Školení v oblasti obecných a specializovaných IT – KARTON P + P
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12102
Název zakázky: Školení v oblasti obecných a specializovaných IT – KARTON P + P
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005499 Komplexní podnikové vzdělávání ve společnosti KARTON P + P příjemce: KARTON P + P, spol. s r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: KARTON P+P, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Havránkova 30/11, Dolní Heršpice, 619 00 Brno
- Jméno: Ing. Pavel Klement, jednatel
- Telefon: +420541126110
- E-mail: sales@kartonpp.cz
IČ zadavatele: 63487551
DIČ zadavatele: CZ63487551
- Jméno: Mgr. Andrea Kuchařová
- Telefon: +420728138124
- E-mail: andrea.kucharova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Budějovická 2056/96, PSČ: 140 00, Praha 4
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecných a specializovaných IT. Více informací viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je březen 2018 až květen 2019. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory zajištěné zadavatelem v Rajhradě, případně v Brně.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií:
-Celková nabídková cena bez DPH (váha 40 %)
-Kvalita nabízených služeb (váha 60 %)
Více informací viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce.Zadavatel může poskytnout účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6, datum účinnosti od 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva podepsaná.pdf (9. 2. 2018 07:54)
- Příloha č. 1_Krycí list.doc (9. 2. 2018 07:54)
- Příloha č. 2_ČP - základní způsobilost.docx (9. 2. 2018 07:54)
- Příloha č 3_Návrh smlouvy (2).docx (9. 2. 2018 07:54)
- Příloha č. 4_Detailní specifikace předmětu zakázky Karton PP (002).docx (9. 2. 2018 07:54)
- Příloha č. 5_Prohlášení o poddodavatelích.doc (9. 2. 2018 07:54)
- Doplnění dodatečných informací.pdf (20. 2. 2018 14:46)
- oznameni o výsledku hodnocení výběru.pdf (16. 3. 2018 16:35)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 691200.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): NAVERTICA a.s., Šumavská 416/15, 602 00 Brno, IČ:25585207, Ing. Martin Ingr, MBA
Datum podpisu smlouvy: 12. 3. 2018
Datum ukončení: 12. 3. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.