připomínek zadavatele vyplývajících z akceptačního protokolu ukončené etapy 3. Přenesení obsahu z testovacího provozu do ostrého provozu.
Každá etapa bude ukončena akceptací na základě akceptačního protokolu. Při plnění předmětu zakázky uchazeč musí zohlednit specifikace uvedené v příloze č. 1 výzvy k podání nabídek. Pokud bude potřeba k provozu webových stránek města zvláštních licencí, budou tyto licence součástí plnění.
CPV kód:72413000-8 - Návrh webových (www) stránek 72415000-2 - Webové operační hostingové služby 72268000-1 - Dodávka programového vybavení 72263000-6 - Implementace programového vybavení 72253200-5 - Systémová podpora
Veřejná zakázka se dělí na 4 části:
Část 1: Vytvoření webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko
Část 2: Vytvoření webových stránek pro obec Svatý Jiří
Část 3: Vytvoření webových stránek pro městys České Heřmanice
Část 4: Vytvoření webových stránek pro obec Zálší
Dodavatel se může přihlásit do jedné, dvou, tří nebo všech částí.
Předpokládaná hodnota celkové zakázky je 750.000 Kč bez DPH
Část 1: předpokládaná hodnota 300 000,- bez DPH
Část 2: předpokládaná hodnota 150 000,- bez DPH
Část 3: předpokládaná hodnota 150 000,- bez DPH
Část 4: předpokládaná hodnota 150 000,- bez DPH
Kompletní zadávací dokumentace včetně příloh bude zveřejněna na portálu www.esfcr.cz, který umožňuje neomezený a přímý dálkový přístup.
Projekt: „Přívětivý Mikroregion Vysokomýtsko“; CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016802 je spolufinancován z Operačního programu Zaměstnanost
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 20.3.2023
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele B. Smetany 92, 566 01 Vysoké Mýto
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným kritériem hodnocení pro každou část samostatně bude nejnižší nabídková cena bez DPH.
Hodnocení bude provedeno prostým seřazením nabídek dle nabídkové ceny od nejnižší po nejvyšší, přičemž jako nejvhodnější bude vyhodnocena nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží Čestné prohlášení (viz příloha č. 3a)
podepsané oprávněnou osobou za dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Profesní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží prostou kopii:
aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku zapsán) ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Pokud uchazeč není do rejstříku zapsán, doloží ČP o tom, že není zapsán do obchodního rejstříku vč. zdůvodnění.
dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této zakázky - tedy dokladu podle živnostenského zákona pro výkon živností - Poskytování SW, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.
Technickou kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží:
seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky přede dnem podáním nabídky
s uvedením rozsahu a doby plnění.
Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že uchazeč v uvedeném období poskytoval alespoň 3 zakázky obdobného charakteru, přičemž každá z této zakázky musí být v hodnotě min. 50 000 Kč bez DPH. Uchazeč uvede rozsah a dobu plnění, název akce a subjekt, kterému byly služby poskytnuty (včetně kontaktních údajů pro ověření reference) – viz příloha č. 3b.
složení realizačního týmu, který bude odpovědný za plnění této zakázky s označením, kdo je vedoucí týmu a kdo jsou členové týmu – viz příloha č. 3c. Uchazeč předloží seznam realizačního týmu, který musí být složen z 1 vedoucího týmu (projektový manažer), který se podílel na realizaci min. 2 zakázek obdobného charakteru, jako je předmět plnění.
Prohlášení dle z. č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů
Dodavatel v nabídce předloží čestné prohlášení (viz formulář nabídky), že:
není obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v § 2 odst. 1 písm. c) zák. č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, v platném znění nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti a
že neprokazuje svou kvalifikaci prostřednictvím osoby uvedené v předchozí odrážce.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Dodavatelé mohou podávat nabídky v písemné listinné podobě osobním podáním či poštou na níže uvedené adrese.
Otevírání obálek s nabídkami bude neveřejné a bude probíhat pouze za účasti členů pracovní skupiny, která byla jmenována zadavatelem. Otevírání nabídek proběhne dne 21.12.2022.
Podání nabídky v písemné podobě:
Nabídku v písemné formě v jednom vyhotovení doručte v uzavřené obálce označené názvem zakázky:
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU
„Vytvoření webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší“
" NEOTEVÍRAT
v levém horním rohu obálky musí být uvedena adresa uchazeče
na níže uvedenou adresu:
Dobrovolný svazek obcí - Mikroregion Vysokomýtsko
B. Smetany 92
566 01 Vysoké Mýto
Nabídky lze podávat poštou, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Vysoké Mýto v pracovní dny:
pondělí v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
úterý v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
středa v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin
čtvrtek v době od 07:30 - 11:30 a 12:30 - 15:00 hodin
pátek v době od 07:30 do 11:30 hodin
Nabídky budou přebírat pracovnice podatelny Městského úřadu Vysoké Mýto. Doručené nabídky zaznamenává zadavatel do seznamu nabídek podle pořadového čísla nabídky, data a hodiny doručení. Každý uchazeč, který ve stanovené lhůtě pro podání nabídek předloží nabídku osobně, obdrží potvrzení o převzetí nabídky. Potvrzení bude obsahovat údaje o zadavateli a uchazeči, pořadové číslo nabídky a údaje o datu a hodině doručení nabídky.
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti:
Krycí list nabídky
Doklady o prokázání kvalifikace
Podepsaný návrh smlouvy
Časový harmonogram realizace zakázky
Technický popis nabízeného redakčního systému
Podíl osob na plnění VZMR (seznam subdodavatelů)
Prohlášení o celkovém počtu listů
Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách. Zadavatel vyloučí uchazeče ze soutěže v případě, že uchazeč uvede ve své nabídce nepravdivé údaje.
Zadavatel nehradí náklady na účast ve výběrovém řízení a nabídky nevrací.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč doloží celkovou nabídkovou cenu jako výslednou finanční hodnotu. Nabídková cena bude stanovena jako konečná a musí zahrnovat veškeré daně, cla, poplatky a ostatní další výdaje spojené s realizací veřejné zakázky malého rozsahu.
Nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (viz příloha č. 2) a smlouvě v členění bez DPH, DPH a včetně DPH. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v krycím listu nabídky a hodnotou nabídkové ceny zapsanén v textu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek rozhodná nabídková cena zapsaná v textu smlouvy a tato cena bude také rozhodná pro uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.
Krycí list nabídky bude předložen pro každou část zakázky samostatně.
DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) - e-mailem nebo osobním doručením. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti od dodavatelů.Zadavatel poskytne dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, písemně nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele. Dodatečné informace, včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Kontaktní osobou pro dodatečné informace je Ondřej Halama, administrátor zakázky. E-mail: ondrej.halama@vysoke-myto.cz.Zadavatel uchazeče upozorňuje, že vzhledem k poskytování zadávací dokumentace způsobem umožňujícím dálkový a neomezený přístup na portálu www.esfcr.cz, budou dodavatelům (potenciálním uchazečům) stejným způsobem poskytovány i dodatečné informace. Dodavatelé, kteří si stáhnou zadávací dokumentaci, aniž by to zadavateli oznámili, jsou tedy povinni sledovat detail výběrového řízení, aby měli aktuální informace vztahující se k výběro vému řízení.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel stanovil obchodní podmínky pro realizaci zakázky formou textu smlouvy (příloha č. 5).
Uchazeč je povinen smlouvu ve formátu pdf vytisknout. Do textu smlouvy uchazeč vyplní rukou údaje, které jsou určeny k vyplnění (tj. identifikační údaje, cena, místo a datum podpisu, podpis, jméno a funkce osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče). Doplněné a podepsané obchodní podmínky musí být součástí podané nabídky uchazeče.
Lhůta splatnosti faktury činí 30 kalendářních dnů. Zadavatel neposkytuje zálohy.
V případě prodlení zhotovitele s provedením díla má objednatel právo požadovat na zhotoviteli
zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,5% z ceny díla včetně DPH za každý i započatý den prodlení.
Požadavky na formu nabídky:
Nabídka bude podána v jednom originálním vyhotovení (označeném „ORIGINÁL“) a zadavatel dále uvítá, pokud bude nabídka rovněž předložena v 1 kopii (označené „KOPIE“). Zadavatel doporučuje, aby obě vyhotovení nabídky byla zabezpečena takovým způsobem, který znemožní vyjmout jednotlivé listy nabídky. Opatření proti vyjmutí listů uplatňuje zadavatel zejména z důvodů vyloučení možnosti neoprávněné manipulace. Zadavatel upozorňuje, že např. kroužková vazba nebo termovazba nesplňuje podmínku na zabezpečení proti vyjmutí listů, neboť je volně rozebíratelná. Pro zabezpečení nabídky je třeba použít např. způsobu obdobného, jaký je užíván notáři. Zadavatel dále uvítá, pokud bude k nabídce předložena také kopie nabídky a CD (naskenovaná nabídka v elektronické podobě.
Zadavatel doporučuje, aby jednotlivé listy nabídky byly číslovány nepřetržitou číselnou řadou, a poslední strana bude obsahovat prohlášení o celkovém počtu listů nabídky.
Variantní řešení:
Zadavatel předem vylučuje variantní řešení nabídky.
Subdodavatelé:
Uchazeč ve své nabídce uvede, které části veřejné zakázky malého rozsahu má v úmyslu realizovat prostřednictvím subdodavatelů. Pokud uchazeč nehodlá realizovat veřejnou zakázku malého rozsahu prostřednictvím žádných subdodavatelů, uvede tuto skutečnost v čestném prohlášení (viz příloha č. 4).
Zadávací lhůta:
Veřejný zadavatel stanovuje délku zadávací lhůty, a to 90 kalendářních dnů od data pro podání nabídek. Po tuto dobu jsou uchazeči vázáni svými nabídkami.
Zadavatel si vyhrazuje právo:
odmítnout předložené nabídky,
změnit podmínky zadání veřejné zakázky malého rozsahu,
zrušit veřejnou zakázku malého rozsahu bez udání důvodu,
smlouvu neuzavřít.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek_Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.pdf (7. 12. 2022 15:51)
- Priloha_1 _Zadani VR - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.pdf (7. 12. 2022 15:51)
- Priloha_1a_Struktura webu Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.pdf (7. 12. 2022 15:52)
- Priloha_2_kryci list nabidky - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.doc (7. 12. 2022 15:52)
- Priloha_3_kvalifikace - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.doc (7. 12. 2022 15:52)
- Priloha_4_podil osob na plneni VZMR - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.doc (7. 12. 2022 15:52)
- Priloha_5_navrh smlouvy - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.docx (7. 12. 2022 15:52)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č.1 - Mikroregion Vysokomýtsko - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a Zalší.pdf (13. 12. 2022 13:20)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 1 - Příloha - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.doc (13. 12. 2022 13:20)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 2 - Mikroregion Vysokomýtsko - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a Zalší.pdf (16. 12. 2022 07:31)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 3 - Mikroregion Vysokomýtsko - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a Zalší.pdf (22. 12. 2022 10:32)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 4 - Mikroregion Vysokomýtsko - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a Zalší.pdf (23. 12. 2022 09:33)
- Odpovědi na dotazy potenciálních dodavatelů č. 5 - Mikroregion Vysokomýtsko - Vytvoreni webovych stranek pro Mikroregio Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a Zalší.pdf (28. 12. 2022 12:42)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Vytvoření webových stránek pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, České Heřmanice a Zálší.pdf (12. 1. 2023 12:34)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem -WEB pro Mikroregion Vysokomýtsko, obec Svatý Jiří, městys České Heřmanice a obec Zálší.pdf (2. 2. 2023 12:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 269000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Sabemio s.r.o., Blatnická 4219/4, 628 00 Brno, 08885265
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2023
Datum ukončení: 31. 1. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.