Zpět

Realizace vzdělávacích kurzů

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12118

Název zakázky: Realizace vzdělávacích kurzů

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Vega Tour, s. r. o.

Sídlo zadavatele: Šátalská 204/21, Libuš, 142 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martin Capoušek, jednatel
  • Telefon: +420242447247
  • E-mail: martin.capousek@vegatour.com

IČ zadavatele: 62917072

DIČ zadavatele: CZ62917072

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Nikola Makovská
  • Telefon: +420737203383
  • E-mail: nikola.makovska@vegatour.com

Lhůta pro podání nabídek: 6. 3. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Vega Tour s. r. o., Vídeňská 142, 14800 Praha

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění služby – realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti Vega Tour  s. r. o. a dalších partnerů v období únor 2018 až listopad 2019 v rámci realizace projektu registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005483. Projekt je realizován z Operačního programu Zaměstnanost, jehož řídícím orgánem je Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR (dále jen „MPSV“).

Nejedná se o výběrové řízení podle zákona o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. (dále jen „ZZVZ“); jedná se o výběrové řízení podle Pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu Zaměstnanost vydaných MPSV a platných v den zveřejnění této výzvy na portálu www.esfcr.cz.

Zakázka je rozdělena na tyto dílčí části:

  1. Dílčí část A –Kurzy: „Měkké, manažerské dovednosti a ekonomické kurzy
  2. Dílčí část B- Kurzy: „IT kurzy“
  3. Dílčí část C- Kurzy: Technické a odborné kurzy I
  4. Dílčí část D- Kurzy: Technické odborné kurzy II

Požadavky zadavatele, pokud jde o typ kurzů a specifikaci jejich obsahu, požadovanou délku kurzů a zaměření kurzů a jiné požadavky na realizaci jsou uvedeny v příloze č. 4 této výzvy

Každý uchazeč má právo předložit nabídku do jedné nebo všech dílčích části této zakázky. Na každou jednotlivou dílčí část zakázky podává uchazeč samostatnou nabídku. Nabídka uchazeče musí obsahovat všechna školení (kurzy) uvedená pro nabízenou dílčí část v příloze č. 4; není přípustné nabídnout pouze některá školení v rámci dílčí části.

 

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech- měkkých a manažerských dovednosti, obecné a specializované IT kurzy, účetní a ekonomické kurzy,  technické a odborné kurzy.

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorech zadavatele formou kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) nejsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

  • Dodavatel poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály
  • Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen účastníkem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným dodavatelem přizpůsoben dle potřeb zadavatele.
  • Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby dodavatel byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
  • U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.
  • Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu.
  • Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
  • Školicí den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky účastník navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2., včetně pauzy na oběd.
  • Maximální počet osob ve skupině u kurzů připravených na míru je 12.
  • Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž dodavatel je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a dodavatel je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
  • Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty

Nabídka účastníka musí obsahovat všechna uvedená školení v celém svém rozsahu, není přípustné nabídnout pouze některá školení nebo pouze části.

Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, záznamů o školení a osvědčení /certifikátů o absolvování kurzů.

Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro zhotovení díla a jeho funkcí.

Požadovaná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č.4, která je nedílnou součástí této výzvy.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1,81 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobu realizace celé zakázky je únor 2018 až listopad 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace daných školení zajišťuje zadavatel na své náklady. Školení bude probíhat na území České republiky

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.

Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:

Celková nabídková cena bez DPH (váha 40%)

Kvalita nabízených služeb (váha 60%)

Hodnotící kritérium Nabídková cena:

Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH.

Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100:

100 x (nejnižší cena/cena posuzovaní nabídky) x váha vyjádřená v procentech

Hodnotící Kvalita nabízených služeb:

V rámci tohoto hodnotícího kritéria se dle předložené nabídky účastníka se bude hodnotit:

  1. obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,
  2. metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,
  3. ukázky studijních materiálů

Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka účastníka, jež bude v rámci tohoto hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto hodnotícího kritéria.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: obsah nabízených vzdělávacích (školicích) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň a dále způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: návrh metod výuky (školení), návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-40 pomocných bodů.

Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce účastníka 0-20 pomocných bodů.

Nabídce, která získá v rámci tohoto hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, tzn. nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto hodnotícím kritériem (nejvhodnější nabídka), je přiřazena hodnota 100 bodů. Dalším nabídkám jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s nejvhodnější nabídkou.

Body za toto kritérium budou určeny výpočtem: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech

 

Pravidla a způsob hodnocení:

Hodnocení nabídek bude probíhat vždy za každou dílčí část zakázky odděleně. Nejvýhodnější nabídka dílčí části zakázky bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

 

Sestavení celkového pořadí dílčí části zakázky:

Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví výsledné pořadí pro každou dílčí část zakázky. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.

V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním hodnotícím kritériu - nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splněním kvalifikace v tomto rozsahu:

  • Základní způsobilost
  • Profesní způsobilost
  • Technická kvalifikace,

Nabídka účastníka nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.

Základní způsobilost splňuje účastník:

a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele, k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku dle tohoto odstavce splňovat také tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením účastníka, ve kterém bude uvedeno, že účastník všechny výše uvedené základní způsobilosti požadované zadavatelem splňuje. Účastník může použít vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č.2 této výzvy. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem účastníka nebo osoby oprávněné jednat za účastníka.

Profesní způsobilost

Profesní způsobilost splňuje účastník:

  1. Který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
  2. Který je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

 

Technická kvalifikace (technická kvalifikace pro částC a D není požadována)

Technickou kvalifikaci splňuje uchazeč:

  • Který předloží seznam významných služeb poskytnutých uchazečem za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení, v oblasti, která je totožného či obdobného charakteru jako je předmět tohoto výběrového řízení (dále jen „významné služby“). Pro účely tohoto ustanovení je uvedené období posledních 3 let počítáno zpětně od posledního dne lhůty pro podání nabídek.

Seznam významných dodávek uchazeč předloží ve formě čestného prohlášení v následující struktuře, nejlépe ve formě tabulky:

Identifikace služby,

Cena služby (její finanční objem) bez DPH,

Doba realizace služby (měsíc a rok)

Uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu

Uchazeč splňuje toto kritérium technické kvalifikace pro

Dílčí část A - Měkké, manažerské dovednosti a ekonomické kurzy na kterou je nabídka uchazeče podávána tím, že v posledních 3 letech realizoval 3 významné služby v dané oblasti, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 600.000,- Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

Dílčí část B- IT kurzy, na kterou je nabídka uchazeče podávána, tím, že v posledních 3 letech realizoval 3 významné služby v dané oblasti, přičemž každá významná služba je v hodnotě min. 100.000,-Kč bez DPH u každé jednotlivé služby.

  • Seznam techniků (realizační tým) pro část A a B, kteří se budou podílet na plnění této zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči.

Seznam bude zahrnovat minimálně 4 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu - projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky a za komunikaci se zadavatelem.

Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění zakázky. Změny v osobách členů realizačního týmu budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný uchazeč bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího nebo člena realizačního týmu pouze osobu splňující veškeré níže uvedené požadavky zadavatele týkající se vedoucího nebo člena realizačního týmu. Výměnu vedoucího realizačního týmu je uchazeč povinen zadavateli oznámit nejméně 10 pracovních dnů předem, výměnu člena realizačního týmu (mimo projektového manažera) je pak uchazeč povinen zadavateli oznámit nejpozději 5 dnů předem. Člena realizačního týmu je uchazeč povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky uvedené v této výzvě a s níž zadavatel vysloví souhlas.

Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky:

 

Dílčí část A- Měkké, manažerské dovednosti a ekonomické kurzy:

  • Všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání
  • Všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk)
  • Projektový manažer musí mít praktickou zkušenost s vedením týmu a praxi v oblasti koordinace školení v oblasti měkkých, manažerských dovednostív délce nejméně 5let
  • 2 členové realizačního týmu (lektoři) musí mít praxi v oblasti školení měkkých, manažerských dovedností v délce nejméně 5 let
  • 1 člen realizačního týmu (lektor) musí mít praxi v oblasti školení ekonomických kurzů v délce nejméně 5 let

 

Dílčí část B- IT kurzy:

  • Všichni členové realizačního týmu musí mít ukončené středoškolské vzdělání
  • Všichni členové realizačního týmu musí mít znalost českého jazyka na komunikační úrovni (komunikační jazyk v rámci poskytování poradenských služeb bude český jazyk)
  • Projektový manažer musí mít praktickou zkušenost s vedením týmu a praxi v oblasti koordinace školení v oblasti obecného IT v délce nejméně 5let
  • Členové realizačního týmu (lektoři) musí mít praxi v oblasti školení obecné IT nebo specializované IT v délce nejméně 5 let

Přílohu seznamu členů realizačního týmu budou tvořit profesní životopisy všech členů realizačního týmu. Profesní životopis bude zpracován v níže uvedeném minimálním rozsahu a členění:

  • Jméno a příjmení
  • Označení pozice v realizačním týmu
  • Nejvyšší dosažené vzdělání
  • Přehled profesní praxe a délky jejího trvání v relevantním oboru

Společná ustanovení ke kvalifikaci

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky účastníka je splnění kvalifikace. V případě nesplnění kteréhokoliv kvalifikačního kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn v kvalifikaci (viz níže) bude účastník vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dostatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

Účastník prokáže splnění kvalifikace ve všech případech příslušnými doklady předloženými v prostých kopiích.

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného účastníka předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. V případě nepředložení bude uchazeč vyloučen.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce účastníka u třetích osob, účastník je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

Doklad prokazující splnění profesní způsobilosti (výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení. Základní způsobilost a profesní způsobilost dle bodu 2 písm. a) tohoto článku nemohou být prokázány prostřednictvím poddodavatele.

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení ke kvalifikaci, zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že a) podmínky kvalifikace jsou nadále splněny b) nedošlo k ovlivnění kritérií pro snížení počtu účastníků zadávacího řízení nebo nabídek a c) nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č.134/2016 Sb.)

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejich přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány za nesplnění výzvy s následkem vyloučení účastníka z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy a technickými normami.

Účastník pro posouzení subjektivních hodnotících kritérií předloží jako součást nabídky podklady obsahující relevantní informace k hodnoceným okruhům:

Kvalita nabízených služeb: Účastník v rámci nabídky doloží dokumenty, v nichž specifikuje a rozpracuje níže uvedené obligatorní části dle následující struktury:

  1. obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby,
  2. metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe,
  3. ukázky studijních materiálů

Kvalita nabízených služeb je hodnocenou části nabídky účastníka. Účastník předloží podklady ve shora požadované obligatorní struktuře

 

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů

Nabídka účastníka musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.

Nabídka účastníka musí obsahovat všechny požadavky uvedené v této výzvě, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.

Účastník, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, nebo je poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný účastník v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým účastníkem vyřadí. Účastníka, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení účastníka včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí účastníkovi.

Zadavatel požaduje, aby nabídka účastníka byla předložena v následující struktuře:

  1. Krycí list včetně prohlášení o vázanosti výzvou dle přílohy č.1 této výzvy
  2. Nabídková cena
  3. Dokumenty prokazující splnění základní způsobilost, profesní způsobilost a technické kvalifikace
  4. Popis předmětu plnění v takovém rozsahu, který umožňuje jeho posouzení z toho hlediska, zda splňuje všechny požadavky na předmět zadavatele

Podklady pro vyhodnocení nabídky dle hodnotícího kritéria Kvalita nabízených služeb ve struktuře uvedené výše v tomto bodě výzvy

  1. Ostatní údaje a dokumenty
  2. Návrh smlouvy
Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy)

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s touto výzvou.  

Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, částku DPH, s DPH.

Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná, kterou není možné překročit nebo změnit.

Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu plnění zakázky.  Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění školení (zejména na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu apod.) Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat. Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Účastník je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Zadavatel doporučuje podat celou nabídku také na USB klíči ve formátu „pdf“ a to tak, že obsahem budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávaná (tj. naskenovaná kopie nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou soutěží o nevhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že je dle § 2 písm e) zákona č.320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny poddodavatele, pomocí kterých bude vybraný dodavatel plnit určitou část zakázky.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a účastníky bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta (lhůta po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty jsou nabídky podané účastníky ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložením nabídky v tomto výběrovém řízení berou účastníci bez výhrad na vědomí, že v případě zrušení výběrového řízení či neuzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, nevzniká žádnému účastníkovi nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účasti účastníků v tomto výběrovém řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst 2 občanského zákoníku, na toto výběrové řízení neaplikuje. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese účastník.

Zadavatel je oprávněn zrušit zadávací řízení, a to kdykoli bez uvedení důvodu.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7, datum účinnosti od 01.01.2018), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Centrum andragogiky, s. r. o., K Dolíkám 809/8b, 503 11 Hradec Králové, IČ: 27489698, Ing. Daniel Suchochleb, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 20. 4. 2018

Datum ukončení: 20. 4. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 15. 2. 2018
 
Aktualizováno: 26. 4. 2018