Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí (II)

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14047

Název zakázky: Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí (II)

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Suchdol nad Lužnicí

Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 9, 378 06 Suchdol nad Lužnicí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Luboš Hešík, starosta
  • Telefon: +420384781220
  • E-mail: starosta@meu.suchdol.cz

IČ zadavatele: 00247561

DIČ zadavatele: CZ00247561

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jana Kobělušová (RECTE.CZ, s.r.o., Nádražní 612/36, 702 00 Ostrava, IČO 61972690)
  • Telefon: +420734260410
  • E-mail: recte@recte.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00247561

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět veřejné zakázky je rozdělený na dvě samostatné části.

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je uzavření smlouvy o dílo na zpracování projektu s označením Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí dle jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky takto:

1.1   Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol na Lužnicí. Podrobnosti plnění této části předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v Příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást zadávacích podmínek. (část 1)

1.2   Webová stránka města. Podrobnosti plnění této části předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v Příloze č. 2, která tvoří nedílnou součást těchto zadávacích podmínek. (část 2)

Vzhledem k tomu, že předmět plnění je rozdělený na 2 části, může dodavatel svou nabídku předložit na libovolný počet částí veřejné zakázky, tzn. na část 1 nebo 2 předmětu veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1138447,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Část 1 - Do 110 kalendářních dní od podpisu smlouvy o dílo Část 2 - Do 100 kalendářních dní od podpisu smlouvy o dílo

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Suchdol nad Lužnicí

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Vzhledem k tomu, že je předmět veřejné zakázky rozdělený na dvě samostatné části, bude každá část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu hodnocena samostatně. Zadavatel bude nabídky hodnotit podle jejich ekonomické výhodnosti. Dílčím hodnotícím kritériím zadavatel přisuzuje následující váhy pro jednotlivé části předmětu plnění takto:

 

Část 1

Nabídková cena v Kč bez DPH                                                                                70 %

Zkušenosti osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky                         15 %

Roční paušální náklad v Kč za poskytování technické podpory                                  15 %

Část 2

Nabídková cena v Kč bez DPH                                                                                80 %

Roční paušální náklad v Kč za poskytování technické podpory                                  20 %

Bližší podrobnosti o hodnocení nabídek jsou obsaženy v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.vá cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Čestné prohlášení dodavatele prokazující splnění základní způsobilosti v rozsahu definovaném v § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
2) Čestné prohlášení dodavatele, že disponuje živnostenským oprávněním, na základě, kterého jsem oprávněn realizovat předmět veřejné zakázky
Seznam významných dodávek poskytnutých za období posledních pěti (5) let před zahájením výběrového řízení:

Část 1 - dvě (2) dokončené významné dodávky obdobného charakteru (viz rozsah prací uvedených v příloze č. 1) ve finančním objemu minimálně 800 tis. Kč bez DPH, a to pro každou dodávku samostatně

Část 2 - dvě (2) dokončené významné dodávky obdobného charakteru (viz rozsah prací uvedených v příloze č. 2) ve finančním objemu minimálně 90 tis. Kč bez DPH, a to pro každou dodávku samostatně

3) Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osoby, která se bude na plnění předmětu veřejné zakázky významně podílet a současně aby dodavatel uvedl, na jakých zakázkách obdobného charakteru se tato osoba podílela (pro část 1).

Bližší podrobnosti o požadavcích na prokázání kvalifikace jsou obsaženy v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.tné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Součástí nabídky dodavatele musí být vyplněné Prohlášení dodavatele (Příloha č. P4 a P5 zadávacích podmínek) a návrh smlouvy o dílo (Příloha P6 zadávacích podmínek), který musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem nebo za dodavatele.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena pro jednotlivé části musí být zpracována dle požadavku zadavatele uvedeného ve smlouvě o dílo, a to v českých korunách bez DPH, jako cena smluvní a nejvýše přípustná. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel může podat na každou část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu pouze jednu nabídku, která musí být předložena v elektronické podobě a v českém jazyce.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu, ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Dodavatel může podat na každou část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Odkaz na elektronický nástroj, který umožňuje neomezený a přímý dálkový přístup, na kterém jsou výše uvedené informace uvedeny či podrobně blíže zpracovány https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00247561.

 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1039000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Software602 s.r.o., IČ 63078236Hornokrčská 15, 140 00 Praha 4

    Datum podpisu smlouvy: 20. 6. 2022

Datum ukončení: 20. 6. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 5. 2022
 
Aktualizováno: 29. 8. 2022