Zpět

Městský úřad Králíky - Přívětivý úřad – Portál občana

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14031

Název zakázky: Městský úřad Králíky - Přívětivý úřad – Portál občana

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Město Králíky

Sídlo zadavatele: Velké náměstí 5, 561 69 Králíky

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Václav Kubín, starosta města
  • Telefon: +420465670702
  • E-mail: kraliky@kraliky.eu

IČ zadavatele: 00279072

DIČ zadavatele: CZ00279072

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Deregio Tender, s.r.o., JUDr. Josef Kudrna
  • Telefon: +420511113244
  • E-mail: zakazky@deregio.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 6. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Deregio Tender, s.r.o., Starobrněnská 20, 602 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zejména:

dodávka Portálu občana vč. jeho instalace, implementace a testování,
poskytnutí licencí potřebných pro užívání Portálu občana,
integrace dodaného díla se stávajícím aplikačním (SW, IS) vybavením Zadavatele,
zaškolení administrátorů obsluhy Zadavatele a uživatelů systému (28 osob v rozsahu 6 hodin).
poskytování služeb provozní podpory a maintenance v délce trvání 60 měsíců po zahájení produkčního (ostrého) provozu

 

Podrobná specifikace požadovaného technického řešení je uvedena v příloze č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Technická specifikace“ a v příloze č. 1 zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy o dílo“.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1285600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení doby plnění veřejné zakázky se předpokládá ihned po podpisu smlouvy. Dodavatel se zavazuje předmět plnění veřejné zakázky provádět a provést ve lhůtách uvedených v harmonogramu obsaženém v čl. 6 Technické specifikace, která se zároveň stane přílohou smlouvy o dílo. Dodavatel se zavazuje předat systém do rutinního provozu nejpozději do 21 týdnů od podpisu smlouvy. Dílčí milníky uvedené v Harmonogramu jsou pro Dodavatele závazné. Provozní podpora bude poskytována po dobu 60 měsíců po ukončení pilotního provozu, tj. k datu zahájení produkčního (ostrého) provozu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Králíky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídek dle § 114 zákona na základě jediného hodnotícího kritéria a to nejnižší celkové nabídkové ceny bez DPH.

    Celková nabídková cena bez DPH je stanovena jako součet nabídkové ceny za dodávku a implementaci díla včetně školení a za poskytování provozní podpory po dobu 60 měsíců po ukončení pilotního provozu.

    Toto kritérium tak bude mít v hodnocení váhu 100%.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů. Základní kvalifikační předpoklady nesplňuje dodavatel, který
a)byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,
b)má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek
c)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d)má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e)je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.
Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení o jejich splnění.
Profesní způsobilost
Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů. Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:

výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Technická kvalifikace

1.1.Seznam služeb poskytnutých dodavatelem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení. Limit pro splnění kvalifikačního předpokladu je stanoven na:

Minimálně 2 zakázky spočívající v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé zakázky,

Seznam služeb poskytnutých dodavatelem bude obsahovat:

Identifikační údaje objednatele zakázky
Přesné označení zakázky
Přesný popis zakázky, ze kterého bude zřejmé splnění požadavků zadavatele
Kontaktní osoba objednatele zakázky včetně kontaktního telefonního čísla a e-mailové adresy pro ověření pravdivosti údajů
Termín realizace zakázky
Celkové finanční náklady zakázky v Kč bez DPH

1.2.Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vedoucích pracovníků dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za vedení realizace příslušných služeb.

Zadavatel stanoví limit pro splnění tohoto kvalifikačního předpokladu:

1 osoba na pozici Vedoucí týmu

musí mít minimálně 3 roky praxe v oblasti elektronické komunikace nebo implementace informačních systémů u subjektů veřejné správy (subjekty vykonávající státní správu a samosprávu), k prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ze kterého musí vyplývat splnění požadované praxe,
musí mít zkušenosti s realizací alespoň dvou zakázek spočívajících v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému u subjektů veřejné správy (subjekty vykonávající státní správu a samosprávu) v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé zakázky. K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ze kterého musí vyplývat splnění tohoto požadavku. V profesním životopisu tedy budou uvedeny požadované zkušenosti, přičemž u každé zkušenosti budou uvedeny tyto informace:

Identifikační údaje objednatele zakázky
Přesné označení zakázky
Přesný popis zakázky, ze kterého bude zřejmé splnění požadavků zadavatele
Kontaktní osoba objednatele zakázky včetně kontaktního telefonního čísla a e-mailové adresy pro ověření pravdivosti údajů
Termín realizace zakázky
Celkové finanční náklady zakázky v Kč bez DPH

účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o tom, v jakém poměru je tato osoba k dodavateli (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…)

 

1 osoba na pozici Specialista na implementaci řešení

musí mít minimálně 3 roky praxe v oblasti elektronické komunikace nebo implementace informačních systémů u subjektů veřejné správy (subjekty vykonávající státní správu a samosprávu), k prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ze kterého musí vyplývat splnění požadované praxe,
musí mít zkušenosti s realizací alespoň jedné zakázky spočívající v dodávce a implementaci portálu občana nebo jiného IT systému u subjektů veřejné správy (subjekty vykonávající státní správu a samosprávu) v hodnotě alespoň 500.000,- Kč bez DPH. K prokázání splnění tohoto požadavku dodavatel doloží podepsaný profesní životopis této osoby, ze kterého musí vyplývat splnění tohoto požadavku. V profesním životopisu tedy budou uvedeny požadované zkušenosti, přičemž u každé zkušenosti budou uvedeny tyto informace:

Identifikační údaje objednatele zakázky
Přesné označení zakázky
Přesný popis zakázky, ze kterého bude zřejmé splnění požadavků zadavatele
Kontaktní osoba objednatele zakázky včetně kontaktního telefonního čísla a e-mailové adresy pro ověření pravdivosti údajů
Termín realizace zakázky
Celkové finanční náklady zakázky v Kč bez DPH

účastník předloží v nabídce čestné prohlášení o tom, v jakém poměru je tato osoba k dodavateli (zda se jedná o pracovněprávní vztah, poddodavatelský vztah, atd…),

Zadavatel stanovuje minimální počet členů realizačního týmu na dvě osoby.

Dodavatel prokazuje splnění technické kvalifikace předložením dokladů o kvalifikaci v kopiích.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude obsahovat všechny dokumenty požadované zadavatelem. Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla očíslována nepřetržitou číselnou řadou od 1(krycí list nabídky) po poslední stranu nabídky.
Zadavatel doporučuje, aby nabídka obsahovala tyto samostatné části v pořadí, jak je dále uvedeno:
krycí list nabídky - vyplněný formulář zadávací dokumentace podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace „Příloha č. 3Krycí list nabídky dodavatele„


čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti. Vzor tohoto dokumentu tvoří přílohu č. 2 zadávací dokumentace „Příloha č. 2 Vzor čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti„. Účastník do uvedeného vzoru doplní požadované údaje.


doklady prokazující splnění profesní způsobilosti, dodavatel předloží prostou kopii originálů požadovaných dokumentů.


doklady prokazující splnění technických kvalifikačních předpokladů, dodavatel předloží prostou kopii dokumentů.


doplněné Obchodní podmínky zadavatele ve formě smlouvy o dílo respektující veškeré zadávací podmínky, zpracované podle pokynů obsažených v této zadávací dokumentaci podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele. Tento dokument tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace „Příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy o dílo„


doplněný Nabídkový rozpočet, který tvoří přílohu č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Nabídkový rozpočet“.


doplněnou (podepsanou) Technickou specifikaci, která tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace „Příloha č. 4 Technická specifikace“

Případně další dokumenty, pokud je jejich předložení požadováno v zadávacích podmínkách.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude uvedena v české měně (CZK) v členění na cenu celkem bez DPH, výše sazby DPH a cenu celkem včetně DPH.

Nabídkovou cenou se pro účely výběrového řízení rozumí celková cena za předmět plnění bez DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré práce, dodávky a činnosti vyplývající ze zadávacích podkladů, o kterých zhotovitel podle svých odborných znalostí vědět měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení a dokončení služby dané povahy třeba. Podkladem pro zpracování cenové nabídky je zadávací dokumentace, a dále její veškeré přílohy.

Celková nabídková cena bez DPH je stanovena jako součet nabídkové ceny za dodávku a implementaci díla včetně školení a za poskytování provozní podpory po dobu 60 měsíců po ukončení pilotního provozu.

Nabídková cena bude uvedena v příloze č. 1 zadávací dokumentace „příloha č. 1 Obchodní podmínky v podobě návrhu smlouvy o dílo“ a v příloze č. 5 zadávací dokumentace „Příloha č. 5 Nabídkový rozpočet“.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. V nabídce nesmí být přepisy a opravy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemnou žádost může dodavatel doručit i elektronickými prostředky na e-mailovou adresu zástupce zadavatele zakazky@deregio.cz nebo v listinné podobě na kontaktní adresu zástupce zadavatele. Žádost musí obsahovat název veřejné zakázky, identifikační údaje zadavatele a identifikační údaje dodavatele. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel stanovil závazné obchodní podmínky pro realizaci veřejné zakázky ve formě smlouvy o dílo, která je přílohou této zadávací dokumentace. Na obchodních podmínkách (všech ustanoveních návrhu smlouvy) zadavatel bezvýhradně trvá.
Vzorové znění smlouvy dodavatel nesmí měnit, doplňovat ani jinak upravovat, pokud v zadávacích podmínkách není stanoveno výslovně jinak, v opačném případě bude jeho nabídka vyřazena jako nepřijatelná a dodavatel bude z další účasti v zadávacím řízení vyloučen.
Přílohou zadávací dokumentace je vzorová podoba smlouvy o dílo, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení. Zadavatel připouští pouze dále specifikované úpravy vzorové smlouvy dodavatelem v rámci přípravy návrhu smlouvy, který musí být součástí nabídky, a který musí být podepsán oprávněným zástupcem dodavatele. Tento návrh smlouvy musí v plném rozsahu respektovat podmínky uvedené v této zadávací dokumentaci a nesmí znevýhodňovat zadavatele.
Dodavatel do vzoru smlouvy pouze doplní chybějící údaje, které jsou zvýrazněny a označeny žlutým podbarvením „ “. Znění ostatních ustanovení vzoru smlouvy nesmí dodavatel měnit.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení veřejné zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 26. 4. 2022
 
Aktualizováno: 23. 6. 2022