Dobrý den,
v příloze č. 1 výzvy u oblasti 3 (podpora ohrožených rodin s dětmi) je jako jedna z podporovaných aktivit uvedena podpora vytváření systematických doučovacích programů. V jiném dotazu na fóru k této výzvě je uvedeno, že doučování rozhodně nemůže být z výzvy podpořeno. Chtěl jsem se tedy zeptat, jak konkrétně může podpora vytváření systematických doučovacích programů vypadat, pokud nemůže obsahovat doučování samotné? Není zřejmé, co konkrétně výzva v oblasti doučovacích programů podporuje, pouze co nepodporuje. Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
Krivan
Dobrý den,
ano, to lze vyčíst z poznámky pod čarou v příloze. Nicméně není jasné, co to být může. V aktuálních výzvách OP JAK není žádná, která by doučování podporovala a ve které by mohli být NNO žadateli. Není tedy zřejmé, jak by mohlo dojít s duplicitou s OP JAK. To samé platí pro NPO.
Co se tedy podporou vytváření systematických doučovacích programů myslí? U ostatních aktivit je zřejmé, co je v rámci nich možné dělat. U této ne.
S pozdravem
B. Krivan
Dobrý den, v rámci podpory vytváření systematických doučovacích programů se nesmí v projektu jednat o duplicitu s podporou v rámci programů vyhlašovaných MŠMT(např. Národní plán obnovy, Operační program Jan Ámos Komenský).
S pozdravem
Gabriela Hubáčková
Doplnění odpovědi :
doučování dětí je skutečně duplicitní s programy vyhlašovanými MŠMT. V rámci výzvy 03_22_018 je vhodné se zaměřit na rozvoj rodičovských kompetencí, protože rodiče se ne vždy umí se svými dětmi učit nebo neřeší školní výsledky svých dětí.
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce