- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí (II)
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14047
Název zakázky: Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí (II)
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 5. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: Město Suchdol nad Lužnicí
Sídlo zadavatele: nám. T. G. Masaryka 9, 378 06 Suchdol nad Lužnicí
- Jméno: Luboš Hešík, starosta
- Telefon: +420384781220
- E-mail: starosta@meu.suchdol.cz
IČ zadavatele: 00247561
DIČ zadavatele: CZ00247561
- Jméno: Jana Kobělušová (RECTE.CZ, s.r.o., Nádražní 612/36, 702 00 Ostrava, IČO 61972690)
- Telefon: +420734260410
- E-mail: recte@recte.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00247561
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět veřejné zakázky je rozdělený na dvě samostatné části.
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je uzavření smlouvy o dílo na zpracování projektu s označením Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol nad Lužnicí dle jednotlivých částí předmětu veřejné zakázky takto:
1.1 Zlepšování procesů a zvyšování přívětivosti úřadu ve městě Suchdol na Lužnicí. Podrobnosti plnění této části předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v Příloze č. 1, která tvoří nedílnou součást zadávacích podmínek. (část 1)
1.2 Webová stránka města. Podrobnosti plnění této části předmětu veřejné zakázky jsou obsaženy v Příloze č. 2, která tvoří nedílnou součást těchto zadávacích podmínek. (část 2)
Vzhledem k tomu, že předmět plnění je rozdělený na 2 části, může dodavatel svou nabídku předložit na libovolný počet částí veřejné zakázky, tzn. na část 1 nebo 2 předmětu veřejné zakázky.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1138447,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Část 1 - Do 110 kalendářních dní od podpisu smlouvy o dílo Část 2 - Do 100 kalendářních dní od podpisu smlouvy o dílo
Místo dodání / převzetí plnění: Město Suchdol nad Lužnicí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Vzhledem k tomu, že je předmět veřejné zakázky rozdělený na dvě samostatné části, bude každá část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu hodnocena samostatně. Zadavatel bude nabídky hodnotit podle jejich ekonomické výhodnosti. Dílčím hodnotícím kritériím zadavatel přisuzuje následující váhy pro jednotlivé části předmětu plnění takto:
Část 1
Nabídková cena v Kč bez DPH 70 %
Zkušenosti osoby podílející se významně na plnění veřejné zakázky 15 %
Roční paušální náklad v Kč za poskytování technické podpory 15 %
Část 2
Nabídková cena v Kč bez DPH 80 %
Roční paušální náklad v Kč za poskytování technické podpory 20 %
Bližší podrobnosti o hodnocení nabídek jsou obsaženy v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.vá cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Čestné prohlášení dodavatele prokazující splnění základní způsobilosti v rozsahu definovaném v § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění
2) Čestné prohlášení dodavatele, že disponuje živnostenským oprávněním, na základě, kterého jsem oprávněn realizovat předmět veřejné zakázky
Seznam významných dodávek poskytnutých za období posledních pěti (5) let před zahájením výběrového řízení:
Část 1 - dvě (2) dokončené významné dodávky obdobného charakteru (viz rozsah prací uvedených v příloze č. 1) ve finančním objemu minimálně 800 tis. Kč bez DPH, a to pro každou dodávku samostatně
Část 2 - dvě (2) dokončené významné dodávky obdobného charakteru (viz rozsah prací uvedených v příloze č. 2) ve finančním objemu minimálně 90 tis. Kč bez DPH, a to pro každou dodávku samostatně
3) Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osoby, která se bude na plnění předmětu veřejné zakázky významně podílet a současně aby dodavatel uvedl, na jakých zakázkách obdobného charakteru se tato osoba podílela (pro část 1).
Bližší podrobnosti o požadavcích na prokázání kvalifikace jsou obsaženy v zadávacích podmínkách veřejné zakázky.tné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Součástí nabídky dodavatele musí být vyplněné Prohlášení dodavatele (Příloha č. P4 a P5 zadávacích podmínek) a návrh smlouvy o dílo (Příloha P6 zadávacích podmínek), který musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem nebo za dodavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena pro jednotlivé části musí být zpracována dle požadavku zadavatele uvedeného ve smlouvě o dílo, a to v českých korunách bez DPH, jako cena smluvní a nejvýše přípustná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel může podat na každou část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu pouze jednu nabídku, která musí být předložena v elektronické podobě a v českém jazyce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu, ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat na každou část předmětu veřejné zakázky malého rozsahu pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Odkaz na elektronický nástroj, který umožňuje neomezený a přímý dálkový přístup, na kterém jsou výše uvedené informace uvedeny či podrobně blíže zpracovány https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00247561.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 00 Výzva k podání nabídek esfcr.pdf (10. 5. 2022 15:31)
- 01 Písemná výzva.pdf (10. 5. 2022 15:31)
- 02 Zadávací podmínky.pdf (10. 5. 2022 15:31)
- 03 P1 Technicke podminky KA1 - Chytre formulare.docx (10. 5. 2022 15:31)
- 04 P2 Technicke podminky KA4 - Webove stranky města.docx (10. 5. 2022 15:31)
- 05 P3 Popis stavajiciho stavu Městského úřadu.docx (10. 5. 2022 15:32)
- 06 P4 Prohlášení dodavatele_kvalifikace.doc (10. 5. 2022 15:32)
- 07 P5 Prohlaseni dodavatele_reference.doc (10. 5. 2022 15:32)
- 08a P6 Obchodní podmínky zadavatele pro část 1.docx (10. 5. 2022 15:32)
- 08b P6 Obchodní podmínky zadavatele pro část 2.docx (10. 5. 2022 15:32)
- 09 P7 Prohlášení ASSECA SOLUTIONS o poskytnutí součinnosti.pdf (10. 5. 2022 15:32)
- 10 P8 Obecná pravidla pro žadatele_AKTUÁLNÍ.pdf (10. 5. 2022 15:32)
- 11 P9 Sdělení k ZP_část 1.doc (10. 5. 2022 15:36)
- 12 P10 Sdělení k ZP_část 2.doc (10. 5. 2022 15:36)
- 15 Úprava obchodních podmínek pro část 1 a 2.pdf (19. 5. 2022 13:45)
- 16 Příloha - Obchodní podmínky zadavatele pro část 1.docx (19. 5. 2022 13:45)
- 17 Příloha - Obchodní podmínky zadavatele pro část 2.docx (19. 5. 2022 13:45)
- 26 Oznámení rozhodnutí zadavatele_část 1.pdf (6. 6. 2022 20:34)
- 27 Oznámení rozhodnutí zadavatele_část 2.pdf (6. 6. 2022 20:34)
- 28 Oznámení o vyloučení dodavatele_část 1.pdf (6. 6. 2022 20:34)
- 31 Smlouva o dílo Software _část 1 vSign SW602 oba.pdf (29. 8. 2022 10:17)
- 32 Smlouva o dílo Webhouse_část 2_EL_podpisWH.pdf (29. 8. 2022 10:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1039000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Software602 s.r.o., IČ 63078236Hornokrčská 15, 140 00 Praha 4
Datum podpisu smlouvy: 20. 6. 2022
Datum ukončení: 20. 6. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.